Termijnrekening 1 maand
TIP
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Termijnrekening 1 maand
Dag allemaal,
ik ben opzoek naar een 1 maand termijnrekening.
Geen vergelijkingen beschikbaar op spaargids voor 1 maand, en info over de rente is moeilijk te verkrijgen op de websites van de banken (behalve op CBC/KBC), dus ik doe een oproep aan uw kennissen. Heeft iemand een voorstel?
Ik dank U bij voorbaat.
ik ben opzoek naar een 1 maand termijnrekening.
Geen vergelijkingen beschikbaar op spaargids voor 1 maand, en info over de rente is moeilijk te verkrijgen op de websites van de banken (behalve op CBC/KBC), dus ik doe een oproep aan uw kennissen. Heeft iemand een voorstel?
Ik dank U bij voorbaat.
Re: Termijnrekening 1 maand
Aanbod
KBC-Termijnrekening in euro
Looptijden korter dan 1 jaar:
Looptijd: van 1 tot 11 maanden
Minimum intekenbedrag: 10.000 euro
Bij looptijden korter dan een jaar, wordt de rente uitgekeerd op vervaldag.
KBC-Termijnrekening in euro
Looptijden korter dan 1 jaar:
Looptijd: van 1 tot 11 maanden
Minimum intekenbedrag: 10.000 euro
Bij looptijden korter dan een jaar, wordt de rente uitgekeerd op vervaldag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De meeste banken doen termijnrekeningen op 1 maand pas vanaf 100.000 euro.
DB heeft een termijnrekening van 1 maand.
Netto-rente momenteel 2,32%
Minimumbedrag voor intekenen is 100.000 euro
ING heeft ook een termijnrekening van 1 maand
Rente is in functie van het intekenbedrag
Barakaboma, dan moet je de banken even bellen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bedankt ludo, jos48 & JOKER247 voor uw hulp 

-
- Hero Member
- Contacteer:
Kan je hier posten wat je waar kreeg als rente?
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Het heeft weinig zin om dit te vergelijken met anderen.
Banken zullen eerder voor dergelijke korte termijnen persoonlijk te werk gaan: afhankelijk van het te plaatsen bedrag en andere individuele vaststellingen.
Dat is volgens mij de reden waarom die rentes meestal niet te vinden zijn: noch op websites, noch in kantoren.
Banken zullen eerder voor dergelijke korte termijnen persoonlijk te werk gaan: afhankelijk van het te plaatsen bedrag en andere individuele vaststellingen.
Dat is volgens mij de reden waarom die rentes meestal niet te vinden zijn: noch op websites, noch in kantoren.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Het zal wel niet overal hetzelfde zijn maar onlangs vroeg een klant in een plaatselijk Belfiuskantoor of hij de rentes voor korte termijnrekeningen die de bankmedewerker aflas van zijn scherm wou afprinten en dat mocht blijkbaar niet.PaperbackWriter schreef: ↑26 oktober 2023, 19:31 Dat is volgens mij de reden waarom die rentes meestal niet te vinden zijn: noch op websites, noch in kantoren.
Ja, de geheimzinnigheid viert hoogtij. Als je naar de rente vraagt, dan zeggen een hoop banken dat je op kantoor langs mag komen. Absurd is dat. Alleen D.B. zet alle rentes op zijn site en als je al een tijdje klant bent bij banken als Fortis, ING, Axa en Argenta, dan willen ze je het vaak wel telefonisch vertellen.
Dat langskomen is alleen maar om te proberen je hun eigen producten te verkopen.
Dat langskomen is alleen maar om te proberen je hun eigen producten te verkopen.
[/quote]
Het zal wel niet overal hetzelfde zijn maar onlangs vroeg een klant in een plaatselijk Belfiuskantoor of hij de rentes voor korte termijnrekeningen die de bankmedewerker aflas van zijn scherm wou afprinten en dat mocht blijkbaar niet.
[/quote]
Gewoon even vragen om het scherm even naar je toe te draaien en dan een foto nemen van het scherm.
Het zal wel niet overal hetzelfde zijn maar onlangs vroeg een klant in een plaatselijk Belfiuskantoor of hij de rentes voor korte termijnrekeningen die de bankmedewerker aflas van zijn scherm wou afprinten en dat mocht blijkbaar niet.
[/quote]
Gewoon even vragen om het scherm even naar je toe te draaien en dan een foto nemen van het scherm.
-
- Full Member
- Contacteer:

Ja, daar grossieren ze daar in.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Geloof jij dat die bankmedewerker zo stom is? Als hij geen print met de rentes mag meegeven op papier, dan mag dat ook niet op andere manieren.
Bovendien zal die klant waar ik het over had, vermoedelijk niet eens zo handig zijn met een smartphone (als hij er al een zou hebben).