nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Zonder enige twijfel wordt er misbruik gemaakt van het systeem. Echter, zomaar even stellen dat het wellicht een meerderheid is, is wel heel erg kort door de bocht. Die x% valt namelijk zo hard op, en heeft een dermate grote invloed op je gevoel van rechtvaardigheid dat je die x vele malen groter inschat dan de werkelijkheid.
Daarmee zeg ik uiteraard niet dat men die x ongemoeid moet laten. Integendeel.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Daar heb je natuurlijk een punt.
De gustibus et coloribus non est disputandum, maar naar mijn mening hadden ze het beter bij een habijt gehouden.
Kijk, zowat alle politiekers zouden hun schoonmoeder verkopen om 5 minuten op de treurbuis te geraken in de hoop daarmee wat extra kiesvee aan te lokken. Maar hoe wanhopig kan je zijn?
De doelgroep die Sammy hier probeert te lokken zie ik nooit van zijn leven op de CD&V stemmen. Er zullen er integendeel wel wat van de trouwe stemmers gedegouteerd hun bolletje ergens anders kleuren.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De discussie kan nu losbarsten over hoe hoog "x" is. Mijn gok: ergens tussen de 0 en 100% ...sintorama schreef: ↑11 september 2023, 15:51Zonder enige twijfel wordt er misbruik gemaakt van het systeem. Echter, zomaar even stellen dat het wellicht een meerderheid is, is wel heel erg kort door de bocht. Die x% valt namelijk zo hard op, en heeft een dermate grote invloed op je gevoel van rechtvaardigheid dat je die x vele malen groter inschat dan de werkelijkheid.
Daarmee zeg ik uiteraard niet dat men die x ongemoeid moet laten. Integendeel.
De nieuwe partijnaam?CarpeNoctem schreef: ↑11 september 2023, 16:45
Daar heb je natuurlijk een punt.
De gustibus et coloribus non est disputandum, maar naar mijn mening hadden ze het beter bij een habijt gehouden.
Kijk, zowat alle politiekers zouden hun schoonmoeder verkopen om 5 minuten op de treurbuis te geraken in de hoop daarmee wat extra kiesvee aan te lokken. Maar hoe wanhopig kan je zijn?
De doelgroep die Sammy hier probeert te lokken zie ik nooit van zijn leven op de CD&V stemmen. Er zullen er integendeel wel wat van de trouwe stemmers gedegouteerd hun bolletje ergens anders kleuren.
De leden van CD&V mogen kiezen tussen: LGBTQ+ of LGBTQIAP of LGBTTTQQIAA
"Wel jong niet hetero"
Dat weet ik zo nog niet. Als nog maar de helft van alle stemgerechtigde drag-queens op CD&V stemt dan halen ze meer stemmen dan bij de vorige verkiezingen.CarpeNoctem schreef: ↑11 september 2023, 16:45 De doelgroep die Sammy hier probeert te lokken zie ik nooit van zijn leven op de CD&V stemmen. Er zullen er integendeel wel wat van de trouwe stemmers gedegouteerd hun bolletje ergens anders kleuren.
Men kan misschien eens een n ieuwe partij oprichten " de wildplassers"
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bij de vorige federale verkiezingen haalde de CD&V 602.520 stemmen. Dus jij beweert dat er meer 1.200.000 stemgerechtigde drag queens in Vlaanderen wonen? Op een ruw geschatte populatie van 2.400.000 stemgerechtigde Vlaamse mannen zou dit betekenen dat de helft van mijn seksegenoten aan deze aandoening zou lijden...sintorama schreef: ↑12 september 2023, 15:46Dat weet ik zo nog niet. Als nog maar de helft van alle stemgerechtigde drag-queens op CD&V stemt dan halen ze meer stemmen dan bij de vorige verkiezingen.CarpeNoctem schreef: ↑11 september 2023, 16:45 De doelgroep die Sammy hier probeert te lokken zie ik nooit van zijn leven op de CD&V stemmen. Er zullen er integendeel wel wat van de trouwe stemmers gedegouteerd hun bolletje ergens anders kleuren.
Ik verkeer duidelijk in andere middens dan jij
Maar goed, ik kan de overdrijving als stijlfiguur wel smaken
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Welke aandoening bedoelt u ?
Hij bedoelt travestie.
En ja, volgens de psychologie handboeken is dat een aandoening, net zoals transseksualiteit etc.
Enkel homofilie is geschrapt als aandoening jaren geleden.
(tenzij er recent nog veranderingen zouden gebeurd zijn, het handboek psychologie dat ik momenteel lees, is al enkele jaren oud)
En ja, volgens de psychologie handboeken is dat een aandoening, net zoals transseksualiteit etc.
Enkel homofilie is geschrapt als aandoening jaren geleden.
(tenzij er recent nog veranderingen zouden gebeurd zijn, het handboek psychologie dat ik momenteel lees, is al enkele jaren oud)
U bedoelt de psychologieboeken van Dries Plastron van het Vlaamsch Blok neem ik aan ?
Ah, dat is ook wel een afwijking, denk ik...
https://www.amazon.com/Psychology-Self- ... 0471443956
Dit ben ik momenteel aan het lezen, en ik was zelfs toevallig net aan het hoofdstuk daarover