nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Toch straf dat ze na jaren aanmodderen en de politie en het gerecht in Brussel op zijn gat te zetten nu plots toch blijkbaar een blik magistraten en extra politiemensen kunnen open trekken. Misschien dat het merendeel van de bevolking die fabeltjes nog gelooft maar ik in ieder geval niet. Het duurt immers een hele om mensen te vinden en op te leiden. Het is niet omdat die mensen op papier bestaan dat ze ook werkelijk op het terrein inzetbaar zijn.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
in totally unrelated news:
Zeg nu nog eens dat België zijn prioriteiten niet op een rijtje heeft...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
nieuwe jobaanbieding voor de Quicky
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik voel me plots een stuk veiliger …CarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2023, 00:29in totally unrelated news:
En die boetes gaan ze vast niet vergeten of seponeren, daar hebben ze wel genoeg volk voorCarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2023, 00:29 in totally unrelated news:
https://pbs.twimg.com/media/F8-GaYOXUAA ... name=small
Ik heb eens zo iets voor gehad. Mijn dochter moest blaadjes van bomen hebben voor een werkje op school (ze was nog een kleuter). Wij dus in volle herfst naar het bos. Er liggen daar miljoenen blaadjes op de grond. We hadden een zakje gevuld toen ik plots werd aangesproken door een boswachter die mij een boete wilde geven want "u mag niets meenemen uit het bos". Had ik nu een boom uitgegraven en meegenomen dan zou ik het nog begrijpen, maar 25 blaadjesCarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2023, 00:29in totally unrelated news:
Ik heb de brave man er gelukkig van kunnen overtuigen dat het voor een werkje op school was en niet voor èèn of andere criminele activiteit dus we kwamen ervan af met een reprimade. Gelukkig staat het voorval niet op mijn strafblad.
Aan de foto te zien, wel opletten dat je niet langs achter wordt genomenm-peeters schreef: ↑22 oktober 2023, 09:03Ik voel me plots een stuk veiliger …CarpeNoctem schreef: ↑22 oktober 2023, 00:29
in totally unrelated news:
oef, binnenkort is de Regering in het buitenland
Quicky neemt ontslag
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zijn opvolger is al bekend. En naar goede Vivaldigewoonte weer een onverkozene: Paul Van Tigchelt.
Ook niet bepaald een onbesproken figuur.
Eén lichtpuntje: na deze zoveelste dolksteek in de rug ziet Gwendolyn Rutten het niet meer zitten:
Wat een krabbenmand is me dat zeg
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
En 'ze' hadden nog zo beloofd dat, als er ooit een ministerpost vrij zou komen bij blauw, het naar een vrouw zou gaan. Goedgelovige vrouwen daar ... Maar het zoveelste intrieste verhaal binnen een politieke partij. Afspraken maken, ze niet nakomen, sussen, beloven, monddood maken, ... Alle jonge ambitieuze politici zouden een coup moeten plegen en de huidige nietsnutten afzetten en naar Alcatraz deporteren. Niet dat ik veel vertrouwen in die nieuwe generatie heb, maar met de huidige heb ik wel gehad. Raus damit !
Quicky gaat in een film spelen
Minister van Justitie Vincent Van Quickenborne neemt ontslag na “grove en onaanvaardbare fout van magistraat”: Tunesië vroeg om uitlevering dader aanslag in Brussel
Vincent Van Quickenborne (Open Vld) stapt op als minister van Justitie in de nasleep van de terreuraanslag in Brussel.
Gwendolyn Rutten stopt met nationale politiek: “Op een bepaald moment wordt het gebrek aan respect te groot”
Voormalig Open Vld-voorzitter Gwendolyn Rutten stopt met de nationale politiek. Dat laat ze zelf weten in een statement. Ze blijft wel burgemeester van Aarschot.
Patrick Dewael overweegt als onafhankelijke te gaan zetelen
Kamerlid Patrick Dewael (Open Vld) overweegt om als onafhankelijke te gaan zetelen. Dat bevestigt hij maandagochtend. Dewael gaat niet naar het partijbestuur.
Eén voor één zetten lokale afdelingen naam met ‘Open Vld’ bij grofvuil: “Die naam heeft voor ons geen enkele meerwaarde”
Zeg niet langer Open Vld, maar ‘Durf’, ‘Voluit’ of ‘VLAM’: deze week alleen al dumpten vier lokale Open Vld-afdelingen de nationale merknaam. En die ‘rebelse’ lijst dreigt alleen maar langer te worden. Zelfs in het blauwe bastion Brakel - jawel, het thuisdorp van de De Croos - twijfelt men.
Wil de laatste Open VLD'er het licht uitdoen aub?
Partijbestuur van Open VLD ...
Alle begrip voor de teleurstelling van mevrouw advocate mevrouw Rutten. Gelukkig kan zij nog terug vallen op haar burgemeesterswedde en een riante parlementaire uittredingsvergoeding zodat zij niet in armoede moet leven.