Beleggingsrekeningen verdwenen
Beleggingsrekeningen verdwenen
Ik merk net op dat twee van mijn beleggingsrekeningen (oude modelportefeuilles) verdwenen zijn als ik inlog (zowel via app als website). Ook alle historische orders van de fondsen hierin zijn niet meer terug te vinden (wel nog in PDF rekeningafschriften).
Is er nog iemand die dit probleem ondervindt? Ik bel natuurlijk morgen meteen naar de helpdesk maar als ik niet de enige ben, ben ik er alvast wat geruster op dat het een intern technisch probleem is en dat ze niet gewoon mijn geld ergens kwijtgeraakt zijn de voorbije week en ik nu een hele veldslag moet voeren om mijn geld terug te zien...
Is er nog iemand die dit probleem ondervindt? Ik bel natuurlijk morgen meteen naar de helpdesk maar als ik niet de enige ben, ben ik er alvast wat geruster op dat het een intern technisch probleem is en dat ze niet gewoon mijn geld ergens kwijtgeraakt zijn de voorbije week en ik nu een hele veldslag moet voeren om mijn geld terug te zien...
Re: Beleggingsrekeningen verdwenen
Ik heb het hetzelfde probleem met een oudere modelportefeuille. Ik kan die dus niet zien of hier verrichtingen op uitvoeren.
Niet via de site, niet via de app.
Had gisteren al naar Medirect gebeld. Dit zou een "weergaveprobleem" zijn.
Het zou wel handig zijn moest men dit melden op de site of via een popup, ik veronderstel dat meerdere mensen hiermee wel de klantendienst zullen overrompelen
Niet via de site, niet via de app.
Had gisteren al naar Medirect gebeld. Dit zou een "weergaveprobleem" zijn.
Het zou wel handig zijn moest men dit melden op de site of via een popup, ik veronderstel dat meerdere mensen hiermee wel de klantendienst zullen overrompelen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook hier net contact gehad met de klantendienst. Medewerkster die half lachend liet weten "oh dat is een gekend probleem mevrouw, dat geld is niet weg hoor, geen zorgen!". Heb haar even laten weten dat als dit een gekend probleem is ze op zijn minst de moeite mogen doen om hun klanten op de hoogte te brengen, in plaats van hen weg te lachen als ze bellen omdat er plots een paar tienduizenden euro rekeningen zijn verdwenen.
Op mijn vraag wanneer de rekeningen er terug zouden staan, "ze zijn er mee bezig"...
Op mijn vraag wanneer de rekeningen er terug zouden staan, "ze zijn er mee bezig"...
Ondertussen zijn de rekening terug zichtbaar. Hoop nog altijd op een mail van MeDirect met uitleg maar kans is waarschijnlijk klein..
Mijn rekening is nog steeds niet terug