Nieuwe Vlaamse regering
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Nieuwe Vlaamse regering
Hoe dom kan je zijn. Je bent partijvoorzitter van de sossen, dan mag je zoiets NOOIT luidop zeggen. En dan nog tegen agenten met een bodycam !
Ja, hij moet ontslag nemen, maar niet alleen omdat hij racistische praat heeft verkocht. Vooral omdat hij oerdom is geweest.
Een moderne Icarus, hij werd overmoedig en vloog te dicht tegen de zon.
Ja, hij moet ontslag nemen, maar niet alleen omdat hij racistische praat heeft verkocht. Vooral omdat hij oerdom is geweest.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als Vooruit nog enige credibiliteit wil behouden, dan zouden ze (of hijzelf) dat beter doen inderdaad.
Voor de stemmen is nog iets anders.
Oh jawel hoor, er staan er genoeg te drummen.
https://youtu.be/X9oGkvpkefg?feature=sharedCharlesvdw schreef: ↑17 november 2023, 19:39 Een moderne Icarus, hij werd overmoedig en vloog te dicht tegen de zon.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Vooral hypocriet. Niet noodzakelijk een slechte eigenschap in de politiek.Charlesvdw schreef: ↑17 november 2023, 19:39 Hoe dom kan je zijn. Je bent partijvoorzitter van de sossen, dan mag je zoiets NOOIT luidop zeggen. En dan nog tegen agenten met een bodycam !
Het is een treffende vergelijking maar Maiden zou nooit een song over deze kwibus geschreven hebben. Quicky zal de tekst dan wel weer van buiten kennen ...
Run 4 ur life zou meerdere politici op het lijf geschreven zijn.
Snel terug on topic vooraleer Vaga weer ingrijpt.
Nu Conner 'uitgeschakeld' is, wie zal de volgende zijn in de media-hunt?

Nu Conner 'uitgeschakeld' is, wie zal de volgende zijn in de media-hunt?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Conner is naast zijn witte sneakers gaan lopen.. hopelijk zien we hem niet meer terug.
Volgend jaar burgemeester van Sint-Niklaas. Dat zal lachen worden op de vergaderingen met de korpschef.
-
- Full Member
- Contacteer:
Eenmaal de media bloed heeft geroken gaan ze door tot de finish, maakt niet uit wie of welke partij ook.
Voorbeelden genoeg.
De waan van de dag regeert, wat vandaag nieuws is is morgen alweer vergeten.
Mocht hij zich een paar weken/maanden low hebben gehouden dan waren ze alweer op zoek naar een andere ... en het kiesvee ? Dat interesseert hen allemaal niks ... als een gangster in Amerika - zoals het er nu naar uitziet - voor de tweede keer president kan worden hoeft dit niet te verbazen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Misschien merk je het op een andere manier, maar sinds juni stel ik vast dat voor bepaalde journalisten het alleen maar moest gaan over vooruit en Vld (en dat is al van voor juli bezig)
Media heeft de plicht te onderzoeken of politiek correct de waarheid vertelt. Maar als je media en politiek wat volgt zou het tussendoor ook af-en toe wel eens mogen gaan over waar politiekers-en partijen inhoudelijk voor staan en hoe ze inhoudelijk de thema's bendaderen en aanpakken.
Gelukkig zijn er meerder media , waardoor je alsnog kunt switchen als je het gehad hebt om te moeten luisteren over een dronkende utischuiver van een voorzitter of weken palaveren over vriendjes van een minister die tegen een combi geplast hebben.
Misschien moeten de politiekers eerst zelf eens hun ambt terug ernstig maken in plaats van op te treden als zingend konijn of dragqueen.

Dat bepaalde politici het alleen maar versterkten door hun eigen toedoen, dat ontken ik zeker niet.
Zichzelf eens in vraag stellen :
"hoe serieus ben ik hier eigenlijk bezig? "
"Kan ik dit maken ? "
" Wil ik een gewoon bekend figuur zijn of eerder iets betekenen en verwezenlijken in een beleid ? "
Gelukkig hebben ze niet allemaal diezelfde drive (ik zie het FDB of Koen Geen vb. nog niet doen ....)
Wat Conner betreft, het is goed dat hij gesnapt heeft dat hij beter zijn conclusies trekt, voor zijn partij lijkt mij het toch het beste.
Zijn uitspraak over 'een vriendin' in haar bijzijn ten aanzien van die politieman, getuigt toch maar van een bedenkelijk niveau.
Doet me wel denken aan hetzelfde soort niveau van de Antwerpse Burgemeester over zijn benadering van zijn collega-politiekers :
https://www.gva.be/cnt/dmf20200922_97526549
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door KV op 18 november 2023, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Het vocabulair niveau van de Antwerpse burgemeester/parlementair/partijvoorzitter/betweter is nu eenmaal niet te vergelijken met het niveau van Koen Geens die hij wil vernietigen.