Waarom kunnen we geen AFKEUR stem uitbrengen?
Re: Waarom kunnen we geen AFKEUR stem uitbrengen?
Jij bent een uitstekend "framer", Pietje
Goed nieuws voor jou Sammy : Vivaldi II zal nog GROENER worden.Sammy2 schreef: ↑30 september 2023, 09:49 Ik zal ws op GROEN stemmen; zij voeren hun programma uit na de verkiezingen "groene energie", "groene" auto's of geen auto's; "groene" verwarming, eigendom ontraden, grenzen afschaffen, individueel verkeer afschaffen, vliegen enkel nog indien dringende reden binnen de EU, enz... Voor een GROENE en leefbaar VL, BE, EU, globaal! Mijn droom.
Want bij Groen denken ze dat Vivaldi niet populair was … omdat Vivaldi niet GROEN genoeg was
Groen-covoorzitter Nadia Naji: “Vivaldi was niet groen genoeg”
Groen-covoorzitter Nadia Naji kijkt met gemengde gevoelens terug op het parcours dat de Vivaldi-regering gereden heeft, zo blijkt in een interview in ‘De Zondag’. “We hadden meer willen realiseren, ‘plus est en nous’”, zegt ze. Vivaldi is volgens haar de groenste regering ooit, “maar ik geef toe: het was niet groen genoeg”.
m-peeters schreef: ↑1 oktober 2023, 09:01Goed nieuws voor jou Sammy : Vivaldi II zal nog GROENER worden.Sammy2 schreef: ↑30 september 2023, 09:49 Ik zal ws op GROEN stemmen; zij voeren hun programma uit na de verkiezingen "groene energie", "groene" auto's of geen auto's; "groene" verwarming, eigendom ontraden, grenzen afschaffen, individueel verkeer afschaffen, vliegen enkel nog indien dringende reden binnen de EU, enz... Voor een GROENE en leefbaar VL, BE, EU, globaal! Mijn droom.
Want bij Groen denken ze dat Vivaldi niet populair was … omdat Vivaldi niet GROEN genoeg wasGroen-covoorzitter Nadia Naji: “Vivaldi was niet groen genoeg”
Groen-covoorzitter Nadia Naji kijkt met gemengde gevoelens terug op het parcours dat de Vivaldi-regering gereden heeft, zo blijkt in een interview in ‘De Zondag’. “We hadden meer willen realiseren, ‘plus est en nous’”, zegt ze. Vivaldi is volgens haar de groenste regering ooit, “maar ik geef toe: het was niet groen genoeg”.
Als ik dit zou kunnen beslissen, zou deze sekte, stante pede naar de maan, of beter naar de zon, mogen getransfereerd worden. Het ligt aan de KIEZERS om GROEN dit te verhinderen! T' is te zeggen die nog bij verstand zijn, waaraan ik soms sterk twijfel. Evenzeer die "wervelloze" partijen, die de groene waanzin steunen. Mijn mening.
Ik stem altijd voor Groen. Ik ben blij dat mijn stem zoveel impact heeft.
Ik ben zelf niet negatief. Ik stem voor de partij die mij het meest aanspreekt en ik heb daar ook het recht toe.
Ik ben niet diegene met de extreme reacties.
Ik ben niet diegene met de extreme reacties.
Ik zou ook wel op Groen durven stemmen... op voorwaarde dat ze hun programma op vlak van ecologie ecologisch maken en hun programma op vlak van economie economisch.
Ik zou ook op Groen kunnen stemmen ... maar dan vooral om mijn AFKEUR stem tot uiting te brengen
Ja maar , ja maar, dat is niet democratisch en jij bent chef democratie hier op de redactie.
Mijn reactie was ironisch bedoeld
"Ironie is een manier om op bedekte, milde wijze de spot te drijven met iets of iemand, bijvoorbeeld door het tegenovergestelde te zeggen van wat men bedoelt, of door sterk te overdrijven."
Maar bedankt voor het mooie compliment
Het leuke aan jullie stem is dat de groenen de boel zo afbreken dat er dadelijk geen economie meer is om jullie uitkering nog te betalen.
Want groen is onrendabel.
VW gaat nieuwe fabrieken van elektrische wagens niet bouwen, reden, de overheden bouwen subsidies voor EV's af waardoor de vraag ineen gestort is.
Verder vragen auto-reviewers een eerlijke bereiktest van auto's waar ze die ook bij 0C moeten testen om dan het geslonken rijbereik op te geven.
De meeste auto's geven bv 400km WLTP op, wat in werkelijkheid maar 300km in de zomer is maar in de winter nog een schamele 250km.
Verder geven vele laadpalen en leveranciers van elektriciteit op dat ze 100% groene stroom leveren, dit is een grove leugen, want ze halen dit niet. Meestal is de groene component niet meer dan 30% op z'n best en de rest kopen ze met certificaten die geen enkele verificatie hebben.
Deze leugen gaat barsten, wat gaat groen dan zeggen? Wir haben es nicht gewusst?
De bevolking gaat in armoede getrokken zijn, maar de groenen wisten niks?
Groen liegt steeds, ze hebben geen oplossing voor hun zelfverzonnen problemen. CO2 is geen probleem, nu niet en nooit niet.
De mens ademt het zelf uit als restproduct en de bubbels in je frisdrank is ook CO2....geen groene die daar op ingaat.
Ik ben tegen vervuiling, maar dat is een andere discussie....
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Groen heeft geen economisch doel.
Ze zijn een sekte die een groen-geloof aanhangt, wat de uitkomst is van hun onzin doet er niet toe, alles moet kapot wat niet in hun straatje past.
Je moet eens gaan lezen op hun website.
Lees even: https://www.groen.be/mobiliteit#spPage- ... mobiliteit
Volslagen onzin, want hoe gaan ze goederen in de stad aanleveren? Met de trein en bus? Voor honderduizenden inwoners?
https://www.groen.be/energie#spPage--content-energie
We zetten heel het land op Zon en Wind.....wat als beiden afwezig zijn? Waar zijn de buffers? Ze sluiten ALLE centrales.
https://www.groen.be/klimaat#spPage--content-klimaat
We reduceren alle CO2 tot quasi 0....oeps Hitler was daar ook mee bezig...want mensen stoten ook CO2 uit....weet iemand dit wel?
Het rare is dat ze steeds doelstellingen geven maar nooit zeggen HOE ze dat doen, geen exacte berekeningen of plannen.
De OpenVLD was duidelijk, Gwendolyn Rutten gaf op camera aan dat Tommelein alles had doorgerekend en de centrales konden dicht. Ik heb dan de OpenVLD aangeschreven om die berekeningen te krijgen......ik wacht nog steeds.
Ook Groen al eens gevraagd, toen kreeg ik een bericht dat hun mailserver gecrashed was en dat ze mijn email kwijt waren....blijkbaar niet zo gecrashed dat ze me hierover nog konden mailen.
Veel plezier met Groen.....spreek je over 10 jaar wel als je in armoede leeft.
Groeten Bas.
VW gaat inderdaad fabrieken voor E-auto’s afbouwen. De enige reden is dat ze die dingen aan veel te hoge prijzen verkopen. Wie koopt er nog een basic Id3 204 pk met 450 km wltp reikwijdte als je voor minder geld een 300 pk Tesla model 3 met + 500 km Wltp reikwijdte kan kopen ? Een Byd Atto3 , vergelijkbaar met een Id3 en minstens even goed , kost overigens maar 38.000 euro , in 2024 33.000 euro met de Vlaamsche premie. Tesla klaagt overigens niet over een verminderde vraag , de model 3 en y zie je hoe langer hoe meer in het straatbeeld verschijnen.