Werkt er nog iemand bij Keytrade ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Werkt er nog iemand bij Keytrade ?
Zelfs bij Mexem heb je dat, net iets minder snel misschien. Brokers zijn beter dan banken in dat soort dingen, heb ik de indruk.
Wordt er na 1 oktober niet normaal een deel getrouwheidspremie gestort op de high fidelity rekening van Keytrade? Nog niet ontvangen hier ..
ondertussen is het nog steeds onmogelijk online na het inloggen zijn rekeningen te checken alsook zijn beleggingen rondje rond logo Keytrade blijft heel de tijd draaien.
Onderhoud was tot middernacht niet opgelost dan maar zo openen?
Onderhoud was tot middernacht niet opgelost dan maar zo openen?
Ik kon vannacht/deze morgen wel mn saldo raadplegen. Is nu idd het geval niet meer....
Hier geen enkel probleem met Keytrade. Alles werkt perfect en loopt perfect. Tevreden klant.
Net ingelogd en problemen opgelost.
Re: Werkt er nog iets bij Keytrade ?
Net gezien dat reeds uitgevoerde orders bij "wachtende orders" blijven staan, betreft zowel aandelen als optie transacties. Lastig want ook cash reservering wordt hierdoor niet bijgewerkt.
Vandaag is dat wel opgelost.
Wat ik wel omslachtig vind, is het afsluiten van een rekening. Door de overname van Kaupthing en PSA (en denk ook Fortuneo) heb ik er meerdere spaarrekeningen met 0 euro. Op zich niet erg maar maakt het onoverzichtelijker en daarom wil ik er maar 2 overhouden. Blijkt dat je daarvoor een formulier moet invullen met kopie van de ID-kaart. Voor een internetbank anno 2023 kan dat tellen. Tuurlijk gaat het dan traag.
Probleem is dat Keytrade vanalles overgenomen heeft waardoor ook de beursrekening dubbel is...
Bij Santander ooit een tweede rekening afgesloten en binnen de minuut verwerkt.
Wat ik wel omslachtig vind, is het afsluiten van een rekening. Door de overname van Kaupthing en PSA (en denk ook Fortuneo) heb ik er meerdere spaarrekeningen met 0 euro. Op zich niet erg maar maakt het onoverzichtelijker en daarom wil ik er maar 2 overhouden. Blijkt dat je daarvoor een formulier moet invullen met kopie van de ID-kaart. Voor een internetbank anno 2023 kan dat tellen. Tuurlijk gaat het dan traag.
Probleem is dat Keytrade vanalles overgenomen heeft waardoor ook de beursrekening dubbel is...
Bij Santander ooit een tweede rekening afgesloten en binnen de minuut verwerkt.
Wanneer je bij Bolero een aanvraag doet om effecten van een andere financiële instelling naar Bolero te transfereren, moet je dat formulier ondertekenen met een natte handtekening (geen digitale handtekening). Ook anno 2023.
Ok, maar dat is dan wel buiten die broker. Hier wil ik de bank niet verlaten, gewoon een van de rekeningen afsluiten zonder dat er een euro uit Keytrade verdwijnt. Dit kan toch makkelijker lijkt me. Ze hebben alle gegevens en met een handtekening uit de digipass zou dat moeten volstaan.
Bij ING kan het afsluiten van een rekening online, in homebank.
Bij bpost bank moet je ervoor naar een vervelende postkantoorbediende.
Er is veel verschil..
Bij bpost bank moet je ervoor naar een vervelende postkantoorbediende.
Er is veel verschil..
Dit topic maar even opdiepen … ben zonet aangelegd op de Keytrade backing site via de PC en zie plots geen rekeningen meer. Niet bij mezelf en niet bij mijn partner. Wel zie ik de recente transacties maar rekeningsaldo raadplegen is op die manier onmogelijk.
Zijn er nog mensen die hiermee tegen de lamp lopen ?
In de app lukt het gelukkig wel nog maar het lijkt me niet te getuigen van een goed werkende omgeving.
Zijn er nog mensen die hiermee tegen de lamp lopen ?
In de app lukt het gelukkig wel nog maar het lijkt me niet te getuigen van een goed werkende omgeving.
Daarjuist heb ik toevallig ook ingelogd om een limietorder te plaatsen, en ik zie alles staan. Ik werk wel uitsluitend via PC en met de hardkey.
Ik ben nog is opnieuw aangelegd na een tijdje en toen was het wel weer in orde.