crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: crypto currencies
Bitcoin Cash all the waycpnx schreef: ↑12 februari 2020, 09:57 Vanuit het standpunt van een hodler, dus niet speculatief of voor day-trading, welke cryptocurrencies hebben de best use case? Bitcoin als eerste en de grootste markt, Monero voor privacy en blijkbaar ook Ether voor het Ethereum netwerk wat dat ook moge zijn. Welke cryptocoins hebben jullie voor de lange termijn?
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ik besliste in oktober 2019 om (als non-believer) toch 2% van mijn portefeuille voor de lange termijn in Bitcoin te beleggen. Intussen staan deze 30% hoger ...
Grappig, ik ben net mijn BCH aan het verkopen omdat ik niet weet waarvoor het staat, behalve als copycat van BTC. XRP is ondertussen ook verkocht en overweeg LTC ook te verkopen. Waardoor hou jij je BCH?reteiP schreef: ↑12 februari 2020, 13:44Bitcoin Cash all the waycpnx schreef: ↑12 februari 2020, 09:57 Vanuit het standpunt van een hodler, dus niet speculatief of voor day-trading, welke cryptocurrencies hebben de best use case? Bitcoin als eerste en de grootste markt, Monero voor privacy en blijkbaar ook Ether voor het Ethereum netwerk wat dat ook moge zijn. Welke cryptocoins hebben jullie voor de lange termijn?
Copycat is het niet echt he. Maar om eerlijk te zijn ben ik die discussies daarover zo beu geworden doorheen de jaren. Nog nooit zo'n shitstorm gezien eigenlijk.
Ben sinds begin 2012 actief in Bitcoin en de community, de ideeën, de visie over hoe Bitcoin ontwikkeld moet worden zijn imo perfect verder gezet als Bitcoin Cash. Bij een fork krijg je 2 versies met eenzelfde geschiedenis, voor mij is de munt die vandaag als 'originele Bitcoin' gezien wordt de copycat en niet omgekeerd.
LTC zou ik zeker verkopen, dat heeft echt compleet geen bestaansreden gezien ze als light betaalmiddel enkel voor het bestaan van een Lightning Network een nut hadden. Uiteindelijk volgt LTC de ontwikkelingen van Bitcoin core, maar als Lightning Network werkt, is LTC nergens voor nodig toch?
Ether is er net zoals Bitcoin Cash gekomen uit misnoegdheid met het gevolgde pad. Vraag Buterin gerust welke Bitcoin voor hem de meest 'originele' is en hij zal zeker Bitcoin Cash zeggen.
Privacy is vandaag perfect mogelijk, ook met Bitcoin Cash (zie cashshuffle). Je hebt daarvoor geen aparte protocols zoals Monero nodig. Ik geloof in het "one coin to rule them all" principe. En de waarde van een coin moet er komen door het gebruiksgemak en de veiligheid van de usercase, niet omgekeerd.
Bij de aankoop van mijn woning heb ik quasi alle crypto die ik nog had verkocht, heb nog minder dan 1 BCH en that's it.
Ben sinds begin 2012 actief in Bitcoin en de community, de ideeën, de visie over hoe Bitcoin ontwikkeld moet worden zijn imo perfect verder gezet als Bitcoin Cash. Bij een fork krijg je 2 versies met eenzelfde geschiedenis, voor mij is de munt die vandaag als 'originele Bitcoin' gezien wordt de copycat en niet omgekeerd.
LTC zou ik zeker verkopen, dat heeft echt compleet geen bestaansreden gezien ze als light betaalmiddel enkel voor het bestaan van een Lightning Network een nut hadden. Uiteindelijk volgt LTC de ontwikkelingen van Bitcoin core, maar als Lightning Network werkt, is LTC nergens voor nodig toch?
Ether is er net zoals Bitcoin Cash gekomen uit misnoegdheid met het gevolgde pad. Vraag Buterin gerust welke Bitcoin voor hem de meest 'originele' is en hij zal zeker Bitcoin Cash zeggen.
Privacy is vandaag perfect mogelijk, ook met Bitcoin Cash (zie cashshuffle). Je hebt daarvoor geen aparte protocols zoals Monero nodig. Ik geloof in het "one coin to rule them all" principe. En de waarde van een coin moet er komen door het gebruiksgemak en de veiligheid van de usercase, niet omgekeerd.
Bij de aankoop van mijn woning heb ik quasi alle crypto die ik nog had verkocht, heb nog minder dan 1 BCH en that's it.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
-
- Verbannen Gebruiker
Eind 2017 was nano coin 36$ waard. Nu 0,6$
Aan 2% rendement per week zou het nu 625.000$ moeten zijn. Het is echter 0,6$ geworden
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Gelukkig heb je er toen niet in geinvesteerd
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)