nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Schaf heel die cinema van lichte vracht eens af. Rijden = betalen. Geen onderscheid in privé, werk of salariswagen. Weg met vb en biv.EarthNvstr1 schreef: ↑26 november 2023, 18:18Toevallig fan van een pickup-truck voor privégebruik ?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/11/26 ... r-gebruik/
.
Laatst gewijzigd door KV op 26 november 2023, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeer juist. Het was NVA dat de miserabele speculatietaks invoerde en dan nog enkel voor de kleine, meestal Vlaamse beleggers...
Wat verander ik van mijn zogenaamde permissie ?CarpeNoctem schreef: ↑26 november 2023, 11:04Je verandert handig je premisse. Eerst beweerde je dat antisemitisme de verleden tijd was, en nu moeten ze opeens 'het grootste slachtoffer zijn omwille van hun etniciteit'?
Maar kom, hier wat data waar je je mee kan beginnen inlezen. Joden worden zowat overal ter wereld vervolgd.
Timeline of antisemitism
Lees zelf eens goed aub .... : Ik sprak over het laatste decennia :
Ter geheugensteun :KV schreef: ↑26 november 2023, 10:32
Als jij mij (objectieve) cijfers kan bezorgen waaruit zou blijken dat het laatste decennia het Joodse volk nog steeds het grootste slachtoffer (dus meer dan andere bevolkingsgroepen) zou zijn omwille van hun etniciteit ben ik de eerste om mijn mening te herzien.
.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Decennium
En uw timeline bevestigt geheel wat ik ook bedoel ,
En wat vinden we terug van de 21ste eeuw ? Enkel de wat op 7/10/2023 gebeurd is ...
Maar men blijft maar gebruik maken van wat tijdens de holocaust en 100den jaren ervoor gebeurd is om oorlogsdaden van nu zonder meer goed te praten....
Het verleden telkens maar gebruiken (en veel verder dan 70jaar) om het oorlogsdaden van nu te blijven goedpraten ?EarthNvstr1 schreef: ↑25 november 2023, 18:10Je kan zoveel je wil naar het verleden kijken en het proberen te analyseren en uit te leggen en/of verantwoorden zoals je wil.
Zou De Croo er ook zo over denken ?
Je kan die arme "Brusseleers en Walen" toch niet laten betalen? Onmenselijk; zij moeten drie maal per jaar naar hun roots kunnen reizen.
Liever een minimale speculatietaks dan een brede vermogenstaks op alle beleggingen en spaargelden zoals de PS wou …
Speciaal voor de linkse Vivaldifans … ook de hervorming van de beurszaken zal er niet meer komen in deze legislatuur.
Ook hervorming beurstaks niet meer voor deze legislatuur
Nadat hij zijn grote fiscale hervorming al moest loslaten, ziet minister van Financiën Vincent Van Peteghem ook zijn vergevorderd plan om de beurstaks te hervormen niet meer landen deze legislatuur.
(Wan)daden HAMAS zijn al ontelbare keren veroordeeld door de internationale gemeenschapm-peeters schreef: ↑26 november 2023, 12:31Geen enkel probleem met een onderzoek naar de (wan)daden van Israël … maar waar blijft de vraag tot een onderzoek naar de (wan)daden van Hamas en/of Palestina? We zijn toch onafhankelijk in deze oorlog en kiezen toch geen kant? Of zou dat misschien pijn doen bij het allochtone kiespubliek van Vooruit?
Ga maar gerust na op hoeveel landen HAMAS geregistreerd staat als terroristische organisatie ?
Hoeveel landen durven/mogen Israël interpelleren ?
Je ziet zelfs , De Croo vraagt professioneel op te letten voor burgerslachtoffers
Reactie Israël = "jullie steunen terrorisme"
"Hun partijgenoten" ??
Waar blijft hij het halen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ten eerste, het gaat niet over permissie maar over premisse. Uitgangspunt in simpeler Nederlands.KV schreef: ↑26 november 2023, 18:58Wat verander ik aan permissie ?CarpeNoctem schreef: ↑26 november 2023, 11:04Je verandert handig je premisse. Eerst beweerde je dat antisemitisme de verleden tijd was, en nu moeten ze opeens 'het grootste slachtoffer zijn omwille van hun etniciteit'?
Maar kom, hier wat data waar je je mee kan beginnen inlezen. Joden worden zowat overal ter wereld vervolgd.
Timeline of antisemitism
Ten tweede, ik ga je letterlijk citeren want je hebt blijkbaar last van geheugenverlies:
Je gebruikte hier de verleden tijd aangevuld met destijds. Om dan plotseling het geweer van schouder te veranderen en het te hebben over:
"cijfers kan bezorgen waaruit zou blijken dat het laatste decennia (sic) het Joodse volk nog steeds het grootste slachtoffer (dus meer dan andere bevolkingsgroepen) zou zijn omwille van hun etniciteit ben ik de eerste om mijn mening te herzien."
Je gebruikt hier tot tweemaal toe het laatste decennia. Daarmee weet geen enkele Nederlandstalige wat je bedoelt?KV schreef: ↑26 november 2023, 18:58
Lees zelf eens goed aub .... : Ik sprak over het laatste decennia :KV schreef: ↑26 november 2023, 10:32
Als jij mij (objectieve) cijfers kan bezorgen waaruit zou blijken dat het laatste decennia het Joodse volk nog steeds het grootste slachtoffer (dus meer dan andere bevolkingsgroepen) zou zijn omwille van hun etniciteit ben ik de eerste om mijn mening te herzien.
.
De eerste zin:
Dus ofwel bedoel je het decennium (zijnde 10 jaar) ofwel de decennia (zijnde tientallen jaren)? Niet dat het veel verschil maakt. Antisemitisme is alive and kickingEen decennium (meervoud: decennia of decenniën[1]) is een periode van tien jaar.
Euh, wat denk je dat onderstaand citaat betekent?
Als je daar op klikt krijg je bladzijdenlang je goorste antisemitisme te lezen. Het kon er niet meer bij omdat het over zoveel feiten ging. Ze hebben een aparte pagina moeten maken ...
Dat leek me ook duidelijkPopkwiskampioen schreef: ↑26 november 2023, 13:47Ik heb geen telling gedaan maar zo op het eerste zicht zijn er iets meer pro-Palestijnse stemmen te ronselen/behouden dan pro-Israelische.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Behalve een kort lontje heb je blijkbaar ook een heel kort geheugen.
Ik heb je gewoon een koekje van eigen deeg gegeven
En hetzelfde voor je kameraad Abatoetnie …
Als je andere forumgebruikers zomaar lidmaatschap van een bepaalde partij toedicht,Abatoetnie schreef: ↑24 november 2023, 11:26
Je gaat toch niet klagen je partij pakt het grootste deel uit "de taart der dotaties" ?
dan moet je niet verschieten dat iemand hetzelfde bij jou doet.
Men mag dat doen , helaas moet ik je teleurstellen...m-peeters schreef: ↑26 november 2023, 20:53Behalve een kort lontje heb je blijkbaar ook een heel kort geheugen.
Als je andere forumgebruikers zomaar lidmaatschap van een bepaalde partij toedicht,
Begrijp ook niet goed waar je me dat zou toedichten ? Hoe vaak heb je me al over vooruit zien schrijven hier ?
Idem dat ik insuneer dat je een partijkaart van NVA zou hebben , wanneer had ik dat ook weer gedaan ? Kan zijn dat mijn kort geheugen me opnieuw in de steek laat ....
Hetgeen ik wel nog weet is dat M Peeters nagenoeg elke politicus bekritiseert behalve als hij van NVA komt...
En welke gebruikers heb ik voor de rest hier "zomaar een lidmaatschap van een bepaald partij toegedicht"
Helaas blijft dit antwoord ook steeds uit :
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dat is het nu juist: afgeven op VB, N-VA … maar nooit op Vooruit (hoewel daar de laatste tijd voldoende stof toe was)KV schreef: ↑26 november 2023, 22:30Men mag dat doen , helaas moet ik je teleurstellen...m-peeters schreef: ↑26 november 2023, 20:53
Behalve een kort lontje heb je blijkbaar ook een heel kort geheugen.
Als je andere forumgebruikers zomaar lidmaatschap van een bepaalde partij toedicht,
Begrijp ook niet goed waar je me dat zou toedichten ? Hoe vaak heb je me al over vooruit zien schrijven
De link in de 21ste eeuw had ik over gekeken. ik was al content na het scrollen en diagonaal te proberen lezen eindelijk onderaan uit te komen , de link gepasseerd en enkel die tekst gelezen.CarpeNoctem schreef: ↑26 november 2023, 19:33Euh, wat denk je dat onderstaand citaat betekent?Als je daar op klikt krijg je bladzijdenlang je goorste antisemitisme te lezen. Het kon er niet meer bij omdat het over zoveel feiten ging. Ze hebben een aparte pagina moeten maken ...
Wel indrukwekkend hoe dat allemaal bijgehouden wordt
Beste Carpe,CarpeNoctem schreef: ↑26 november 2023, 19:33Ten eerste, het gaat niet over permissie maar over premisse. Uitgangspunt in simpeler Nederlands.
Ten tweede, ik ga je letterlijk citeren want je hebt blijkbaar last van geheugenverlies:Je gebruikte hier de verleden tijd aangevuld met destijds. Om dan plotseling het geweer van schouder te veranderen en het te hebben over:
"cijfers kan bezorgen waaruit zou blijken dat het laatste decennia (sic) het Joodse volk nog steeds het grootste slachtoffer (dus meer dan andere bevolkingsgroepen) zou zijn omwille van hun etniciteit ben ik de eerste om mijn mening te herzien."
Je gebruikt hier tot tweemaal toe het laatste decennia. Daarmee weet geen enkele Nederlandstalige wat je bedoelt?De eerste zin:Dus ofwel bedoel je het decennium (zijnde 10 jaar) ofwel de decennia (zijnde tientallen jaren)? Niet dat het veel verschil maakt. Antisemitisme is alive and kickingEen decennium (meervoud: decennia of decenniën[1]) is een periode van tien jaar.
Je kan best geen moeilijke woorden zoals “premisse” gebruiken in deze discussie. En enkelvoud of meervoud (zoals “decennium” of “decennia”) kan soms ook voor problemen zorgen.
En als je voor een deel van de informatie ook nog eens op een andere link moet klikken, dan gaat dit de IT-vaardigheden van sommigen te boven …
Leuke discussie is dit. ;-)