nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Van Bracke verwachten we ook niet veel anders.
Het standpunt hierin van NVA intrigeert me meer.
(hoe Bracke zich in deze rol wentelt , schromelijk de hoogte van dergelijke bedragen van (ons belastingssgeld) doodnormaal vindt)
Het feit dat zij hem in hun rangen houden is misschien wel veelzeggend. Voor graaier Bracke is er blijkbaar niets aan de hand.
"Siegfried Bracke - Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Siegfried_Bracke
Siegfried Theofiel Profiteur Hortense Bracke (Gent, 21 februari 1953) is een voormalig Belgisch journalist en voormalig politicus voor de N-VA. In de periode 2014-2019 was hij voorzitter van de Kamer van volksvertegenwoordigers. Tot voor zijn overstap naar de politiek in 2010 was hij journalist en … Meer weergeven"
Heb die zijn naam eens ingetikt op internet, zijn derde voornaam is wel heel mooi.
Het rare is als je verder klikt dan verdwijnt die mooie voornaam
https://nl.wikipedia.org/wiki/Siegfried_Bracke
Siegfried Theofiel Profiteur Hortense Bracke (Gent, 21 februari 1953) is een voormalig Belgisch journalist en voormalig politicus voor de N-VA. In de periode 2014-2019 was hij voorzitter van de Kamer van volksvertegenwoordigers. Tot voor zijn overstap naar de politiek in 2010 was hij journalist en … Meer weergeven"
Heb die zijn naam eens ingetikt op internet, zijn derde voornaam is wel heel mooi.
Het rare is als je verder klikt dan verdwijnt die mooie voornaam
“Hoe haal ik Bart, Conner en de anderen onderuit?”: gelekt Open Vld-document leert partij rivaliserende politici ‘framen’
Ik wist niet dat er zoveel Open VLD’ers actief zijn op dit forum
Ik wist niet dat er zoveel Open VLD’ers actief zijn op dit forum
Ben eens benieuwd wat voor een nog grotere katastroof ons land NA de verkiezingen te wachten staat
en land zonder regering gedurende vele jaren, alhoewel het dan misschien beter is
als er geen bazen op ons werk zijn dan draait de boel veeeeeeeeeeeeeel beter
en land zonder regering gedurende vele jaren, alhoewel het dan misschien beter is
als er geen bazen op ons werk zijn dan draait de boel veeeeeeeeeeeeeel beter
Ja dat klopt. Wij hebben op het werk eens twee jaar zonder leidinggevende gezeten. Alles liep op wieltjes. Nooit discussie, nooit zever en het werk was sneller gedaan dan wanneer er wel een leidinggevende was.
Ons mateke heeft het opnieuw te bont gemaakt.
Het leuke is dat er nu beelden van zijn dus hij kan zich niet meer verstoppen achter "het is een poging van jaloerse mensen om mij zwart te maken"
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230921_93893582
Het leuke is dat er nu beelden van zijn dus hij kan zich niet meer verstoppen achter "het is een poging van jaloerse mensen om mij zwart te maken"
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230921_93893582
Bart De Pauw zei dat ook, geloof ikIk had te veel gedronken, maar in mijn herinnering was de teneur van die gesprekken eerder grappend en vriendschappelijk.
Ik weet niet meer wat er allemaal exact gezegd is, maar wat er over geschreven wordt verbaast mij heel sterk. Ik hoop dan ook dat het parket mij snel uitnodigt zodat ik snel duidelijkheid krijg over wat er precies aan de hand is.”
En wel grappig dat je het parket nodig hebt om te weten wat je zelf gedaan hebt.
Dan is er toch wel een beetje een probleem...
Er zijn er al voor minder gecolloqueerd.
Wat ik niet snap is dat er niet meteen beelden zijn.
Overal hangen camera's met dank aan Weyts.
Ik moet hem niet hoor....blaaskaak tot en met.
Maar waarom weet het nieuws het eerder dan hijzelf?
Ik vind de maatschappij niet leuk meer.....over alles is gezeik.
Vroeger vochten we wel eens in een cafe.....JA EN DAN?
Vandaag weet heel de wereld dat het zo is. De wereld is debiel aan het worden.
Overal hangen camera's met dank aan Weyts.
Ik moet hem niet hoor....blaaskaak tot en met.
Maar waarom weet het nieuws het eerder dan hijzelf?
Ik vind de maatschappij niet leuk meer.....over alles is gezeik.
Vroeger vochten we wel eens in een cafe.....JA EN DAN?
Vandaag weet heel de wereld dat het zo is. De wereld is debiel aan het worden.
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Conner mag binnenkort een dekentje gaan delen met Pichal.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Och ja, er zijn ergere dingen in de wereld. En wie zegt er nooit iets verkeerd als hij gedronken heeft …
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 22 september 2023, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Bedankt voor het binnenkoppertje : Ons aller vriend B.W. van een door jou door en door gekende partij drinkt zijn pintjes zelfs op het werk, goedkoper dan op café, terwijl hij dan toch bezig is kan hij nog een nieuw ballonetje of onzinnig voorstel lanceren om nog meer mensen weg te jagen uit de job waarvan er zo al een tekort is.
Uiteraard maar in dit geval gaat het om een politicus die naar eigen zeggen voor iedereen respect heeft en tegen alle vormen van discriminatie is. Pijnlijk dat je dan zo'n uitschuiver begaat. Een politicus zou beter moeten weten.
En het staat dan ook nog eens op de bodycams blijkbaar.
De politie zal heus niet zomaar een pv opstellen en dan nog eens tegen een parlementslid want dan weet je op voorhand wat er zal gebeuren. Qua beledigingen en racistische praat zijn die heus wel wat gewoon dus het moet al heel erg zijn voor er pv wordt opgesteld.
Nu, als de politie al geen respect meer krijgt van ministers en andere politici, waarom zouden ze er dan van de burger nog krijgen.
Zoals Aba zegt, er zijn er al massa's tekort en dergelijke strapatsen doen er geen goed aan om extra volk aan te trekken.
Voor het geval je het niet door hebt: de begeleidende tekst was sarcastisch bedoeld ...Trivium schreef: ↑22 september 2023, 11:05Uiteraard maar in dit geval gaat het om een politicus die naar eigen zeggen voor iedereen respect heeft en tegen alle vormen van discriminatie is. Pijnlijk dat je dan zo'n uitschuiver begaat. Een politicus zou beter moeten weten.
En het staat dan ook nog eens op de bodycams blijkbaar.
De politie zal heus niet zomaar een pv opstellen en dan nog eens tegen een parlementslid want dan weet je op voorhand wat er zal gebeuren. Qua beledigingen en racistische praat zijn die heus wel wat gewoon dus het moet al heel erg zijn voor er pv wordt opgesteld.
Nu, als de politie al geen respect meer krijgt van ministers en andere politici, waarom zouden ze er dan van de burger nog krijgen.
Zoals Aba zegt, er zijn er al massa's tekort en dergelijke strapatsen doen er geen goed aan om extra volk aan te trekken.
Onderzoek naar Conner Rousseau na “racistische uitspraken” over Roma-gemeenschap, Vooruit-voorzitter: “Ik had te veel gedronken”
Het gaat hem trouwens niet om zijn pintjes maar om zijn gedrag.
En om wat hij zegt (zelf als er agenten bij zijn) ...
Zijn excuus ... ik had teveel gedronken
Het gaat hem trouwens niet om zijn pintjes maar om zijn gedrag.
En om wat hij zegt (zelf als er agenten bij zijn) ...
Zijn excuus ... ik had teveel gedronken