VAPZ (Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen)
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle VAPZ aanbieders
VAPZ (Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen)
Ik ben half dit jaar zelfstandige geworden en zou me nog dit jaar willen aansluiten bij een VAPZ.
Welke maatschappij is aan te raden? Welke VAPZ biedt het hoogste rendement de laatste jaren?
Bestaat er ook een lijst van zoals de lijst van de spaarrekeningen hier op de site?
Welke maatschappij is aan te raden? Welke VAPZ biedt het hoogste rendement de laatste jaren?
Bestaat er ook een lijst van zoals de lijst van de spaarrekeningen hier op de site?
Re: VAPZ (Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen)
Het rendement ligt bij allemaal ongeveer op dezelfde lijn. Wat wel een verschil maakt zijn de werkingskosten die van je stortingen afgehouden worden en dat kan op het einde van de rit wel een groot verschil in opbrengst geven.
Ik persoonlijk heb voor Acerta gekozen omdat deze instelling lage werkingskosten aanrekent.
Ik persoonlijk heb voor Acerta gekozen omdat deze instelling lage werkingskosten aanrekent.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Argenta biedt een VAPZ aan: Aras APZ.
3% jaarlijks rendement + winstdeelname.
Vele maatschappijen gaan een % kost afhouden voor elke premie die je stort, deze informatie wordt niet altijd duidelijk weergegeven op de websites.
3% jaarlijks rendement + winstdeelname.
Vele maatschappijen gaan een % kost afhouden voor elke premie die je stort, deze informatie wordt niet altijd duidelijk weergegeven op de websites.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
-
- Newbie
- Contacteer:
Een sociaalVAPZ lijkt voordeliger omdat je jaarlijks een hoger percentage van je inkomen mag sparen. Onder andere SVMB biedt dat aan.