TV Vlaanderen app.
TV Vlaanderen app.
Mijn moeder verhuist naar een service flat waar en gratis performante onbeperkte wifi is. Ze heeft dus geen duur tv abo meer nodig maar allerhande apps zoals VRT max e.d installeren en constant schakelen is ook niet zo handig. Ik zie dat je via een smart tv en de app van tv Vlaanderen 35 zenders hebt voor 10 euro per maand. Iemand ervaring hiermee of een ander alternatief voor een klein prijsje?
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: TV Vlaanderen app.
Ik heb dat een tijdje gehad. Het probleem is dat je geen decoder hebt en je dus afhankelijk bent van hoe goed jouw televisie is. Ik heb een "gewone" TV van ongeveer 700 euro uit 2021 en vooral bij sporten zoals voetbal zag je dat er regelmatig vertraging was op het beeld... Deze had ik niet bij de apps van VRT en VTM go. Ik ben er van miserie mee gestopt na twee of drie maanden.
Maar dat is al 1.5 jaar geleden, misschien is het ondertussen stabieler de app van tv vlaanderen.
Maar dat is al 1.5 jaar geleden, misschien is het ondertussen stabieler de app van tv vlaanderen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik hev tv vlaanderen app tv op een oude lcd tv via google chromecast.
Nogal omslachtig. Geen idee of dat iets is voor een 70-jarige.
Beeldkwaliteit is goed. Ooit, in het begin, erg slecht.
Nu zie ik geen verschil met een ander abonnement.
Het voordeel is dat ik er elders of op reis ook tv mee kan kijken op smartphone of tablet.
Ik zou niet het basis abo aanraden maar eentje hoger.
Dan heb je ineens ook uitgesteld kijken en een en ander extra.
Alles hangt natuurlijk af van de eisen van de gebruiker.
Goedkoper tv kijken dan dit bestaat niet, denk ik.
Nogal omslachtig. Geen idee of dat iets is voor een 70-jarige.
Beeldkwaliteit is goed. Ooit, in het begin, erg slecht.
Nu zie ik geen verschil met een ander abonnement.
Het voordeel is dat ik er elders of op reis ook tv mee kan kijken op smartphone of tablet.
Ik zou niet het basis abo aanraden maar eentje hoger.
Dan heb je ineens ook uitgesteld kijken en een en ander extra.
Alles hangt natuurlijk af van de eisen van de gebruiker.
Goedkoper tv kijken dan dit bestaat niet, denk ik.
Merci voor de antwoorden. Sowieso koopt ze een nieuwe smart tv dus die zal wel ok zijn qua kwaliteit. Klooien met streamen naar een Chromecast zal ze dus ook niet moeten doen, gewoon via de app die geïnstalleerd is op de tv kijken en 7 dagen terugkijken is voor haar ok. Ze hoeft niet op te nemen.
Het internet is daar zeer performant dus dat zal waarschijnlijk ook wel geen probleem zijn. Goedkoper kan inderdaad niet. Voordeel is ook dat je het ten allen tijde kan opzeggen. We zullen zien wat het geeft. Het is het proberen waard.
Het internet is daar zeer performant dus dat zal waarschijnlijk ook wel geen probleem zijn. Goedkoper kan inderdaad niet. Voordeel is ook dat je het ten allen tijde kan opzeggen. We zullen zien wat het geeft. Het is het proberen waard.
Welke kanalen wil ze zien ? VrtMax, Goplay en VtmGo op smartTV zijn heel gebruiksvriendelijk, kwestie van te scrollen en klikken. Misschien hiermee starten, en als dat niet volstaat uitkijken naar één of ander abonnement ?
Ze kijkt ook veel naar Nederland dus die kun je hier niet afspelen in een app.
Iemand ervaring met TV Vlaanderen App en de nieuwe Google Chromecast with Google TV? Het voordeel is dat je de TV Vlaanderen app rechtstreeks op je Chromcast kan installeren, maar ik vraag me af of dit goed werkt en gebruiksvriendelijk is.
Ik heb in Belgie een nieuwe LG smart tv gekocht en daar stond de app van tv-vlaanderen al op. Je moet natuurlijk wel een abonnement nemen om deze te gebruiken en onbeperkt internet lijkt me ook aangewezen. In Spanje gebruik ik de app van tv-vlaanderen op een gewone LG tv via Nvidia. Op Nvidia kan je de app van tv-vlaanderen opzetten, dit moet je wel doen op voorhand in Belgie want in Spanje gaat dit niet. Ook hier heb je voldoende internet nodig.
Nee, sorry. Mijn chromecast is een V2 dacht ik. Als deze kapot is neem ik wel de nieuwste.
Andere opmerkingen : vroeger veel onderbrekingen in de stream. Nu echt heel zelden. Werkt echt goed - ik ben tevreden.
Misschien hangt een en ander ook af van hoe stabiel je internet wel is.
Ik heb START van Proximus. Dus in theorie maar 100 GB aan topsnelheid.
In de praktijk knijpen ze de stream echter niet te zwaar (in tegenstelling tot de theorie) af na 100 GB gebruikt en ik probeer zowat binnen die limiet te blijven.
Met 3 TB heb ik dus zeker ook genoeg.
iptv ?
En x streamplayer app op de tv.
En x streamplayer app op de tv.
We spreken over een menske van 80. Zelfs een smartphone is voor haar rocket science. Ze snapt al niet veel van tv Vlaanderen laat staan van nog meer exotische oplossingen.
Net daarom laat ik bij mijn moeder de vaste lijn + proximus tv abonnement gewoon liggen zoals het al jaren ligt.
Comfort mag iets kosten en al die modernere rimram zou haar toch te ingewikkeld zijn.
Kost het iets meer, dan is het maar zo.
Sociaal abo van tv en vaste lijn kost haar rond de 46 euro per maand. Dat vind ik op zich nog te doen.
Comfort mag iets kosten en al die modernere rimram zou haar toch te ingewikkeld zijn.
Kost het iets meer, dan is het maar zo.
Sociaal abo van tv en vaste lijn kost haar rond de 46 euro per maand. Dat vind ik op zich nog te doen.
Ik heb vandaag de app van TV Vlaanderen gedownload. Wat een wereld van verschil tegenover tv kijken via Telenet of Proximus. Denken jullie ook niet dat Telenet en Proximus binnen enkele jaren geen televisie meer zullen aanbieden en dat iedereen via apps zal kijken?
Verklaar u nader?
Ja, binnen een paar jaar kijkt iedereen met een app. Nadeel van TV Vlaanderen vind ik wel dat je niet kan opnemen. Vtm kan je ook niet doorspoelen als je terugkijkt. Voorlopig Proximus hier.