Werkt er nog iemand bij Keytrade ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Werkt er nog iemand bij Keytrade ?
3 weken geleden wil ik een rekening openen bij Keytrade voor mijn kleinkind, met hun promo waarbij je 50 euro krijgt bij opening.
Tot op heden is de rekening nog steeds niet geopend, en hebben ze me al 2 maal alle nodige identiteitsgegevens opgevraagd, nadat ik hen die al bezorgd had.
Op mails wordt er, behalve de automatische bevestigingsmail, niet geantwoord, en als je eindelijk, na lang wachten telefonisch op hun helpdesk binnenraakt, is het enige wat ze kunnen vertellen dat een of andere afdeling van de bank iets moet doen om de rekening te openen.
Ik vindt dit alles behalve klantvriendelijk, en overweeg om mijn beleggingen naar een andere bank over te dragen als dit nog langer aansleept.
Graag jullie ervaringen met de (bijna onbestaande) keytrade klantendienst.
Tot op heden is de rekening nog steeds niet geopend, en hebben ze me al 2 maal alle nodige identiteitsgegevens opgevraagd, nadat ik hen die al bezorgd had.
Op mails wordt er, behalve de automatische bevestigingsmail, niet geantwoord, en als je eindelijk, na lang wachten telefonisch op hun helpdesk binnenraakt, is het enige wat ze kunnen vertellen dat een of andere afdeling van de bank iets moet doen om de rekening te openen.
Ik vindt dit alles behalve klantvriendelijk, en overweeg om mijn beleggingen naar een andere bank over te dragen als dit nog langer aansleept.
Graag jullie ervaringen met de (bijna onbestaande) keytrade klantendienst.
Re: Werkt er nog iemand bij Keytrade ?
Ik ben online klant bij hen; tot nog toe geen probleem. Klantendienst nog niet echt nodig gehad. Klantvriendelijk kan je volgens mij bepekt krijgen bij een "online-bank".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Probeer al anderhalf jaar een rekening te sluiten. Na 5 reminders nog steeds geen antwoord. Keytrade is absoluut te mijden.
Nog iemand problemen om in te loggen bij Keytrade bank
Onderhoudswerken volgens de website.
Ik kan ook niet inloggen.
Tja en klantvriendelijk. Welke bank is dat nog wel? En nu met de bankentaks zal de klantvriendelijkheid bij die getroffen banken weer gepaard gaan met een stijging van de kosten voor de klant.
Ik kan ook niet inloggen.
Tja en klantvriendelijk. Welke bank is dat nog wel? En nu met de bankentaks zal de klantvriendelijkheid bij die getroffen banken weer gepaard gaan met een stijging van de kosten voor de klant.
Ah oke, ja klantvriendelijk, alst maar opbrengt he moet je denken
Het is erg gesteld bij de meeste banken. Klantvriendelijkheid hoeft voor mij zelfs nog niet. Laat ons zeggen dat ik dat niet verwacht van internetbanken. Maar correcte informatie moet de customer service wel kunnen geven. En de meeste kunnen dat voor geen meter.
inderdaad tijd dat ze het anders gaan aanpakken of ben ook weg, mails worden zelfs gewoonweg genegeerd en niet beantwoord en al ze antwoorden naast de kwestie!
Dat is ook mijn ervaring. De naam "bank" onwaardig en te slecht om voor minder dan gratis klant te blijven.
Gelukkig draait het platform redelijk goed en heb je ze normaal niet veel nodig. Ik heb ze deze week proberen te bellen en had na 20 minuten nog niemand aan de lijn. Mijn laatste e-mail, verstuurd in november, is onbeantwoord gebleven.
Goede broker/bank als je geen hulp nodig hebt…
Goede broker/bank als je geen hulp nodig hebt…
Straffe verhalen...
De klantendienst is misschien trager geworden, maar ik heb dit jaar 3x gemaild naar Qualitycare en telkens binnen de 12dagen antwoord met oplossing.
Bekijk misschien eens je spamfolder?
Ik kan echt niet klagen over Keytrade. Ook al redelijk wat euro's cadeau gekregen, mooi meegenomen.
De klantendienst is misschien trager geworden, maar ik heb dit jaar 3x gemaild naar Qualitycare en telkens binnen de 12dagen antwoord met oplossing.
Bekijk misschien eens je spamfolder?
Ik kan echt niet klagen over Keytrade. Ook al redelijk wat euro's cadeau gekregen, mooi meegenomen.
Correct me if I'm wrong, maar was Quality Care ook al niet direct de klachtendienst eigenlijk? Dan skip jij gewoon customer service.
Inderdaad, het waren dan ook 'klachten'.
Verkeerde borderel, verkeerde berekening rente en de fractionele cash compensatie van Prosus die nog niet was gestort.
Verkeerde borderel, verkeerde berekening rente en de fractionele cash compensatie van Prosus die nog niet was gestort.
Mijn ervaringen met Bolero zijn toch anders. Als je daar 24u moet wachten op een antwoord per mail dan heb je al pech. En telefonisch meestal binnen de minuut iemand. En bijna altijd bekwaam.
Goed om te weten. Dan ga ik vanaf nu ook direct naar Quality Care voor dat soort dingen.
Altijd langs de klachtendienst en dan valt er niet zoveel te klagen over Keytrade .