Nieuwe Vlaamse regering
Re: Nieuwe Vlaamse regering
Blijkbaar heeft een rechter toch de moed gevonden om haar loon te blokkeren en beslag op haar immo te leggen. Het beslag verloopt volgende lente. Hopelijk heeft ze tegen dan al daadwerkelijk een proces aan haar been. Straks komt er ook een docu over Shimane. Haar advocaten kwijlen nu al om bezwarende zaken te vinden in het werk van Eric Goens.
Ze zouden Somers beter als medeplichtige dagvaarden.
Hij heeft ons immers met dat gedrocht opgezadeld.
https://youtu.be/bpAJpmAMdhs?feature=shared
Hij heeft ons immers met dat gedrocht opgezadeld.
https://youtu.be/bpAJpmAMdhs?feature=shared
Een wit konijn kan je haar moeilijk noemen. En de toekomst van Vlaanderen? Die zal zeker niet blauw zijn. Roze ook niet.
Laat ons eerst het oordeel van de rechter over mevrouw Kauwekiwi afwachten vooraleer haar te veroordelen…
Ja, laat ons dat vooral doen. Er is nog veel te veel twijfel en onduidelijkheid, veel tegenstrijdigheden .
En in uiterste nood kan ze nog altijd als verdediging opwerpen dat het allemaal niet zo bedoeld was, dat alles gewoon in een zatte bui is gebeurd. Haar verleden, haar engagement … bewijzen duidelijk dat ze niet zo is
Of moet ik misschien een andere emoji gebruiken?
Doet ze eigenlijk al. Het was haar een beetje boven het hoofd gegroeid, ze had even wat minder overzicht wegens tijdgebrek en er zijn misschien een paar kleine foutjes gebeurd .m-peeters schreef: ↑13 oktober 2023, 19:51En in uiterste nood kan ze nog altijd als verdediging opwerpen dat het allemaal niet zo bedoeld was, dat alles gewoon in een zatte bui is gebeurd. Haar verleden, haar engagement … bewijzen duidelijk dat ze niet zo is
Haha ! Die Afri-emoi, Shimane no shame en boven het hoofd/kapsel groeien. Goeike!
Een boekhoudkundige lapsus is snel gebeurd natuurlijk. Hier en daar een nulletje te veel schrijven kan de beste overkomen.mver schreef: ↑13 oktober 2023, 19:55Doet ze eigenlijk al. Het was haar een beetje boven het hoofd gegroeid, ze had even wat minder overzicht wegens tijdgebrek en er zijn misschien een paar kleine foutjes gebeurd .m-peeters schreef: ↑13 oktober 2023, 19:51
En in uiterste nood kan ze nog altijd als verdediging opwerpen dat het allemaal niet zo bedoeld was, dat alles gewoon in een zatte bui is gebeurd. Haar verleden, haar engagement … bewijzen duidelijk dat ze niet zo is
Het begon allemaal met subsidies ( met veel nullen). Daar heb ik als ondernemer nooit fouten mee kunnen maken in de boekhouding. Elk jaar belasting op de winst betaald, ja! Wie doet dat nog tegenwoordig? Those were the days.
https://www.hln.be/binnenland/bart-some ... ~a905c457/
Nog eentje die het zinkende schip verlaat. Eigen zak eerst, après nous le déluge. Hij kan misschien zijn sjoemelpoedel eerste schepen maken in Mechelen.
Nog eentje die het zinkende schip verlaat. Eigen zak eerst, après nous le déluge. Hij kan misschien zijn sjoemelpoedel eerste schepen maken in Mechelen.
Superschepen bedoel jeTrivium schreef: ↑6 november 2023, 20:26 https://www.hln.be/binnenland/bart-some ... ~a905c457/
https://www.youtube.com/watch?v=dEIwbsT6IKs
Rutten. Eerst stampvoetend en met slaande deuren vertrekken. Het afscheid van de nationale politiek heeft niet lang geduurd. Ze blijven maar denken dat de kiezer oliedom is. De kiesdrempel komt weer een stukje dichterbij denk ik.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
De pers noemt het eerherstel voor Rutten.
Nu ze kent wel het stikstofdossier.
En De Croo/Quickie konden het niet maken om haar nog eens over het hoofd te zien...
Blijft voor mij toch een zeer dubieuze move, zo express je ministerzetel opgeven om in de verf te zetten dat je volop gaat voor het burgemeesterschap.
De voorzitter van Jong VLD heeft ook zijn bedenkingen:
"Ik denk dat veel mensen toch kwaad worden over dat jobhoppen van minister naar burgemeester. Een gewone mens kan ook niet zomaar vier jaar een andere job doen en de collega die in de plaats is gekomen weer wegduwen. Ik ben daar geen voorstander van. Niemand ontkent dat Somers veel betekend heeft voor Mechelen, maar dat switchen tijdens de legislatuur daar ben ik geen voorstander van, ik denk dat daar iets meer grenzen aan gesteld mogen worden."
Nu ze kent wel het stikstofdossier.
En De Croo/Quickie konden het niet maken om haar nog eens over het hoofd te zien...
Blijft voor mij toch een zeer dubieuze move, zo express je ministerzetel opgeven om in de verf te zetten dat je volop gaat voor het burgemeesterschap.
De voorzitter van Jong VLD heeft ook zijn bedenkingen:
"Ik denk dat veel mensen toch kwaad worden over dat jobhoppen van minister naar burgemeester. Een gewone mens kan ook niet zomaar vier jaar een andere job doen en de collega die in de plaats is gekomen weer wegduwen. Ik ben daar geen voorstander van. Niemand ontkent dat Somers veel betekend heeft voor Mechelen, maar dat switchen tijdens de legislatuur daar ben ik geen voorstander van, ik denk dat daar iets meer grenzen aan gesteld mogen worden."
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.