Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander bank
Als ik een overschrijving uitvoer van de vision plus, naar de vision max..behoud ik dan ook mijn getrouwheidspremie?
Ik heb op dit moment nog geen vision max, maar ben aan het denken om er een te openen.
Ik heb op dit moment nog geen vision max, maar ben aan het denken om er een te openen.
* De getrouwheidspremie is slechts verworven voor bedragen die gedurende 12 maanden na de storting
ononderbroken op de gereglementeerde spaarrekening blijven staan. Die premie loopt vanaf de dag van de
storting. De verworven getrouwheidspremie op bedragen van minimaal 500 euro die u van die gereglementeerde
spaarrekening overdraagt naar een andere gereglementeerde spaarrekening waarvan u eveneens houder bent bij
dezelfde bank, blijft verworven op voorwaarde dat het aantal overdrachten beperkt blijft tot drie per jaar.
Doorzoek deze thread eens er staat tig info hieromtrent...
Of je kan ook hier terecht: https://www.santanderconsumerbank.be/si ... -max_0.pdf
- Vincent2018
- Full Member
ja, dat werkt.... al verschillende keren gedaan en neem die GP gewoon mee ( kun je later nakijken bij een simulatie waar je de details ziet )
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Hallo
Ik heb een rekening bij Santander geopend. Ik zou denken dat als je dan inlogt op hun platform dat je dan je rekeningnummer kan vinden. Blijkbaar niet. Eerst moet er geld gestort worden. De rekeningnummer kreeg ik per email van info@santanderconsumerbank.be.
Is dit ook zo gebeurd met jullie? Hoe weet je of dit geen frauduleus email is? Hoe weet ik of het rekeningnummer dat vermeld is in die email wel die van mij is?
Alvast bedankt
Ik heb een rekening bij Santander geopend. Ik zou denken dat als je dan inlogt op hun platform dat je dan je rekeningnummer kan vinden. Blijkbaar niet. Eerst moet er geld gestort worden. De rekeningnummer kreeg ik per email van info@santanderconsumerbank.be.
Is dit ook zo gebeurd met jullie? Hoe weet je of dit geen frauduleus email is? Hoe weet ik of het rekeningnummer dat vermeld is in die email wel die van mij is?
Alvast bedankt
Dat is hun normale manier van tewerkgaan. Omdat ze zelf geen kantoren hebben in ons land, wordt er bij nieuwe klanten met een tegenrekening (referentierekening) gewerkt ter controle.
Je hoeft helemaal geen groot bedrag over te schrijven voor die eerste storting: dat mag gerust een euro of twee zijn.
Je hoeft helemaal geen groot bedrag over te schrijven voor die eerste storting: dat mag gerust een euro of twee zijn.
Zie ook "veelgestelde vragen" op de website van Santander Consumer Bank:
https://www.santanderconsumerbank.be/nl ... lde-vragenWaar vind ik het rekeningnummer van mijn nieuwe spaarrekening om ze te kunnen activeren?
Na validatie van uw openingsdocument ontvangt u een e-mail met het rekeningnummer van uw nieuwe spaarrekening bij Santander Consumer Bank.
U kan nu uw spaarrekening activeren met een eerste overschrijving vanuit uw referentierekening. Dit is belangrijk voor de validatie van uw identiteit. Daarna kan u vanop eender welke andere rekening geld overschrijven naar uw nieuwe spaarrekening.
- Vincent2018
- Full Member
De eerste keer een kleine( instant ) overschrijving van 1 euro doen als test, opslaan in begunstigden , nakijken creditering... doe ik met alle banken en nieuwe rekeningen over de wereld...
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
- Vincent2018
- Full Member
laat maar komen .... 3%
Wij verhogen onze rentes op Vision Plus en Vision Max!
Beste spaarder,
Op 20 november 2023 verhogen we de rentes op onze spaarrekeningen Vision Plus en Vision Max.
De nieuwe basistarieven worden automatisch toegepast vanaf 20 november 2023.
De nieuwe getrouwheidspremies gelden zowel voor stortingen vanaf 20 november 2023 als voor getrouwheidsperiodes die vernieuwd worden vanaf 20 november 2023.
Voor alle betalingen die vóór 20 november 2023 worden gedaan, zijn de oude tarieven van toepassing.
Wat betekent dit concreet voor uw spaarrekening?
Vision Plus
Basisinterest
Getrouwheidspremie
Huidige tarieven
0,85%
1,80%
Tarieven vanaf 20/11/2023
1,00%
1,85%
Vision Max
Basisinterest
Getrouwheidspremie
Tot en met 124.999,99 euro
Huidige tarieven
0,05%
1,85%
0,05%
1,85%
Van 125.000 tot en met 200.000 euro
Huidige tarieven
1,00%
1,85%
1,15%
1,85%
Vanaf 200.000,01 euro
Huidige tarieven
0,05%
1,85%
0,05%
1,85%
De basisrente wordt verdiend vanaf de dag dat het geld op de rekening wordt gestort tot de dag dat het wordt opgenomen.
De getrouwheidspremie wordt enkel verdiend op bedragen die gedurende minstens 12 maanden na de storting ononderbroken op de spaarrekening zijn blijven staan.
Met warme groeten ,
Het team van Santander Consumer Bank
Wij verhogen onze rentes op Vision Plus en Vision Max!
Beste spaarder,
Op 20 november 2023 verhogen we de rentes op onze spaarrekeningen Vision Plus en Vision Max.
De nieuwe basistarieven worden automatisch toegepast vanaf 20 november 2023.
De nieuwe getrouwheidspremies gelden zowel voor stortingen vanaf 20 november 2023 als voor getrouwheidsperiodes die vernieuwd worden vanaf 20 november 2023.
Voor alle betalingen die vóór 20 november 2023 worden gedaan, zijn de oude tarieven van toepassing.
Wat betekent dit concreet voor uw spaarrekening?
Vision Plus
Basisinterest
Getrouwheidspremie
Huidige tarieven
0,85%
1,80%
1,00%
1,85%
Vision Max
Basisinterest
Getrouwheidspremie
Tot en met 124.999,99 euro
Huidige tarieven
0,05%
1,85%
0,05%
1,85%
Van 125.000 tot en met 200.000 euro
Huidige tarieven
1,00%
1,85%
1,15%
1,85%
Vanaf 200.000,01 euro
Huidige tarieven
0,05%
1,85%
0,05%
1,85%
De basisrente wordt verdiend vanaf de dag dat het geld op de rekening wordt gestort tot de dag dat het wordt opgenomen.
De getrouwheidspremie wordt enkel verdiend op bedragen die gedurende minstens 12 maanden na de storting ononderbroken op de spaarrekening zijn blijven staan.
Met warme groeten ,
Het team van Santander Consumer Bank
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Enkel de basissrente gaat van 1.00 naar 1.15. op Vision Max Deze keer niets te versschuven dus.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
VISION+ van 2.65% naar 2.85%... ik "spring" mee.
Je mag 3x verschuiven per jaar zonder verlies getrouwheidspremie.
Stel ik heb in november dit jaar 1x verschoven, mag ik dan vanaf januari terug 3x of pas vanaf november 2024 terug 3x?
Stel ik heb in november dit jaar 1x verschoven, mag ik dan vanaf januari terug 3x of pas vanaf november 2024 terug 3x?
3x per kalenderjaar en per spaarrekening. Teller dus terug op 0 op 1/1/24.