Corona-virus.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Thx. 't Gaat op en af.
Ik was een paar dagen heel erg moe. Dan vanmorgen iets beter. Heb dan een paar kleinigheden in huis gedaan (de was, wat opgeruimd, vuilbakken buiten gezet, ...) en ben perte totale nu Gans de namiddag geslapen. Precies of ik heb een marathon gelopen.
En hop... gisteren nummer vijf erin.
Beetje stijve arm vandaag.
Einde november de griepprik.
Beetje stijve arm vandaag.
Einde november de griepprik.
Ik heb long-covid....en voor mij is het nooit voorbij tot ze een medicijn vinden.
Nooit heeft iemand het over onze groep. Bij ons helpt niks.....3 jaar nu al, kan niks.
Ik kreeg het op 22-2-2020, werd weggestuurd bij het ziekenhuis. Moest maar gaan werken, want had geen >38 graden koorts.
Nu 3 jaar later....zit ik er nog mee....maar ze geloven me niet.
Met dank aan Vandenbroucke en Beke, door die idioten kan ik nergens ingang vinden tot hulp. Nog altijd niet.
Voor mij is er nog steeds niets....ook geen steun. Bedankt regering.
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zeer triestig eigenlijk ... je (mogelijks/wellicht zogezegde) long-covid gebruiken voor je politiek geïnspireerde prietpraat.
Ga hier eens horen als je last hebt van long-covid: https://www.uza.be/long-covid-19-wat-al ... ar-geneest
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Die long Covid hoort voor mij thuis bij aandoeningen als chronische vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie.
Klachten zonder lichamelijke aantoonbare afwijkingen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Datum: 12/07/2021EarthNvstr1 schreef: ↑29 september 2023, 18:29Zeer triestig eigenlijk ... je (mogelijks/wellicht zogezegde) long-covid gebruiken voor je politiek geïnspireerde prietpraat.
Ga hier eens horen als je last hebt van long-covid: https://www.uza.be/long-covid-19-wat-al ... ar-geneest
Ondertussen weten ze dat ze er niets aan kunnen doen. Je informatie is oud.
Ze hebben wel ontdekt dat een bepaald kanker-medicijn zou kunnen helpen omdat een marker van long-covid overeen komt met dat dat type kanker.
Echter, eerst moeten vele testen gedaan worden, we gaan pas over 10 jaar iets mogen verwachten.
Ik neem het je wel kwalijk dat je mij opnieuw probeert belachelijk te maken, zielig ventje.
Groeten Bas.
En wat heb ik daaraan? Ik wil van deze ellende af, waar het onder valt kan me niet schelen.Charlesvdw schreef: ↑29 september 2023, 20:02 Die long Covid hoort voor mij thuis bij aandoeningen als chronische vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie.
Zit niet te wachten op een uitkering want ik heb er geen, ik wil genezing.
BTW, ze zijn weer spuiten aan het zetten....ga er gerust halen....ze beschermen niemand.
Wou dat ze zo snel waren met het testen van het kanker-medicijn dat Long-Covid zou kunnen genezen, dan volgens ineens wel alle regels en zal het nog 10 jaar duren.
Waarom dan wel alle regels? Ik wil direct tester zijn om te zien of het helpt....waar kan ik me aanmelden????
Voor de sommigen doorgaan met me belachelijk maken, mijn hoop is hierop gevestigd, maar ze weigeren het op ons te testen,
https://nos.nl/artikel/2486149-experime ... idklachten
Met de covid-vaccins kan dit wel.....waarom voor ons niet???? Hoe belachelijk is het.
Groeten Bas.
Heb je andere klachten dan enkel moe zijn? Mss heb je 'gewoon' ergens een bacterie opgelopen ...
Ik kan gewoon niks meer, gras maaien wat ik vroeger deed was op een uurtje of twee gebeurd, nu kost 1/3e van de voortuin me een uur en dan kan ik het op een totale middag afmaken. Maar de achtertuin die 4x zo groot is kan ik niet doen.
Het is geen bacterie, de dokter heeft al een multispectrale antibiotica voorgeschreven, heeft er niets aan verandert.
Het is nu al 3,5 jaar aan de gang, ben dit zo beu als iets. Maar bedankt het ook niet serieus te nemen, kan je toevoegen aan het lijstje.
Weet je, dat is het ergste. Niemand neemt ons serieus....wordt daar zo fucking moe van!
Groeten Bas.
-
- Full Member
- Contacteer:
Troost je, je bent niet alleen ... en serieus word je inderdaad niet genomen, alhoewel bij mezelf valt dit nog redelijk mee (althans in het gezicht).
Gewezen (goede) lange-afstandsloper, ik kan geen trap meer op zonder het nodige gehijg en bijhorende spier- en peespijnen en dat is maar een voorbeeldje ... diegenen die het niet serieus nemen wens ik hetzelfde toe maar dan liefst nog een beetje erger.
In het gezicht kijken ze je aan maar zeggen niks. Het is gewoon waardeloos.Abatoetnie schreef: ↑2 oktober 2023, 18:58Troost je, je bent niet alleen ... en serieus word je inderdaad niet genomen, alhoewel bij mezelf valt dit nog redelijk mee (althans in het gezicht).
Gewezen (goede) lange-afstandsloper, ik kan geen trap meer op zonder het nodige gehijg en bijhorende spier- en peespijnen en dat is maar een voorbeeldje ... diegenen die het niet serieus nemen wens ik hetzelfde toe maar dan liefst nog een beetje erger.
Ik reed voor covid makkelijk 900~1700km op een dag met de motor, goed was dan wel behoorlijk kapot, maar nu ben ik al blij als ik 150km haal en dan om de 50km stoppen om even bij te komen.
Trap op een af, niet te vaak, want dan lig ik plat naar adem te happen.
En ja, ik ben het met je eens....die onnozelaars die denken dat dit aanstellerij is, doe dit een maandje, dan weet je wat ik al 3,5 jaar meemaak.
De regering doet alsof het weg is.....spuiten kopen en zetten doen ze wel.....onze groep????? Waar is de hulp voor ons?????
Elke keer als ik een politieker op TV hoor praten over Covid dan wil ik een baksteen door de TV gooien, zo kwaad...want over ons gaat het nooit! En er is een medicijn dat mogelijk werkt....waar is de urgentie om dat aan ons te geven? Nergens. Hufters zijn het.
Ik wil proefkonijn zijn, erger dan dit kan het toch niet worden.
Groeten Bas.
Bassie, mijn toegevoegd emoticon staat voor 'undecided'. Ik ben dus niet vooringenomen en ik trek je klachten al helemaal niet in twijfel. Het was een vraag.
Een familielid, nee geen Oekraïner , had een bacterie in zijn darmstelsel opgelopen. Het werd lange tijd als long-covid aanzien...
Een familielid, nee geen Oekraïner , had een bacterie in zijn darmstelsel opgelopen. Het werd lange tijd als long-covid aanzien...
Laatst gewijzigd door pukkie007 op 2 oktober 2023, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is niet altijd zo. Bij sommigen zijn er wel degelijk lichamelijke aantoonbare afwijkingen.Charlesvdw schreef: ↑29 september 2023, 20:02 Die long Covid hoort voor mij thuis bij aandoeningen als chronische vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 2 oktober 2023, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Er is nog zoveel dat de "wetenschap" en de "geneeskunde" (nog) niet weten.
Als je dan geconfronteerd wordt met één van die "aandoeningen" dan is het vaak stress, burn-out, fibro, cvs, enz.
Ze weten het gewoon niet, de ene dokter is daar eerlijk in en de andere draait eens met zijn ogen.
En de dokters zijn dan nog niet eens de ergste, de "omgeving" (familie, werk) zijn vaak minder diplomatisch ... en ik moet daar eerlijk in zijn, ik was ook zo, aanstellerij, luiheid, geen karakter, ... tot je plots zelf geconfronteerd wordt met één van die onverklaarbare aandoeningen. En dat het je zelf niet zal overkomen, dacht ik ook.
Als je dan geconfronteerd wordt met één van die "aandoeningen" dan is het vaak stress, burn-out, fibro, cvs, enz.
Ze weten het gewoon niet, de ene dokter is daar eerlijk in en de andere draait eens met zijn ogen.
En de dokters zijn dan nog niet eens de ergste, de "omgeving" (familie, werk) zijn vaak minder diplomatisch ... en ik moet daar eerlijk in zijn, ik was ook zo, aanstellerij, luiheid, geen karakter, ... tot je plots zelf geconfronteerd wordt met één van die onverklaarbare aandoeningen. En dat het je zelf niet zal overkomen, dacht ik ook.