Belfius Tak-21 aan 3.25%- Interessant?
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Belfius Tak-21 aan 3.25%- Interessant?
Beste forumleden,
Naar aanleiding van nieuwsbericht Spaargids:
Ik zag o.a. dat er een 2% verzekeringstaks is en een maximale instapkost van 2.50% is. Daarnaast lopende kost van 0,01% die maandelijks uit de reserve wordt gehaald.
Wat die 2.50% instapkost betreft: Deze wordt beschreven als 'maximaal'. Iemand ervaring met deze te laten verminderen of kwijtschelden?
Naar aanleiding van nieuwsbericht Spaargids:
Is dergelijk contract interessant?Belfius heeft de gewaarborgde rente op zijn tak21-spaarverzekering Belfius Invest Capital Safe van 3% naar 3,25% opgetrokken.
Ik zag o.a. dat er een 2% verzekeringstaks is en een maximale instapkost van 2.50% is. Daarnaast lopende kost van 0,01% die maandelijks uit de reserve wordt gehaald.
Wat die 2.50% instapkost betreft: Deze wordt beschreven als 'maximaal'. Iemand ervaring met deze te laten verminderen of kwijtschelden?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Belfius Tak-21 aan 3.25%- Interessant?
Interessante promotie voor tak 21 liefhebbers.
Deze ga ik overwegen samen met de Athora Prime Serenity promo van 3%. Die heeft lagere beheerskosten en 0% instapkosten vanaf 50k.
2% wettelijke taks blijft bij beide.
Deze ga ik overwegen samen met de Athora Prime Serenity promo van 3%. Die heeft lagere beheerskosten en 0% instapkosten vanaf 50k.
2% wettelijke taks blijft bij beide.
Re: Belfius Tak-21 aan 3.25%- Interessant?
Op spaargids staan contracten aan 0 % instapkost.
Dus waarom het gaan betalen die 2,5 % laat u niet vangen aan die % voor rendement.
Voor elke 100 € spaart u slechts 97,5 € daar nog de lopende kost af.
Bank producten nooit een goed idee.