Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Bij anderen dan weer niet …haelewyn schreef: ↑2 oktober 2023, 19:15Dat is niet altijd zo. Bij sommigen zijn er wel degelijk lichamelijke aantoonbare afwijkingen.Charlesvdw schreef: ↑29 september 2023, 20:02 Die long Covid hoort voor mij thuis bij aandoeningen als chronische vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie.
Klachten zonder lichamelijke aantoonbare afwijkingen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat heb ik ook. En gecombineerd met rugklachten. Eigenlijk ben ik 100% invalide, maar dat erkennen "ze" niet.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Nie neuten !
Al dat geklaag tegenwoordig.
Niks mis met doorbijten, hard werken (en af en toe eens ontspannen uiteraard).
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Proficiat!
Hier ook nr 5: de Pfizer comernity XBB 1.5
Prima spul, denk
De griepprik zou ik toch 14dagen vervroegen, voor het geval het virus al voor Kerst zou opduiken (zoals vorig jaar).
Het is sowieso 6 mnd actief: zelfs tot in april.
Corona-prik zwakt reeds langzaam af na 3 mnd, zeker als bescherming tegen infecties
Voor mij liever omgekeerd : veel ontspannen en af en toe eens hard werken.
Ik gok op : bij jou niet.. en de rest kan je bijgevolg niet veel schelen (democratische hedendaagse zienswijze = ik, ik, ik).
Dat zeiden ze tijdens WO1 ook tegen mensen die een been verloren : Leun op dat ander been, nie neuten en blijven schieten ! Als er munitie genoeg is, tenminste.Charlesvdw schreef: ↑2 oktober 2023, 21:05 Nie neuten !
Het lijkt mij vaak in onze maatschappij, dat mensen met de sterkste uitgesproken mening, vaak die zijn die er geen snars van afweten of niet betrokken zijn in een bepaalde situatie.
Je kan het ze niet kwalijk nemen. Mensen die gezond zijn en geen klachten hebben staan er niet bij stil dat er mensen zijn die wel klachten hebben. Vaak zijn die ook niet zichtbaar. Iemand met een gebroken been is zichtbaar. Kanker bijvoorbeeld is niet altijd zichtbaar. En dan denken ze al snel dat je een luilak of een neuter bent. Tot je vroeg of laat zelfs eens iets voorhebt, dan begrijp je het plots wel.
Ik reken mezelf daar trouwens ook bij. Ik keek ook zo naar anderen. Nooit ziek geweest tot mijn lichaam er op een dag mee ophield. Ik heb 4 maand thuis gezeten. Dan progressief opnieuw begonnen en ondertussen werk ik 4/5. Ik moet jammer genoeg de rest van mijn leven pillen nemen maar kom, er zijn mensen die er veel erger aan toe zijn. Nu heb ik al veel sneller begrip voor de situatie van een ander.
Ik reken mezelf daar trouwens ook bij. Ik keek ook zo naar anderen. Nooit ziek geweest tot mijn lichaam er op een dag mee ophield. Ik heb 4 maand thuis gezeten. Dan progressief opnieuw begonnen en ondertussen werk ik 4/5. Ik moet jammer genoeg de rest van mijn leven pillen nemen maar kom, er zijn mensen die er veel erger aan toe zijn. Nu heb ik al veel sneller begrip voor de situatie van een ander.
-
- Full Member
- Contacteer:
Allemaal vrij logisch, waarom zou je je druk maken over het feit dat iemand in een rolstoel een gebouw niet binnen kan, waarom zou je je druk maken over het gegeven dat een bepaald geneesmiddel niet verkrijgbaar is of pokkeduur is, waarom zou je niet met je ogen rollen als de "klager" op het werk weer eens thuis zit met een volgens jou ongehoorde reden ?Trivium schreef: ↑3 oktober 2023, 09:41 Je kan het ze niet kwalijk nemen. Mensen die gezond zijn en geen klachten hebben staan er niet bij stil dat er mensen zijn die wel klachten hebben.
Tot je vroeg of laat zelfs eens iets voorhebt, dan begrijp je het plots wel.
Ik reken mezelf daar trouwens ook bij. Ik keek ook zo naar anderen.
Nu heb ik al veel sneller begrip voor de situatie van een ander.
En nog een heel recente : waarom zouden politici zich bezig houden met de klachten die vrouwen hebben die (zware) klachten krijgen als ze in de (pre)menopauze zitten ... tot ze er natuurlijk zelf mee geconfronteerd worden en dan plots tot de constatatie komen dat er "iets moet aan gedaan worden" en het liefst dan nog verkondigen alsof ze als het eerste het licht hebben gezien ?
Het zou een mooi voorstel zijn om al diegenen die commentaar hebben of de wetten maken eens een paar weken in een rolstoel te laten rondrijden, geconfronteerd zien worden met een wachtlijst van 4 maanden vooraleer ze bij een dokter terechtkunnen, eens een paar maanden meedraaien in de nachtploeg van een bedrijf (en ze daarna te zien verkondigen dat werken tot 67 misschien toch iets te lang is), met (voorlopig) onverklaarbare lichamelijke klachten zitten, enzovoorts ...
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Er zijn dus nog altijd volop mensen die zich graag dat spul laten inspuiten...
Nog geen seconde spijt gehad dat ik vanaf dag 1 niet aan die hysterie heb deelgenomen. Ken verschillende mensen in mijn directe omgeving die het zich de rest van hun leven zullen beklagen dat ze het wel hebben gedaan.
Nog geen seconde spijt gehad dat ik vanaf dag 1 niet aan die hysterie heb deelgenomen. Ken verschillende mensen in mijn directe omgeving die het zich de rest van hun leven zullen beklagen dat ze het wel hebben gedaan.
Ik ben zeer tevreden over mijn 4 spuiten en ga volgende week de vijfde halen. Conditie is enorm verbeterd , dank u wel Professor minister VDB.
Nu ga ik eens goed lachen, neem er nog 10
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Je klinkt als een verslaafde …
Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo … nog eventjes geduld nog want het busje komt zo
Sommigen kunnen een voorbeeld nemen aan professor minister FVDB. Voorzitter CR bijvoorbeeld zou beter wat meer een grijze muis moeten zijn zoals professor minister FVDB. Helaas trekt CR meer op die andere FDV, de wielrenner.
Of zoals columnist Jan Segers het verwoordt:
Conner Rousseau is de Frank Vandenbroucke van de politiek. Niet zijn partijgenoot uiteraard. Wel de wielrenner Vandenbroucke
Columnist Jan Segers monstert Conner Rousseau. “Zijn talent druipt er in er dikke druppels af, zoals Het Zesde Metaal ooit Frank Vandenbroucke omschreef. Maar net als bij Vandenbroucke - de renner, niet de politicus - wordt het talent van Rousseau overtroffen door zijn lef. Te veel lef, hellend naar overmoed en zelfoverschatting.”