Medirect: Nieuwe verhoging spaarrente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Medirect: Nieuwe verhoging spaarrente
Hier is het net gelukt via de website (via de app heb ik niet meer geprobeerd, missch lukt het daar ook intussen)
Was op een paar minuten geregeld. En dan 25k in 1 beweging overgeschreven van de Dynamic naar de Essential.
Was op een paar minuten geregeld. En dan 25k in 1 beweging overgeschreven van de Dynamic naar de Essential.
Net hetzelfde gedaan.
Volgens mij kan het nu ook via de app.
Volgens mij kan het nu ook via de app.
Ik krijg de rekening niet geopend. In de lijst met "te debiteren rekening", kan ik geen enkele selecteren...
Mijn zichtrekening is wel leeg, maar ik wou rechtstreeks van mijn Dynamic naar de nieuwe Essential overschrijven om de opgebouwde getrouwheidspremie niet te verliezen...
Mijn zichtrekening is wel leeg, maar ik wou rechtstreeks van mijn Dynamic naar de nieuwe Essential overschrijven om de opgebouwde getrouwheidspremie niet te verliezen...
volgens mij is dat normaal. (Was bij mij ook leeg).
Bij mij is het gelukt. Rechtstreeks totaal bedrag van Dynamic naar Essential overgeschreven.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zet er 1 Euro op. Bij mij stond er toevallig 1 Euro en 16 Cent op. Heb ze kunnen kiezen en dan zo ook 1 Euro overgeschreven. Daarna heb ik geld van Dynamic naar Essential overgeschreven, zonder via de zichtrekening te gaan.QBiC schreef: ↑2 november 2023, 14:51 Ik krijg de rekening niet geopend. In de lijst met "te debiteren rekening", kan ik geen enkele selecteren...
Vanuit de app lukt het hier nog steeds niet, er is geen Essential in het keuze menu. Straks dan maar via de pc proberen.
If I have a joint account, do you think I can deposit up to 50,000 euros?
Many thanks
Many thanks
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vanmorgen vroeg opgestaan (8u
om een Essential spaarrekening te openen. Maar via Google geen direkte link naar de spaarrekening Essential. Zelfs via de website, geen vermelding of nieuws. Hoe kan dat? De pers heeft toch genoeg hierover gesproken : "op 2 november MeDirect nieuwe spaarrekening essential 2% basis & 0,80 fideliteitspremie". Geen persoonlijke email gekregen of notificatie althans. Hoax of officieel? Ik kijk naar spaargids.be, de rekening essential verschijnt toch! T'moet dus officieel zijn, ok, maar na een loop van tijd als "tevreden" klant van MeDirect, ken ik ook de pluspunten en minpunten van de bank. Bvb de "verfrissing" van de website. Vroeger 9u ongeveer, ik log me in op mijn rekening en probeer een nieuwe spaarrekening te openen, een hoop verschijnt maar van korte duur, operatie mislukt aan het einde. Na 10' tweede poging de rekening verschijnt met de reglementen, de meldingen "financering rekening" en dgl laat ik op zij, de rekening is nu open. Yippie-ki-yai saus arme Bruce. Nochtans bravo en dank aan MeDirect voor deze aardbeving.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Hier net ook een nieuwe Essential aangemaakt en van de Dynamic doorgeschoven. Paar klikken en het was in orde.
"te debiteren rekening" kan je bij het openen gewoon negeren, van zodra je "Persoonlijk" of" Gezamelijk" aanvinkt kan je verder.
"te debiteren rekening" kan je bij het openen gewoon negeren, van zodra je "Persoonlijk" of" Gezamelijk" aanvinkt kan je verder.
Bij mij lukt het niet via de app. Ik kan geen essential selecteer. Ik zit momenteel wel in het buitenland, misschien ligt het daaraan. Morgen ben ik terug in België dus dan nog eens proberen.
Inloggen op de website via je gsm en dat werkt het wel prima. Al staat nu met de laatste nieuwe versie van de app de Essential er wel tussen.
28/12/2022
42.509,15 euro overgeschreven van maandsparen max naar fidelity
01/04
getrouwheidspremie 73.60 ( saldo 47.256,81)
01/06
47.256,81 overgeschreven naar dynamic
02/06
47.256,81 overgeschreven naar fidelity
01/07
getrouwheidspremie 63.75 (saldo 47.683,98)
01/10
getrouwheidspremie 37.93 (saldo 57.565,01)
2 vragen:
1) kunnen deze getrouwheidspremies kloppen? deze verminderen en het saldo is steeds meer. Of is dit toevallig door de periodieke stortingen?
2) Ik heb dit jaar dus al 2 van 3 overschrijvingen gedaan.
Ik heb nu ook een essential rekening met daarop 5k.
Schrijf ik dan best 20k over van fidelity naar essential?
Alvast bedankt!
42.509,15 euro overgeschreven van maandsparen max naar fidelity
01/04
getrouwheidspremie 73.60 ( saldo 47.256,81)
01/06
47.256,81 overgeschreven naar dynamic
02/06
47.256,81 overgeschreven naar fidelity
01/07
getrouwheidspremie 63.75 (saldo 47.683,98)
01/10
getrouwheidspremie 37.93 (saldo 57.565,01)
2 vragen:
1) kunnen deze getrouwheidspremies kloppen? deze verminderen en het saldo is steeds meer. Of is dit toevallig door de periodieke stortingen?
2) Ik heb dit jaar dus al 2 van 3 overschrijvingen gedaan.
Ik heb nu ook een essential rekening met daarop 5k.
Schrijf ik dan best 20k over van fidelity naar essential?
Alvast bedankt!
Ik heb er ALLES weggehaald.
Mijn rente klopt van geen kanten. Klacht ingediend en geen berekening gekregen enkel 30 eur compensatie.
En maar goochelen met aantrekkelijke tarieven.
Niet meer voor mij bij Medirect.
Mijn rente klopt van geen kanten. Klacht ingediend en geen berekening gekregen enkel 30 eur compensatie.
En maar goochelen met aantrekkelijke tarieven.
Niet meer voor mij bij Medirect.
hoeveel heb je extra gestort tussen 1-7-2022 en 1-10-2022 ?