Albert heijn
-
- Hero Member
- Contacteer:
Albert heijn
Albert heijn Belgie
Belgen zijn en blijven cash koeien
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Re: Albert heijn
AH is enkel goed voor de promoties, anders betaal je je blauw! De prijzen van de artikelen die niet in promotie zijn, zijn abnormaal hoog!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In 1994 kochten wij aardappels bij de boer ik herinner mij dat nog als kind.
Was toen 25 fr voor een zak van 50 kg maar de tijden zijn veranderd. Blijkbaar zijn aardappelen het nieuwe goud
Was toen 25 fr voor een zak van 50 kg maar de tijden zijn veranderd. Blijkbaar zijn aardappelen het nieuwe goud
-
- Newbie
- Contacteer:
De meeste produkten zijn inderdaad goedkoper bij AH in NL, maar dit is niet de schuld van AH, wel van de automatische loonindexering in Belgie en de daardoor hogere loonkosten. Die worden uiteraard doorberekend aan de klant. Dus bedank de vakbonden en de politiek voor de hogere prijzen. Koffie en melk zijn bij AH in Belgie overigens wel goedkoper. Gelukkig kun je, als je in de grensstreek woont, makkelijk bij de buren de inkopen doen.
Melk is niet goedkoper bij AH B : 2 liter pak in NL € 1,85 in BE € 2,29. De Zaanse hoeve halfvolle melk. Ik kom enkel bij de AH NL + B voor de 1 + 1 gratis promoties en de halfvolle melk in NL.
-
- Full Member
- Contacteer:
En hoeveel minder (meer ?) worden de loonslaven betaald bij AH in Nederland en hoeveel in België. Het zou me ten zeerste verbazen als het veel scheelt.banker1234 schreef: ↑9 november 2023, 10:58 maar dit is niet de schuld van AH, wel van de automatische loonindexering in Belgie en de daardoor hogere loonkosten. Die worden uiteraard doorberekend aan de klant. Dus bedank de vakbonden en de politiek voor de hogere prijzen.
Ik vermoed dat je geen loonslaaf bent afgaande op je reactie maar aan de andere kant van de tafel zit.
Hopelijk werk je of ben je ergens tewerkgesteld ?banker1234 schreef: ↑9 november 2023, 10:58 De meeste produkten zijn inderdaad goedkoper bij AH in NL, maar dit is niet de schuld van AH, wel van de automatische loonindexering in Belgie en de daardoor hogere loonkosten. Die worden uiteraard doorberekend aan de klant. Dus bedank de vakbonden en de politiek voor de hogere prijzen.
Zoja , ooit al aan gedacht om voor te stellen aan uw werkgever de automatische indexering van uw loon niet te laten toepassen op uw loon ? Het zou uw werkgever en de economie enorm helpen om jou ideaalbeeld te verwezenlijken.
Persoonlijk heb ik het er wel lastig mee , degenen die graag kritiek geven op die loonindexering blijven er doodleuk van meegenieten, Tot hiertoe ben ik nog geen criticus tegengekomen met intenties er afstand van te doen voor zijn persoonlijke situatie
Het is me opgevallen dat tegen sluitingstijd bij supermarkten in NL.,veelal spotgoedkope studenten vakken vullen, Nederlanders zijn (nog) flexibeler dan Vlamingen,me dunkt....Abatoetnie schreef: ↑9 november 2023, 17:58En hoeveel minder (meer ?) worden de loonslaven betaald bij AH in Nederland en hoeveel in België. Het zou me ten zeerste verbazen als het veel scheelt.banker1234 schreef: ↑9 november 2023, 10:58 maar dit is niet de schuld van AH, wel van de automatische loonindexering in Belgie en de daardoor hogere loonkosten. Die worden uiteraard doorberekend aan de klant. Dus bedank de vakbonden en de politiek voor de hogere prijzen.
Ik vermoed dat je geen loonslaaf bent afgaande op je reactie maar aan de andere kant van de tafel zit.
Wij gaan al 25 jaar 'over de grens' winkelen, die jonge 'rekkenvullers' zijn er altijd geweest. Onze buren zien er geen graten in, wij blijkbaar wel.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dan nog, wat duurder personeel rechtvaardigt geen prijsstijging van +40% op een zak aardappelen.
De reactie van de gemiddelde Belg die een goede reden verzint om het goed te praten daarintegen
De reactie van de gemiddelde Belg die een goede reden verzint om het goed te praten daarintegen
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Ik heb dit reeds voorgesteld, maar de werkgever wou het nietKV schreef: ↑9 november 2023, 20:16
Zoja , ooit al aan gedacht om voor te stellen aan uw werkgever de automatische indexering van uw loon niet te laten toepassen op uw loon ? Het zou uw werkgever en de economie enorm helpen om jou ideaalbeeld te verwezenlijken.
Persoonlijk heb ik het er wel lastig mee , degenen die graag kritiek geven op die loonindexering blijven er doodleuk van meegenieten, Tot hiertoe ben ik nog geen criticus tegengekomen met intenties er afstand van te doen voor zijn persoonlijke situatie
(vanwege wettelijke en praktische redenen, je kan in een grote firma namelijk geen apart regime hebben voor 1 werknemer)
Ik heb ook loonsverlagingen voorgesteld, maar dat was te veel gedoe contractueel.
In Belgie kan er erg weinig op dat vlak, zelfs niet met wederzijdse toestemming.
Wanneer je zelf vindt dat je te veel verdient en je krijgt geen loonsverlaging kun je nog altijd een deel weggeven aan het goede doel. Het plaatselijke dierenasiel bijvb.
-
- Full Member
- Contacteer:
--KNIP--
En wat AH betreft ? Daar ga ik niet graag, dure winkel, producten in de "promotie"-bak leggen waar geen promotie op is, prijsaanduidingen waarvan je denkt dat het per kilogram is maar in heel kleine lettertjes dat het maar over 400 gram gaat, enzovoorts ...
En wat AH betreft ? Daar ga ik niet graag, dure winkel, producten in de "promotie"-bak leggen waar geen promotie op is, prijsaanduidingen waarvan je denkt dat het per kilogram is maar in heel kleine lettertjes dat het maar over 400 gram gaat, enzovoorts ...
Het gaat allerminst over de taal maar over het gedrag en ik denk dat je slim genoeg bent om dat te weten
Probeer in Japan (of in het thuisland van deze gelukszoekers) maar eens de clown uit te hangen zoals zovelen hier doen.
https://diplomatie.belgium.be/nl/landen ... ving-japan
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Doodstraf_in_Japan
Dieren vallen trouwens alleen maar aan wanneer ze zich bedreigd voelen. De mens moordt en verkracht voor zijn plezier of voor de eer en glorie van een of ander fictief opperwezen en pleegt genocides om een ander zijn land af te nemen.
Hoe sneller moeder Aarde komaf maakt met deze rotte soort hoe beter.
Probeer in Japan (of in het thuisland van deze gelukszoekers) maar eens de clown uit te hangen zoals zovelen hier doen.
https://diplomatie.belgium.be/nl/landen ... ving-japan
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Doodstraf_in_Japan
Dieren vallen trouwens alleen maar aan wanneer ze zich bedreigd voelen. De mens moordt en verkracht voor zijn plezier of voor de eer en glorie van een of ander fictief opperwezen en pleegt genocides om een ander zijn land af te nemen.
Hoe sneller moeder Aarde komaf maakt met deze rotte soort hoe beter.
Graag terug on topic.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!