Dividend Socfinasia
TIP
Dividend Socfinasia
Weet iemand wanneer juist de ex-dividenddatum en betaalbaarstelling van het (voorschot)dividend van Socfinasia deze maand is? Op hun website vind ik enkel dat dit dividend in november 2023 wordt uitbetaald...
Re: Dividend Socfinasia
Ex dividend was maandag en betaling gisteren, zie https://www.socfin.com/publications/
of https://www.luxse.com/security/LU0092047413/74772023.10.27 – Socfin – Paiement d’un acompte sur dividende
2023.10.27 – Socfinasia – Paiement d’un acompte sur dividende
Comme annoncé lors de la publication du rapport semestriel au 30 juin 2023 et
conformément à l’article 461-3 du Code des Sociétés, Mesdames et Messieurs les actionnaires
sont informés que le Conseil d’Administration de Socfinasia S.A. réuni le 26 octobre 2023, a
décidé la distribution d’un acompte sur dividende. Celui-ci s’élève à 2,00 € brut par action,
avec prélèvement d’un précompte de 15%, soit un dividende net de 1,70 euro par action,
payable selon les modalités suivantes :
Date de détachement (Ex-date) : 13 novembre 2023
Date d’enregistrement (Record date) : 14 novembre 2023
Date de paiement (Pay-date) : 15 novembre 2023
Coupon n° 85
Banque guichet : Financière d’Uzès, 13 rue d’Uzès, F-75002 Paris
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tycoon,
Ok, bedankt voor de info. Weet nu waar ik in de toekomst moet kijken...
Heb nog geen dividend ontvangen en wel heel raar dat ik zelfs de coupon niet zie bij mijn bank... Indien morgen niets te bespeuren, neem ik eens telefonisch contact...
Ok, bedankt voor de info. Weet nu waar ik in de toekomst moet kijken...
Heb nog geen dividend ontvangen en wel heel raar dat ik zelfs de coupon niet zie bij mijn bank... Indien morgen niets te bespeuren, neem ik eens telefonisch contact...
Hier ook al gisteren op de beleggersrekening ontvangen
Gisteren ook betaling ontvangenbij ING.
Bruto euro 2
bronbelasting 15%
R.V. 30 %
Bruto euro 2
bronbelasting 15%
R.V. 30 %