nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
TouchéCarpeNoctem schreef: ↑23 november 2023, 11:39Oei, 't is te hopen dat de Nederlandse economie dit overleeft
Inderdaad, de zieligheid zelve. Ze beseffen niet dat ze zichzelf onsterfelijk belachelijk maken en ook niet hoe meer dergelijke flauwekul ze afsteken en hoe meer ze rechts demoniseren hoe meer mensen er op zullen stemmen. Dat heeft Nederland nu ook door denk ik, alhoewel links kennende zal het wel de schuld van een ander zijn.
Alleen al door hun belachelijke commentaar zal ik op VB stemmen.
Ik wil niet vooruit lopen op de verkiezingsresultaten van het VB in juni 2024 maar hier komt alvast de eerste kritiek op een eventuele overwinning van het VB: 70 tot 80% van de Vlamingen heeft NIET op het VB gestemdTrivium schreef: ↑23 november 2023, 12:56 Inderdaad, de zieligheid zelve. Ze beseffen niet dat ze zichzelf onsterfelijk belachelijk maken en ook niet hoe meer dergelijke flauwekul ze afsteken en hoe meer ze rechts demoniseren hoe meer mensen er op zullen stemmen. Dat heeft Nederland nu ook door denk ik, alhoewel links kennende zal het wel de schuld van een ander zijn.
Net zoals de meerderheid van de Belgen , zowat 3/4 , zal ik nooit op Filiberke en aanverwanten stemmen.
Ik zie de heer (professor?) Timmermans als toekomstig Nederlandse regeringsleider wel kans maken. De man heeft speciaal een redelijk goed betaalde job als Europees commisaris laten staan en dreigt nu met niets achter te blijven.
Eerst gaat de heer kans maken als regeringsleider en nu dreigt hij met niets achter te blijven.
Wat is het nu eigenlijk?
Maw wanneer ik mijn ontslag zou geven bij mijn huidige werkgever en ergens anders zou gaan solliciteren ... dan moet die mij aannemen, want ja anders blijf ik met niets achter?
Rare redenering lijkt me.
Ach soit, soms ben ik blij dat ik anderen niet begrijp. Zou anders nog zwaar gaan twijfelen over mezelf.
Rare redenering lijkt me.
Ach soit, soms ben ik blij dat ik anderen niet begrijp. Zou anders nog zwaar gaan twijfelen over mezelf.
Ja dat is inderdaad wel sneu. Er zullen nu wel zonnepanelen op zijn enorme villa komen. En hij moet het nu hij geen orivéjets meer kan huren op rekening van de belastingbetaler?
Misschien komt er in Nederland wel een soort van Vivaldi-regering (maar dan niet met 7 maar met pakweg 12 partijen) tot stand en met Frans Timmermans als een soort van Nederlandse versie van Alexander De Croo?
Ocharme, die Hollanders … … ze weten niet wat hen mogelijk te wachten staat.
En anders moet hij maar full-time opa worden, of misschien wel Sinterklaas of kerstman. Of hij zoekt een gewone job …
Ik denk niet dat je medelijden moet hebben met de Nederlanders. Wel met ons Belgen.
Gelukkig hebben onze Waalse broeders nog enig gezond verstand en stemmen ze niet op rare extreemrechtse figuren…
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Het zijn net de Waalse partijen - en met name de PS en Ecolo - die Vivaldi vleugellam hebben gemaakt en De Croo hebben gedegradeerd tot een marionet: geen besparingen, bijkomende belastingen, geen hervormingen in werkloosheid, pensioenen … alles is goed om de huidige geldstromen in stand te houden.
Al voelen die 2 voornoemde partijen de adem van een “rare extreem-linkse partij” in hun nek: de communisten van de PTB/PVDA zouden in Wallonië wel eens een kleine 20% van de stemmen kunnen halen.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid