nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
VooruitAbatoetnie schreef: ↑14 november 2023, 10:02Tiens, ik ken nog zo'n partij ... er dient enkel één deeltje van een woord vervangen te worden.
-
- Full Member
- Contacteer:
Vervang alloch- door autoch- ... maar dat had je (hopelijk) toch wel door.m-peeters schreef: ↑14 november 2023, 10:54VooruitAbatoetnie schreef: ↑14 november 2023, 10:02
Tiens, ik ken nog zo'n partij ... er dient enkel één deeltje van een woord vervangen te worden.
En je noemt vooruit, is iedere partij niet ziek in hetzelfde bedje (m.a.w. simplistische oneliners bedoeld voor simplistische stemmers) ?
Benoem misschien gewoon de zaken zoals je ze bedoelt in plaats van ze te insinueren?Abatoetnie schreef: ↑14 november 2023, 11:33Vervang alloch- door autoch- ... maar dat had je (hopelijk) toch wel door.
En je noemt vooruit, is iedere partij niet ziek in hetzelfde bedje (m.a.w. simplistische oneliners bedoeld voor simplistische stemmers) ?
En wat Vooruit betreft: ik was op het verkeerde been gezet omwille van de zattemanspraat van hun voorzitter
Freya V.D.Bossche komt ook terug,daarm-peeters schreef: ↑14 november 2023, 13:22Benoem misschien gewoon de zaken zoals je ze bedoelt in plaats van ze te insinueren?Abatoetnie schreef: ↑14 november 2023, 11:33
Vervang alloch- door autoch- ... maar dat had je (hopelijk) toch wel door.
En wat Vooruit betreft: ik was op het verkeerde been gezet omwille van de zattemanspraat van hun voorzitter
zaten we nu echt op te wachten....
(Waarschijnlijk zoals pa, Luc eindigend
bij privébedrijven voor bewezen diensten).
Haar vorige doortocht als minister van begroting was inderdaad geen succes..,
Hahahaha Connah toch. Volgende keer water drinken als je uitgaat. Het zal je veel miserie besparen.
https://www.hln.be/binnenland/als-een-v ... ~a85ccc61/
https://www.hln.be/binnenland/als-een-v ... ~a85ccc61/
- Vincent2018
- Full Member
en dit mag allemaal.. alles voor de poen en postjes
Groen neemt alvast afstand https://www.hln.be/binnenland/groen-cov ... ~a10760a0/
Groen neemt alvast afstand https://www.hln.be/binnenland/groen-cov ... ~a10760a0/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Wat wil je nu zeggen? Vertel eens. Ben benieuwd.
“Als een Vlaams Belanger zoiets zei, was het kot te klein voor Vooruit”: Carl Devos over nieuwe gelekte uitspraken Conner Rousseau.
Inderdaad uitspraken een voorzitter onwaardig. De heer minister professor VDB zou zoiets nooit doen.
Misschien moet de heer minister professor Frank VDB het voorzitterschap overnemen
Of toch niet, in een zatte bui heeft hij ooit al eens geld willen verbranden. Of neen, hij was toen nuchter.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En ook nog:
Ik ben wel niet zeker of het over onderstaande vriendin gaat
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Hopelijk heeft ze dat niet echt gedaan want dan zal ze nu derdegraads brandwonden hebben.Freya Van den Bossche: 'Ik steek mijn hand in het vuur voor Conner Rousseau'
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Onze sossen hebben toch wel een obsessie met vuur.
Maar al die fratsen leiden ons af van het verdere gestuntel:
En wat al vaak afgedaan werd als fake news: de flitsboetes dienen vooral om de staatskas te vullen.
Zwart op wit in mailverkeer tussen politie en justitie: extra flitsboetes om staatskas te vullen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.