nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Een burn-out? Een kick bedoel je …
Hoewel hij deze keer niet de dader is (maar enkel de voorzitter die ongewenst seksueel gedrag binnen zijn partij “diplomatisch” oplost): de casting van Conner Rousseau als konijn in The Masked Singer was wel een sterk staaltje van vooruitziendheid door de makers van het programma
Een spierwitte, zachte pels en konijnenoren met een diamanten oorbel in. Dit is duidelijk geen angsthaas, maar een brutaal Konijn. Maar wie zit er onder het masker van deze bad boy for life?
Veel tips over wie er in het pak zouden zitten, zijn er nog niet. Al noemt hij of zij zich wel “de meest badass Masked Singer van dit seizoen in da hood.”
Dit las ik deze ochtend:
https://www.gva.be/cnt/dmf20231105_96821459
Het artikel boeit niet veel, maar ik had 2 andere vragen:
-Wie is Mathieu Michel? Eerste keer dat ik over de broer van Charles hoorde spreken...
- Wat doet een staatssecretaris van digitale agenda? Gaat die over de lay-out van de outlook agenda's ofzo?
En dan vragen we ons af waarom het vertrouwen in de politiek zo laag is
https://www.gva.be/cnt/dmf20231105_96821459
Het artikel boeit niet veel, maar ik had 2 andere vragen:
-Wie is Mathieu Michel? Eerste keer dat ik over de broer van Charles hoorde spreken...
- Wat doet een staatssecretaris van digitale agenda? Gaat die over de lay-out van de outlook agenda's ofzo?
En dan vragen we ons af waarom het vertrouwen in de politiek zo laag is
de pakjesdienst is langs geweest
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bij de PVDA vallen de maskers ook stilaan af.
https://www.hln.be/binnenland/pvda-voor ... ~ad43eeae/
Uiteraard zijn ze er dan, wanneer er collectieve verontwaardiging ontstaat, als de kippen bij om het op verwarring te steken. Ze hebben het niet goed verstaan, ze hebben zich versproken, ze zijn niet goed begrepen e.d. De mensen zijn hopelijk geen idioten meer zoals in de Middeleeuwen, alhoewel nu ik erover nadenk mischien toch velen wel nog.
Uiteraard zijn ze er dan, wanneer er collectieve verontwaardiging ontstaat, als de kippen bij om het op verwarring te steken. Ze hebben het niet goed verstaan, ze hebben zich versproken, ze zijn niet goed begrepen e.d. De mensen zijn hopelijk geen idioten meer zoals in de Middeleeuwen, alhoewel nu ik erover nadenk mischien toch velen wel nog.
Voor mij was dat al langer duidelijk ...Trivium schreef: ↑13 november 2023, 14:17 Bij de PVDA vallen de maskers ook stilaan af.
Kijk ook eens naar enkele andere uitspraken van de spreekbuis van de PVDA in de Kamer (Sofie Mereckx):
"Toen presentator François De Brigode Merckx aan het einde van de uitzending vroeg wie ze zou kiezen tussen Poetin of Zelensky, antwoordde de fractieleider: “Geen van beiden, dat spreekt voor zich."
"Maar het waren vooral uitspraken van Merckx over de Europese Unie en de NAVO die voor vuurwerk zorgden. Mochten de marxisten in de regering zitten, dan zouden ze “ingaan tegen de Maastrichtnorm”, zeg maar de Europese begrotingsdiscipline. “Wij passen voor die besparingslogica”, zei Merckx. “Als Europa ons oplegt dat we op onze bevolking moeten bezuinigen, zal de PVDA dat nooit doen.” Verschillende parlementsleden trokken daarop de conclusie dat PVDA uit de muntunie of zelfs de volledige EU zou stappen."
"Nadien verklaarde Merckx ook dat haar partij “nooit een voorstander van de NAVO is geweest” en uit de verdragsorganisatie zou stappen, al benadrukte ze wel dat dat niet van de ene dag op de andere kan."
Een mooi toekomstbeeld voor België: uit de NAVO, uit de EU, sympathiseren met Rusland en ongebreidelde overheidsschulden opbouwen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Wat is er verkeerd aan die uitspraak ?m-peeters schreef: ↑13 november 2023, 15:43 Kijk ook eens naar enkele andere uitspraken van de spreekbuis van de PVDA in de Kamer (Sofie Mereckx):
"Toen presentator François De Brigode Merckx aan het einde van de uitzending vroeg wie ze zou kiezen tussen Poetin of Zelensky, antwoordde de fractieleider: “Geen van beiden, dat spreekt voor zich."
Denk je misschien omdat Zelensky durft ingaan tegen Putin dat hij daarom een engeltje is ?
Ik zie niet in waarom als je de vraag gesteld wordt te kiezen tussen Putin en gelijk welke andere naam dat je er tegenover stelt automatisch voor die andere naam dient te kiezen.
Welke maskers? PVDA is voorstander van een totalitair regime, confiscatie van prive-bezittingen, afschaffing van vrijheden en komt daar openlijk voor uit. Wat betreft vreemdelingenproblematiek nemen ze standpunten in die bijval vinden bij de allochtone bevolking omdat dit een deel is van de kiezers dat makkelijk te mobiliseren is. Ideologie en taktiek.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Bijna volledig akkoord. Alleen met het deel “ … en komt daar openlijk voor uit” ben ik niet helemaal akkoord.Gudrun schreef: ↑13 november 2023, 16:33Welke maskers? PVDA is voorstander van een totalitair regime, confiscatie van prive-bezittingen, afschaffing van vrijheden en komt daar openlijk voor uit. Wat betreft vreemdelingenproblematiek nemen ze standpunten in die bijval vinden bij de allochtone bevolking omdat dit een deel is van de kiezers dat makkelijk te mobiliseren is. Ideologie en taktiek.
Misschien niet in prime-time op TV, maar als je sommigen van die militanten bezig hoort dat is erger dan Vlaams Blok in het kwadraat.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Zo openlijk is dat dan toch niet …
Voor mij is de PVDA een wolf in schapenvacht: vroeger kwamen de communisten/marxisten met harde slogans en symbolen (hamer en sikkel) voor hun mening uit, vandaag doen ze dat omfloerst. Kijk maar naar hun site en folders …
En hun voorzitter Raoul Hedebouw lijkt een grappige knuffelbeer die bovendien perfect tweetalig is … maar inhoudelijk af en toe door de mand valt (zoals nu met islamitische kledingvoorschriften voor meisjes van amper 8 of 9 jaar).
Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 14 november 2023, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij kan misschien verhuizen naar Saoudi-Arabië. Daar kan hij veel gesluierde meisjes zien.
Niemand moet werken, iedereen welkom van heel de wereld, islamitische sluiers overal.
Duidelijk waar pvda hun stemmen wil halen.
Duidelijk waar pvda hun stemmen wil halen.
Wat mij verbaasde is dat 42% van de franstaligen een cordon sanitaire wilt tegen de PVDA en amper 25% van de Nederlandstaligen.
Positief verbaasde (alhoewel ik tegen cordon sanitaire ben), want dat betekent toch dat ze in Wallonie minder fan zijn van PVDA dan dat ik dacht. Ik dacht dat PVDA quasi een regeringspartij was daar, maar blijkbaar niet.
Positief verbaasde (alhoewel ik tegen cordon sanitaire ben), want dat betekent toch dat ze in Wallonie minder fan zijn van PVDA dan dat ik dacht. Ik dacht dat PVDA quasi een regeringspartij was daar, maar blijkbaar niet.
De werkloze Walen beginnen natuurlijk te beseffen dat zij geactiveerd en lastig gevallen zullen worden om al de leeflonen en kindergeld van de gelukszoekers te moeten betalen. Hun frank (pardon euro) begint te vallen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Tiens, ik ken nog zo'n partij ... er dient enkel één deeltje van een woord vervangen te worden.