nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Oh please, toch niet weer de "politieke afrekening" quatsch. Dat heeft zijn advocate een keer te veel geprobeerd. De laatste keer heeft ze stomweg alles zelf verknald door in een zwakke poging om het zo te draaien de poging tot beïnvloeding zelf naar buiten te brengen. Die komt haar ivoren toren duidelijk echt niet genoeg uit om nog voeling met de realiteit te hebben .
Ik mag hopen dat ELKE politicus afgestraft wordt voor dit soort fratsen. Quickie is een boyscout bij vergeleken Rousseau.
Jij hebt je weekend alvast goed ingezet, Charles. Bel straks een taxi als je de kroeg verlaat!Charlesvdw schreef: ↑13 oktober 2023, 19:37 Ik heb het hier ergens gepost, wat Rousseau nodig had was ander nieuws om de aandacht af te leiden.
Is het toeval dat Hamas 1 week later Israel aanvalt ?
Ik denk het niet.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
?!?Charlesvdw schreef: ↑13 oktober 2023, 19:37 Ik heb het hier ergens gepost, wat Rousseau nodig had was ander nieuws om de aandacht af te leiden.
Ik denk het niet.
Vooruit kan nu geen kant meer op. Rousseau niet steunen: ze hebben/hadden een rotte voorzitter. Rousseau wel steunen: kost ze nu ook stemmen.
Ik noem dat geen politieke afrekening, MVER. Dat is politiek garen spinnen. Zo gaat dat anno 2023/24.
Somers is zich al aan het indekken tegen 2030. Als we minder lokale vertegenwoordigers hebben, laten we dan het aantal beschikbare plaatsen verminderen. Haalt blauw toch ergens een mandaat binnen, dat gaat het direct over een groep +40.000 mensen waar je de scepter over zwaait.
Veel mensen die recent de politiek in zijn gestapt zijn het al beu ( redenen genoeg trouwens). Weer koren op de molen van de huidige machtshebbers. Somers in Mechelen, De Wever in Antwerpen, Bouchez in Bergen, ... Het ziet er weer 'goed' uit voor de nationale politiek. Gaan ze de jonge garde voor de leeuwen gooien, of zitten er nog herbruikbare koeien in de sloot?
Somers is zich al aan het indekken tegen 2030. Als we minder lokale vertegenwoordigers hebben, laten we dan het aantal beschikbare plaatsen verminderen. Haalt blauw toch ergens een mandaat binnen, dat gaat het direct over een groep +40.000 mensen waar je de scepter over zwaait.
Veel mensen die recent de politiek in zijn gestapt zijn het al beu ( redenen genoeg trouwens). Weer koren op de molen van de huidige machtshebbers. Somers in Mechelen, De Wever in Antwerpen, Bouchez in Bergen, ... Het ziet er weer 'goed' uit voor de nationale politiek. Gaan ze de jonge garde voor de leeuwen gooien, of zitten er nog herbruikbare koeien in de sloot?
Hier noemen ze dat ne 'meutte'. Maar je zit in de goede richting, MVER.
Er zullen veel Bassies zijn: veel zeuren, maar niet gaan stemmen.
Allicht ook veel Adriaantjes: er niks om geven, en dus niet gaan stemmen.
Dan is het wachten op een volksopstand. De emmer moet dan eerst overlopen, maar dat kan niet uitblijven.
Allicht ook veel Adriaantjes: er niks om geven, en dus niet gaan stemmen.
Dan is het wachten op een volksopstand. De emmer moet dan eerst overlopen, maar dat kan niet uitblijven.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
EarthNvstr1 schreef: ↑13 oktober 2023, 19:52?!?Charlesvdw schreef: ↑13 oktober 2023, 19:37 Ik heb het hier ergens gepost, wat Rousseau nodig had was ander nieuws om de aandacht af te leiden.
Ik denk het niet.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Maak je geen zorgen, met zijn publicatieverbod heeft hij geen vriendjes gemaakt bij bepaalde journalisten, die gaan nu van elke gelegenheid gebruik maken om zijn krediet nog wat verder onderuit te halen. En vermits Conner de media nodig heeft om de populaire pipo uit te hangen,...
https://www.hln.be/genk/cdenv-feestje-i ... ~a6db0bc9/
Het gas pv zal wel verdwijnen in de shredder.
Veel spectaculair nieuws valt er bij Conner de komende maanden niet te rapen: hij heeft plechtig beloofd om tot aan de komende verkiezingen geen druppel alcohol meer aan te raken. Dat is nog ruim 8 maanden …vortex schreef: ↑14 oktober 2023, 08:13Maak je geen zorgen, met zijn publicatieverbod heeft hij geen vriendjes gemaakt bij bepaalde journalisten, die gaan nu van elke gelegenheid gebruik maken om zijn krediet nog wat verder onderuit te halen. En vermits Conner de media nodig heeft om de populaire pipo uit te hangen,...
Benieuwd of hij het volhoudt want in die periode zijn er nog de eindejaarsfeesten en eerst ook nog Sinterklaas
Dat lijkt me eerder iets van het niveau Van Quickenborne dan van het niveau Rousseau …Trivium schreef: ↑14 oktober 2023, 09:07 https://www.hln.be/genk/cdenv-feestje-i ... ~a6db0bc9/
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het is wel toevallig dat al deze dingen nu zo kort op elkaar opduiken een jaar voor de verkiezingen...