nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Charlesvdw schreef: ↑24 november 2023, 22:56 Sammy, met de eerste zin ben ik het eens.
Maar wat denk je hiervan ?
Valt premature baby's laten creperen onder wettige zelfverdediging ?
Als de ene partij 1200 onschuldige burgers vermoordt, hoeveel mag de partij die zichzelf verdedigt er dan doden ? Ook 1200 ? 10.000 ?
Ik kijk uit naar het antwoord op die vraag.
Babys onthoofden; kinderen afslachten; vrouwen en meisjes verkrachten en nadien aan de levende lijve in brand steken; zwangere vrouwen de buik open te klieven en zelfs het ongeboren kind te killen; bejaarden de keel oversnijden.
Begin daar maar mee. Er mag geen plaats op deze aarde zijn om terroristen een thuis te bieden. De conventie van Génève is klaar en duidelijk mbt tot terroristen en hun verdedigers/aanhangers.
Correct; HAMAS heeft een genocide gepleegd.
Laatst gewijzigd door Sammy2 op 24 november 2023, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet vatbaar voor rede.
Zwart wit.
Zwart wit.
Charlesvdw schreef: ↑24 november 2023, 22:56 Sammy, met de eerste zin ben ik het eens.
Als de ene partij 1200 onschuldige burgers vermoordt, hoeveel mag de partij die zichzelf verdedigt er dan doden ? Ook 1200 ? 10.000 ?
ps Mag je zomaar meer dan 240 mensen ontvoeren en gijzelen? Vrouwen, kinderen, ouderen en wie weet wie nog allemaal? Mag dit?
Ik was van plan om mijn naam te veranderen naar Vandenbroucke of Teves , mijn huidige naam wordt vaak vereenzelvigd met een merk van remblokken.
Uiteraard niet.Sammy2 schreef: ↑25 november 2023, 00:12Charlesvdw schreef: ↑24 november 2023, 22:56 Sammy, met de eerste zin ben ik het eens.
ps Mag je zomaar meer dan 240 mensen ontvoeren en gijzelen? Vrouwen, kinderen, ouderen en wie weet wie nog allemaal? Mag dit?
Mag je zomaar raketten afvuren op een vluchtelingenkamp?
Dat een ander wreedheden begaat is geen vrijgeleide om zelf ook naar believen wreedheden te begaan.
Door zijn acties creëert Israël alleen maar meer haat en kweekt het zelf een nieuwe generatie terroristen. Israël zal nooit in veiligheid leven tenzij het voor een van de volgende oplossingen kiest:
Door zijn acties creëert Israël alleen maar meer haat en kweekt het zelf een nieuwe generatie terroristen. Israël zal nooit in veiligheid leven tenzij het voor een van de volgende oplossingen kiest:
- alle Palestijnen uitroeien tot de laatste man, vrouw en kind;
- streven naar een samen-leving in harmonie van Joden en Palestijnen.
Sammy2 schreef: ↑25 november 2023, 00:12Charlesvdw schreef: ↑24 november 2023, 22:56 Sammy, met de eerste zin ben ik het eens.
Tuurlijk niet. Misdadigers, terroristen heb je jammer genoeg overal. Dat er moet gewerkt worden om dat aan te pakken staat buiten kijf.
Maar dat geeft je niet het recht om een bevolking van 2miljoen nog meer in een hoekje te drummen, ze te ontzien van alle basis en ze te beginnen bestoken met zwaar militair materieel.
Om nadien met veel show op de wereldtelevisie te verkondigen :
" we hebben een HAMAS commandant vermoord" , terwijl er tegelijk 1000 gewone burgers mee het slachtoffer geworden zijn....
Wat op 7oktober gebeurd is is compleet gestoord.
Maar probeer iets verder te kijken AUB , wat de afgelopen 70jaar gebeurd is daar, is even gestoord....
En dan schrikken we er hier van dat :
- Zich daar een verhoogde concentratie van terroristen ontstaat (misschien is de kiem een jarenlange frustratie van wanhoop en moedeloosheid ?? Door dusdanig behandeld te worden door de ingeweken agressor die zich als staat nestelt)
- Er een migratiestroom ontstaat van wanhopige vluchtelingen waar wij hier mee geconfronteerd worden nadien.
Optie twee zal na alles wat er gebeurd is sinds de bezetting van Palestijns gebied nooit werken, geen van de twee partijen wil dat zelfs. Dat de Croo op een arrogante manier voor een twee staten oplossing gaat pleiten op het moment dat de wederzijdse haat op zijn hoogtepunt zit, toont nog maar eens hoe wereldvreemd die pipo is. Optie één is natuurlijk onmogelijk en ook niet wat Israël zal doen. Helaas zal het optie drie worden waarbij het conflict nogmaals tijdelijk bevroren wordt en waarbij de Palestijnen nog meer onderdrukt worden door Israël. De huidige doelstelling van Israël is de ontruiming van de Gaza strook, nu wordt dat gebied onleefbaar gemaakt in de hoop dat de Gazanen elders ver buiten Israël in een vluchtelingen kamp terecht komen.Yaris schreef: ↑25 november 2023, 07:59 Dat een ander wreedheden begaat is geen vrijgeleide om zelf ook naar believen wreedheden te begaan.
Door zijn acties creëert Israël alleen maar meer haat en kweekt het zelf een nieuwe generatie terroristen. Israël zal nooit in veiligheid leven tenzij het voor een van de volgende oplossingen kiest:Israël heeft blijkbaar voor de eerste oplossing gekozen.
- alle Palestijnen uitroeien tot de laatste man, vrouw en kind;
- streven naar een samen-leving in harmonie van Joden en Palestijnen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Maak het gewoon persoonlijk en kijk dan eens hoe onze Sammy zou reageren.
In een mogelijke theoretische toekomst ontstaat er in vlaanderen een groepering van gefrustreerden die hun droom van vlaamse onafhankelijkheid niet krijgt ondanks dat ze veel stemmen halen.
Die gefrustreerden besluiten om de aandacht van de wereld eens te vestigen op hun frustratie en ze vallen het muziekfestival in Dour aan en slachten daar een hoop mensen af.
De Walen reageren woedend en eisen rechtvaardigheid en hun recht op zelfverdediging/vergelding en besluiten een vlaams dorpje van hetzelfde laken een broek te geven, laat het nu net dat dorp zijn waar onze vriend Sammy woont en daar doden en verkrachten ze zijn vrouw, moeder, kinderen, enfin je snapt het wel ...
Hoe zou onze Sammy dan reageren ?
En hoe zou onze Sammy en zijn eventueel overlevende voor- en of nageslacht vanaf dat moment denken over gelijk welke Waal ?
In dit conflict is er geen enkele oplossing waar ook maar één van de partijen positief kan uitkomen.
(@m-peeters : is mijn reactie nu links, rechts of dan toch neutraal ? Laat het me gerust weten, je weet blijkbaar beter dan ik welk standpunt ik inneem)
In een mogelijke theoretische toekomst ontstaat er in vlaanderen een groepering van gefrustreerden die hun droom van vlaamse onafhankelijkheid niet krijgt ondanks dat ze veel stemmen halen.
Die gefrustreerden besluiten om de aandacht van de wereld eens te vestigen op hun frustratie en ze vallen het muziekfestival in Dour aan en slachten daar een hoop mensen af.
De Walen reageren woedend en eisen rechtvaardigheid en hun recht op zelfverdediging/vergelding en besluiten een vlaams dorpje van hetzelfde laken een broek te geven, laat het nu net dat dorp zijn waar onze vriend Sammy woont en daar doden en verkrachten ze zijn vrouw, moeder, kinderen, enfin je snapt het wel ...
Hoe zou onze Sammy dan reageren ?
En hoe zou onze Sammy en zijn eventueel overlevende voor- en of nageslacht vanaf dat moment denken over gelijk welke Waal ?
In dit conflict is er geen enkele oplossing waar ook maar één van de partijen positief kan uitkomen.
(@m-peeters : is mijn reactie nu links, rechts of dan toch neutraal ? Laat het me gerust weten, je weet blijkbaar beter dan ik welk standpunt ik inneem)
Zelfs hier op een anoniem forum slagen mensen erin om ruzie met elkaar te maken en elkaar uit te schelden voor rotte vis. Ik heb zelfs al via pb bedreigingen gekregen. En dan zou je willen dat mensen met een compleet andere achtergrond, cultuur en geloof overeen komen. Zal nooit of te nimmer gebeuren.
De enige oplossing is dat de hele mensheid uitsterft. Einde van alle conflict. Zolang er een mensenras op deze bol rond loopt zal er oorlog en conflict zijn.
De enige oplossing is dat de hele mensheid uitsterft. Einde van alle conflict. Zolang er een mensenras op deze bol rond loopt zal er oorlog en conflict zijn.
Zo druk is uw weekend precies niet, Abatoetnie. Of ben je al van 05.00u bezig en had je net een koffiepauze?
https://www.hln.be/opinie/onze-opinie-n ... ~a4ab27df/
Brembos e.d kunnen inderdaad nog iets leren over de Nederlandse hoffelijkheid en respect voor de kiezer ook al kiest die iets anders. Koosnaampjes als Plastron, bruine laarzen e.d worden daar niet gebruikt. Enkel zwakkelingen gaan over tot gescheld en geroep.
Brembos e.d kunnen inderdaad nog iets leren over de Nederlandse hoffelijkheid en respect voor de kiezer ook al kiest die iets anders. Koosnaampjes als Plastron, bruine laarzen e.d worden daar niet gebruikt. Enkel zwakkelingen gaan over tot gescheld en geroep.