nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Gelukkig zijn er forumgebruikers die anderen er attent op kunnen maken.
Zou het u ooit ook lukken , maar dan op een neutrale manier ? Iemand met een foutloos parcours moet toch tot alles in staat zijn ?
Het is eigenlijk jamais-vu, een premier die tijdens zijn regeerperiode een boek schrijft waarom de volgende regering met Vlaams Belang beter zal zijn dan een regering met hem als premier, maar die van ons slaagt er toch in.
Nu, zijn regeerperiode heeft dan toch een boek als resultaat gebracht, toch iets tastbaars.
Cadeautje voor onder de boom, voor een kennis die je eigenlijk niet zo leuk vindt, maar toch iets moet geven:
https://www.bol.com/nl/nl/p/waarom-het- ... IoQAvD_BwE
Nu, zijn regeerperiode heeft dan toch een boek als resultaat gebracht, toch iets tastbaars.
Cadeautje voor onder de boom, voor een kennis die je eigenlijk niet zo leuk vindt, maar toch iets moet geven:
Je kan het boek ook als boekensteun gebruiken voor andere boeken.Aerolla schreef: ↑28 november 2023, 10:37 Het is eigenlijk jamais-vu, een premier die tijdens zijn regeerperiode een boek schrijft waarom de volgende regering met Vlaams Belang beter zal zijn dan een regering met hem als premier, maar die van ons slaagt er toch in.
De kernboodschap van deze toch vrij handige boekensteun luidt: "kijk niet naar wat ik de voorbije 5 jaar heb gedaan (of juist niet heb gedaan) maar geloof me op mijn woord voor hetgeen ik beloof voor de volgende jaren".
Ik geloof niet dat hij iets belooft in zijn boek. Sterker nog, ik geloof niet dat hij dat boek geschreven heeft. Dat is door een professional geschreven. De bedoeling van het boek is twee-erlei:m-peeters schreef: ↑28 november 2023, 11:49 Je kan het boek ook als boekensteun gebruiken voor andere boeken.
De kernboodschap van deze toch vrij handige boekensteun luidt: "kijk niet naar wat ik de voorbije 5 jaar heb gedaan (of juist niet heb gedaan) maar geloof me op mijn woord voor hetgeen ik beloof voor de volgende jaren".
1. Een indruk van doortastendheid en geleerheid wekken ("iemand die een boek schrijft kan niet slecht zijn").
2. Auteursrechten die slechts aan een flat-tax onderworpen zijn opstrijken.
Of zou Alexander een beetje vals gespeeld hebben en gewoon een volledig boek in pakweg 2 sec. hebben laten schrijven door chatGPT?sintorama schreef: ↑28 november 2023, 12:17Ik geloof niet dat hij iets belooft in zijn boek. Sterker nog, ik geloof niet dat hij dat boek geschreven heeft. Dat is door een professional geschreven. De bedoeling van het boek is twee-erlei:m-peeters schreef: ↑28 november 2023, 11:49 Je kan het boek ook als boekensteun gebruiken voor andere boeken.
1. Een indruk van doortastendheid en geleerheid wekken ("iemand die een boek schrijft kan niet slecht zijn").
2. Auteursrechten die slechts aan een flat-tax onderworpen zijn opstrijken.
Grappig is in ieder geval dat in zijn cv vermeld staat: " Kellogg School of Management in Chicago". Zou hij zijn diploma gekregen hebben via een doos ontbijtgranen van Kellogg's?
EXACT wat ik ook dacht toen ik het las
En hij heeft in de zevende dag gezegd dat hij het niet had geschreven, maar dat hij gezegd heeft wat er moest inkomen.
Hoe dan ook, hij heeft zijn werktijd, betaald door ons, gebruikt voor zijn eigen privéproject.
Eigenlijk zouden we hem als belastingsbetaler hem hiervoor kunnen ontslagen op staande voet.
Als het via ChatGPT is geschreven zal het hem maximaal enkele seconden gekost hebben (de tijd om de juiste zoektermen in te geven).Aerolla schreef: ↑28 november 2023, 12:48EXACT wat ik ook dacht toen ik het las
En hij heeft in de zevende dag gezegd dat hij het niet had geschreven, maar dat hij gezegd heeft wat er moest inkomen.
Hoe dan ook, hij heeft zijn werktijd, betaald door ons, gebruikt voor zijn eigen privéproject.
Eigenlijk zouden we hem als belastingsbetaler hem hiervoor kunnen ontslagen op staande voet.
Of zo'n boek nu hem helpt bij zijn kiescampagne? Ik vrees net het tegenovergestelde. Het boek is toch voor iedereen een schoolvoorbeeld van "kijk niet naar mijn daden, luister naar mijn woorden"?
-
- Full Member
- Contacteer:
Buiten de reactie van Pukkie - die totaal naast de kwestie was - bleef het verbazend stil ... het is eenvoudig stelling te nemen rond een bepaald thema maar als het "persoonlijk" wordt gemaakt dan wordt er niet verder op ingegaan ... dat zegt veel over de standpunten die bepaalden innemenKV schreef: ↑25 november 2023, 09:53Ook dat is hier zo een kunst.
Wordt er ergens een nagel op een kop geslaan, Hier nu in een voorbeeld dat Abatoetnie een verwoedde poging onderneemt iemand tot een breder inzicht te krijgen (dit aan de hand van een voorbeeld gemaakt van opvattingen uit Sammy zijn logica) :
Dan Lezen we die inhoud maar niet en gaan we het maar in het belachelijke gaan trekken :Abatoetnie schreef: ↑25 november 2023, 08:57 Maak het gewoon persoonlijk en kijk dan eens hoe onze Sammy zou reageren.
In een mogelijke theoretische toekomst ontstaat er in vlaanderen een groepering van gefrustreerden die hun droom van vlaamse onafhankelijkheid niet krijgt ondanks dat ze veel stemmen halen.
Die gefrustreerden besluiten om de aandacht van de wereld eens te vestigen op hun frustratie en ze vallen het muziekfestival in Dour aan en slachten daar een hoop mensen af.
De Walen reageren woedend en eisen rechtvaardigheid en hun recht op zelfverdediging/vergelding en besluiten een vlaams dorpje van hetzelfde laken een broek te geven, laat het nu net dat dorp zijn waar onze vriend Sammy woont en daar doden en verkrachten ze zijn vrouw, moeder, kinderen, enfin je snapt het wel ...
Hoe zou onze Sammy dan reageren ?
En hoe zou onze Sammy en zijn eventueel overlevende voor- en of nageslacht vanaf dat moment denken over gelijk welke Waal ?
In dit conflict is er geen enkele oplossing waar ook maar één van de partijen positief kan uitkomen.
Het blijkt voor velen geen evidentie te zijn om even verder terug te keren dan 7/10/2023 :
De heer De Croo heeft zijn boek waarschijnlijk na zijn uren en in het weekend geschreven of laten schrijven. Dus niet tijdens de kantooruren. Overigens een mooi kado voor de kerstdagen lijkt me.
Het boek heeft ongetwijfeld zijn nut als kado voor de kerstdagen, zoals reeds werd beaamd …
Misschien toch nog interessanter dan de memoires die al die politiekers op rust vinden dat ze moeten schrijven.
De memoires van de man die onze begroting rond de eeuwwisseling op orde zette met het oog op de toetreding tot de euro. Jammer genoeg werd zijn werk teniet gedaan door de regeringen van Guy. Dergelijke politici zijn er heden ten dage spijtig genoeg te weinig.
Toen keken politici nog naar de toekomst. Nu kijken ze niet verder dan de volgende verkiezingen.
Mijnheer eerste minister Guy heeft voortreffelijk werk geleverd. Ook nu nog in Europa doet deze minzame man heel goed zijn best.Brembos schreef: ↑28 november 2023, 21:06 De memoires van de man die onze begroting rond de eeuwwisseling op orde zette met het oog op de toetreding tot de euro. Jammer genoeg werd zijn werk teniet gedaan door de regeringen van Guy. Dergelijke politici zijn er heden ten dage spijtig genoeg te weinig.
De heer ex-premier en Europees liberaal fractievoorzitter Guy Verhofstadt heeft nochtans grote verdiensten geleverd voor het land met o.a. de goedkeuring van de euthansaniewet, het homohuwelijk en andere ethische kwesties. Allemaal zaken die voor de Katholieken van CVP/CD&V onbespreekbaar waren.Brembos schreef: ↑28 november 2023, 21:06 De memoires van de man die onze begroting rond de eeuwwisseling op orde zette met het oog op de toetreding tot de euro. Jammer genoeg werd zijn werk teniet gedaan door de regeringen van Guy. Dergelijke politici zijn er heden ten dage spijtig genoeg te weinig.