Nieuwe Vlaamse regering
Re: Nieuwe Vlaamse regering
In Wallonië zal de toestand niet veel beter zijn
-
- Hero Member
- Contacteer:
VBO wil dat het federale RVA budget overgeheveld wordt naar de gewesten.
Gisteren een Vlaams Belang mandatarissen verhaal gepost.
Is men dat bij DPG toch wel kwijt zeker.
Is men dat bij DPG toch wel kwijt zeker.
Wie is die Mijnheer?
Die Depraetere wil dat Vooruit de nieuwe minister van onderwijs levert NEVER!!! Alsof ze het nog niet genoeg verknoeid hebben met Vandenbroucke en met Pascal Smet!!! Voor onderwijs deugen ze niet.
Voor gezondheidszorg , milieu , werkgelegenheid.
Een billenkletser. Sossen voor gezondheidszorg? Voor werkgelegenheid? Voor milieu? Hun verkiezingsslogan: "Genoeg gezeverd; nu vooruit"; maar wij moeten eerst een werkontbijt houden; daarna een brunchke; daarna een uitgebreid middagmaal met wijntje aan tafel; daarna een "vieruurtje"; daarna een "afterparty", en dan kunnen wij morgen of overmorgen, of ooit eens beginnen met het "werkwoord"; maar eerst vergaderen en brainstormen met een drankje en een hapje...
Ik heb het niet over het Vlaamsch Blok maar over Vooruit. U verwart beide partijen neem ik aan.
Tja, sinds die partij tot op het laatste moment pal achter hun racistische en seksistische voorzitter is blijven staan, is er ook niet meer zoveel verschil met het Vlaams Blok van weleer
-
- Hero Member
- Contacteer:
Weet je waar ik nu oprecht moeite me heb? Op wie ga je stemmen als je niet op de extremen wilt stemmen?
Ze hebben allemaal al wat gedaan waarbij je echt diepe twijfels kan over hebben.
Maakt eigenlijk niet zoveel uit op wie je gaat stemmen, VB en PVDA worden al bij voorbaat uitgesloten, de rest zal noodgedwongen samen geschraapt worden om nog maar eens een stuurloze regering te vormen die beter dan de oppositie tegen zichzelf oppositie voert.
-
- Full Member
- Contacteer:
Als beide partijen voldoende stemmen halen kunnen ze misschien samen regeren ... het voordeel daarvan is dat beiden in één keer kunnen tonen hoe goed ze wel niet zijn ... na één verkiezing zijn we dan alvast van dat probleem af. Kan de volgende extreme partij opgericht worden
Die is Abu Djadja al aan het oprichten Benieuwd of daar ook een cordon rond komt.