Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Je kan de gesponsorde Nestlé ADR's OTC op Nasdaq kopen. 1 ADR = 1 Nestlé aandeel Zie https://www.nestle.com/investors/shares-adrs en
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/nsrgy
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/nsrgy
Nu heb je de keuze tussen CHF/€ of CHF/$ wisselkoers naast de lagere transactiekosten op Nasdaq.Nestlé ADRs
The Nestlé ADRs, the only secondary trading program Nestlé sponsors, are traded over-the-counter in the USA. The symbol of the Nestlé ADR is NSRGY.
You can buy and sell Nestlé ADRs through any broker licensed to buy and sell US securities.
Mja, I know, maar mijn dollars zijn op
Nog eens reclame maken voor IBKR: vorige week Richemont gekocht. 2,63chf transactiekosten.
Uitkijken wat Paypal doet straks na cijfers van Worldline. Iedereen die onder de $50 niet koopt gaat spijt krijgen. Is vanuit alle waarderingsmethodes goedkoop tot extreem goedkoop, maar wordt meegesleurd met alle fintech en heeft extreem slecht sentiment. Blijft wel een mastodont met $5 miljard FCF. Kopen agressief eigen aandelen in. Waar hebben we dat nog gezien? Nobrainer buy.
1 november Q3 resultaten, wie durft?
1 november Q3 resultaten, wie durft?
Ik steek er alvast geen euro in. Gaat gegarandeerd omlaag op de korte termijn, over de lange termijn kan je niks zinnigs zeggen. We'll see soon.
-
- Verbannen Gebruiker
En het is exact dat kortetermijndenken en negatieve sentiment dat ervoor zorgt dat een groeiend bedrijf in een groeiende markt, met een prima balans én agressieve share buybacks aan 11x de winst staat.
Zoals iedereen die Meta kocht in 2022 ook voor gek verklaard werd. En oké Paypal is geen Meta en ik claim ook geen 300% upside. Maar zelfs zonder groei (en er wordt gewoon groei verwacht net als afgelopen kwartaal) zit je door de buybacks naar 10% EPS groei te kijken, mja, we zullen zien inderdaad.
Zoals iedereen die Meta kocht in 2022 ook voor gek verklaard werd. En oké Paypal is geen Meta en ik claim ook geen 300% upside. Maar zelfs zonder groei (en er wordt gewoon groei verwacht net als afgelopen kwartaal) zit je door de buybacks naar 10% EPS groei te kijken, mja, we zullen zien inderdaad.
-
- Full Member
- Contacteer:
Cijfers van PayPal komen op 1 november. Ik ga nog een weekje afwachten.Rise schreef: ↑25 oktober 2023, 16:26 En het is exact dat kortetermijndenken en negatieve sentiment dat ervoor zorgt dat een groeiend bedrijf in een groeiende markt, met een prima balans én agressieve share buybacks aan 11x de winst staat.
-
- Verbannen Gebruiker
Paypal komt van meer dan 300. Nu rond de 50.
Quidel is ook maar 20% meer waard van wat het ooit was.
Just Eat is maar 10% meer waard van wat het ooit was.
Adyen is nog 25% waard.
Trimble doet het nog relatief goed: is nog 45% waard van wat het was.
Ben je zeker dat je een goede beleggingsstrategie hebt? (Het lijkt in elk geval niet op: cut your losses and let your profits run).
Het lijkt wel alsof we in een dalende markt zitten he?
Je zou ook kunnen zeggen dat we op de rand van een flinke crisis balanceren en op je handen blijven zitten tot we meer weten waar we aan toe zijn, geen slecht besluit is.
- Vincent2018
- Full Member
De bubbel begint te barsten .... nog 63 à 67% down te gaan.... lekker aan de zijlijn met veel cash
De zeven aandeeltjes die de bubbel voorlopig nog rechthouden ....
https://businessam.be/zonder-de-magnifi ... rval-zijn/
https://businessam.be/zonder-de-magnifi ... rval-zijn/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Vincent2018 op 25 oktober 2023, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Dat zegt men al sinds 2009. Elke keer hetzelfde liedje bij beleggers: stijgende onzekerheid, koersen in vrije val - > 'afwachten, kan nog veel lager, bodem nog niet bereikt'. Zie 2018, 2020, 2022. We zullen zien waar we in 2025, 2027 en 2030 staan
-
- Verbannen Gebruiker
Laat eens van elke portefeuille van een individuele belegger de beste 7 aandelen weg. Wat blijft er dan over?Vincent2018 schreef: ↑25 oktober 2023, 16:57 De bubbel begint te barsten .... nog 63 à 67% down te gaan.... lekker aan de zijlijn met veel cash
Wie geen betere argumenten heeft dan "ja, maar, ... slechts 7 aandelen ..." is toch maar een sukkel. Want het gaat net om de goede aandelen. "Ja, maar als je de goede aandelen niet had, dan was het veel minder." Yeah right
Ook is die persoon een sukkel omdat die persoon de stijging van de beurs van de laatste 15 jaar aan zijn neus heeft zien voorbijgaan: x 4,5 keer. 100.000 is 450.000 geworden. Tja, als je dat gemist hebt, maak je jezelf graag wijs dat we aan de rand van de afgrond staan
Je spreekt je eigen wel tegen zo. Op die 7 aandelen na, is er al een flinke correctie geweest. Als je gaat wachten op nog een extra daling van 60-70%, ga je nog heel lang mogen wachten.Vincent2018 schreef: ↑25 oktober 2023, 16:57 De bubbel begint te barsten .... nog 63 à 67% down te gaan.... lekker aan de zijlijn met veel cash