Schriftvervalsing proberen te bewijzen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Schriftvervalsing proberen te bewijzen
Ik ben op zoek naar een uitreksel van CERA klanten;
als je naar de CERA bank ging om een overschrijving te doen naar een andere rekening, kreeg je hiervoor een 'stortingsbewijsje'. Dat moest getekend worden ( is nu nog altijd zo)
nu ben ik meer bepaald op zoek naar zo een bewijs waarbij achter het woord begunstigde TWEE achternamen staat, je hebt dus overgeschreven naar een gemeenschappelijke rekening van een koppel.
Deze bewijzen dateren van meer als 10 jaar geleden!!!Cera is immers overgenomen door KBC
Degene die de moeite willen doen krijgen daar uiteraard een vergoeding voor.
Waarom ik dit vraag; we zitten in een vereffening - verdeling waarbij de tegenpartij met vermoedelijke vervalste afschriften komt, de bank kan dit zogezegd niet bevestigen. Uiteraard in ons nadeel, waardoor we ons huis kunnen verkopen, door een berg schulden door de tegenpartij gecreëerd.
groetjes
als je naar de CERA bank ging om een overschrijving te doen naar een andere rekening, kreeg je hiervoor een 'stortingsbewijsje'. Dat moest getekend worden ( is nu nog altijd zo)
nu ben ik meer bepaald op zoek naar zo een bewijs waarbij achter het woord begunstigde TWEE achternamen staat, je hebt dus overgeschreven naar een gemeenschappelijke rekening van een koppel.
Deze bewijzen dateren van meer als 10 jaar geleden!!!Cera is immers overgenomen door KBC
Degene die de moeite willen doen krijgen daar uiteraard een vergoeding voor.
Waarom ik dit vraag; we zitten in een vereffening - verdeling waarbij de tegenpartij met vermoedelijke vervalste afschriften komt, de bank kan dit zogezegd niet bevestigen. Uiteraard in ons nadeel, waardoor we ons huis kunnen verkopen, door een berg schulden door de tegenpartij gecreëerd.
groetjes
Re: Schriftvervalsing proberen te bewijzen
Heb vroeger bij cera stage gelopen, toen moest ik oa. de archieven nakijken. Er ontbrak toen al veel info en wetende dat ze die zaken maar een bepaalde tijd moeten bijhouden ( dacht 10 jaar ) denk ik niet dat je nog veel kans zal hebben om dit vast te krijgen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik vrees ook dat 10 jaar het maximum is dat ze verplicht zijn om hun rommel te bewaren. Misschien dat ze die nog wel op microfiche ( of de modernere versie daarvan ) hebben staan.
Je kan die vraag ook eens op www.juridischforum.be stellen of een bank nog info moet kunnen geven van meer dan 10 jaar geleden.
Je kan die vraag ook eens op www.juridischforum.be stellen of een bank nog info moet kunnen geven van meer dan 10 jaar geleden.
Heb inderdaad bij de bank gehoord en die houden niets meer bij na 10 jaar. ( op juridisch info heb dit ook al geplaatst en daar krijg ik net dezelfde reacties.)
er is toch iemand die daar een antwoord op zou kunnen geven????
Als de bank al zich niet durft uitspreken of al dan geen schriftvervalsing, wie dan wel????
Als de bank al zich niet durft uitspreken of al dan geen schriftvervalsing, wie dan wel????
Lostaand van al het vorige, zou je ook eens kunnen informeren naar de ( strafrechtelijke ) verjaringstermijn van schriftvervalsing : denk dat die ook 10 jaar bedrag als alles in hetzelfde arrondissement is gebeurd.ikke en hij schreef: Heb inderdaad bij de bank gehoord en die houden niets meer bij na 10 jaar. ( op juridisch info heb dit ook al geplaatst en daar krijg ik net dezelfde reacties.)
Dus als de banken je die info je al kan bezorgen, dan is heel dat boeltje waarschijnlijk al verjaard.