Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander bank
De aanpassing(3x jaar) heeft toch geen impact op de uitbetalingstermijn van de getrouwheidspremie veronderstel ik ?
01/04/2024 wordt mijn getrouwheidspremie uitbetaald maar wanneer ik mijn geld nu op een andere Vison+ rekening zet om de hogere premie te krijgen blijft dit datum toch 01/04/2024?
01/04/2024 wordt mijn getrouwheidspremie uitbetaald maar wanneer ik mijn geld nu op een andere Vison+ rekening zet om de hogere premie te krijgen blijft dit datum toch 01/04/2024?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als je geen relevant antwoord kan geven onthou je van verdere commentaar aub !EarthNvstr1 schreef: ↑18 november 2023, 15:33Dit gaat over het behoud van de getrouwheidsperiode ... wat denk je dan dat het antwoord is ?
Als ik het zeker wist zou ik de vraag niet stellen, wat ik wel zeker weet is dat ze alles proberen om u bij u ****** te pakken.EarthNvstr1 schreef: ↑18 november 2023, 15:33Dit gaat over het behoud van de getrouwheidsperiode ... wat denk je dan dat het antwoord is ?
Antwoord: Ja, dus. Uw datum verandert niet.
- Vincent2018
- Full Member
De calculator / simulatie geeft als betaaldatum nu 01/01/2025 weer in de tabel voor een opname na januari 2024.... terwijl wij de GP hebben verworven in oktober 2023 .... zou toch normaal 01/04/2024 uitbetaling GP moeten zijn.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
't Is maar wat je relevent vind hé.Senseo schreef: ↑18 november 2023, 15:43Als je geen relevant antwoord kan geven onthou je van verdere commentaar aub !EarthNvstr1 schreef: ↑18 november 2023, 15:33
Dit gaat over het behoud van de getrouwheidsperiode ... wat denk je dan dat het antwoord is ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Alle getrouwheidspremies die verworven zijn in october-november-december 2023 worden uitbetaald met valutadatum 1/1/2024.Vincent2018 schreef: ↑18 november 2023, 15:52 ... terwijl wij de GP hebben verworven in oktober 2023 .... zou toch normaal 01/04/2024 uitbetaling GP moeten zijn.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Heeft dus geen impact ... je behoudt nl. de getrouwheidsperiode ... dat is net heel het punt van die uitzondering ...karine schreef: ↑18 november 2023, 15:46Als ik het zeker wist zou ik de vraag niet stellen, wat ik wel zeker weet is dat ze alles proberen om u bij u ****** te pakken.EarthNvstr1 schreef: ↑18 november 2023, 15:33
Dit gaat over het behoud van de getrouwheidsperiode ... wat denk je dan dat het antwoord is ?
Lijkt mij toch logisch? De getrouwheidspremie die je al in oktober 2023 verworven hebt, verlies je niet. Dit gaat over de volgende getrouwheidsperiode (oktober 2023-oktober 2024), die inderdaad op 01/01/2025 uitbetaald zal worden.Vincent2018 schreef: ↑18 november 2023, 15:52 De calculator / simulatie geeft als betaaldatum nu 01/01/2025 weer in de tabel voor een opname na januari 2024.... terwijl wij de GP hebben verworven in oktober 2023 .... zou toch normaal 01/04/2024 uitbetaling GP moeten zijn.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dat gebeurde in september en nu in december weer; ik boek in september met Chrome van vision+ 1 over naar vision+ 2 en van vision+ 3 naar vision+ 4 alles over. Er gebeurd echter niets (ondanks sms-en ingevoerd en bevestiging boeking op scherm!).
Ik bel met Santander en men vraagt me om het via Edge opnieuw te proberen. Ik doe dit en nu lukt het wél en zie ik onmiddellijk de uitgevoerde boekingen.
Vandaag zelfde verhaal, alleen, nu lukt het ook niet in Edge. Ik bel weer met Santander en na veel vijven en zessen zegt men dat men normaal gezien de boekingen direct kan zien (interne boekingen) maar dat er blijkbaar nog wat controles gebeuren (?) Het antwoord van de medewerker klinkt echter twijfelachtig en nogal onwetend.
Wanneer ik vraag of ik door telkens twee keer te moeten proberen voor dezelfde boeking ik mijn 3 jaarlijkse switchbeurten tussen rekeningen niet (onterecht) ga overschrijden weet men het niet direct... Zou kunnen en 'men gaat het nazien'.
Ikzelf deed dus niets fout en kreeg zelfs telkens een bevestiging van de boeking maar hierdoor ging de boekingteller misschien telkens omhoog.
Het zou straf zijn indien ik door interne fouten met hun software ik mijn getrouwheidspremie volledig onterecht zou kwijtspelen.
Ik bel met Santander en men vraagt me om het via Edge opnieuw te proberen. Ik doe dit en nu lukt het wél en zie ik onmiddellijk de uitgevoerde boekingen.
Vandaag zelfde verhaal, alleen, nu lukt het ook niet in Edge. Ik bel weer met Santander en na veel vijven en zessen zegt men dat men normaal gezien de boekingen direct kan zien (interne boekingen) maar dat er blijkbaar nog wat controles gebeuren (?) Het antwoord van de medewerker klinkt echter twijfelachtig en nogal onwetend.
Wanneer ik vraag of ik door telkens twee keer te moeten proberen voor dezelfde boeking ik mijn 3 jaarlijkse switchbeurten tussen rekeningen niet (onterecht) ga overschrijden weet men het niet direct... Zou kunnen en 'men gaat het nazien'.
Ikzelf deed dus niets fout en kreeg zelfs telkens een bevestiging van de boeking maar hierdoor ging de boekingteller misschien telkens omhoog.
Het zou straf zijn indien ik door interne fouten met hun software ik mijn getrouwheidspremie volledig onterecht zou kwijtspelen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Gisteren lag hun site en app er een tijd uit en vandaag weer. Worden ze een beetje slachtoffer van hun groei en kan personeel/IT niet (meer) volgen?
Ik heb enkele maanden terug alles van Max rekening 1 naar 2 geboekt.
Moet ik nu een derde openen of mag het gewoon terug naar de eerste, als ik van de verhoogde rente wil profiteren?
Hoe ik het interpreteer gaat het over de storting, dus is een overboeking naar de eerste oké..
Moet ik nu een derde openen of mag het gewoon terug naar de eerste, als ik van de verhoogde rente wil profiteren?
Hoe ik het interpreteer gaat het over de storting, dus is een overboeking naar de eerste oké..
1 -> 2 één van de drie op rekening 1
2 -> 1 één van de drie op rekening 2
1 -> 2 Twee van de drie op rekening 1
2 -> 1 Twee van de drie op rekening 2
1 -> 2 Drie van de drie op rekening 1
2 -> 1 Drie van de drie op rekening 2
2 -> 1 één van de drie op rekening 2
1 -> 2 Twee van de drie op rekening 1
2 -> 1 Twee van de drie op rekening 2
1 -> 2 Drie van de drie op rekening 1
2 -> 1 Drie van de drie op rekening 2