De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
Waarop hij meteen waarschuwt dat het binnenkort volledig leeg zal zijn
Het was geen verwijt. Ik ben ook jaren zo’n “belegger” geweest. Maar het is simpel, het is zoals Karine het hierboven mooi samenvatte.
En wanneer niemand nog doemberichten verspreidt (gaat dat ooit het geval zijn?), dan is het misschien tijd om te verkopen
En wanneer niemand nog doemberichten verspreidt (gaat dat ooit het geval zijn?), dan is het misschien tijd om te verkopen
Ik denk dat de opschorting van WDP weinig goeds betekent...
300 miljoen euro ophalen via private plaatsing .... verwatering!
en 300 miljoen extra op de balans natuurlijk ook.
Ik vind de reden belangrijk dan de operatie op zich die waardeneutraal is.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Nog iemand belegd in Musti Group? Overnamebod gekregen vandaag - en ik verkoop morgen mijn shares.
Heb dit jaar 2 Finse bedrijven gekocht en bij deze dus al één de deur uit.
Heb dit jaar 2 Finse bedrijven gekocht en bij deze dus al één de deur uit.
Zouden we niet een beetje speculeren op de realistische mogelijkheid dat COP28 een totaal fiasco wordt?
Voorstellen voor aandelen?
Voorstellen voor aandelen?
Foutje
Dit is een grafiek dat me altijd een beetje doet lachen.
Het aandeel werd hier tijd geleden genoemd, en ik bleef het grafiekje altijd beetje volgen sindsdien (gewoon voor de grap).
Leuk voor de mensen die aandelen kopen gewoon omdat ze zijn teruggevallen .
Bon, voor 128€ koop je alle aandelen, je moet vast wel een paar schulden erbij nemen
Waaw. Dat is echt wel het strafste grafiekje dat ik ooit gezien heb. In neem wel aan dat niet alle aandelen verhandelbaar zijn.
315mio aandelen, je zult er helaas niet komen met 128 euro...
Maar ben je dan ook aansprakelijk voor die schulden?Aerolla schreef: ↑5 december 2023, 08:49
Dit is een grafiek dat me altijd een beetje doet lachen.
Het aandeel werd hier tijd geleden genoemd, en ik bleef het grafiekje altijd beetje volgen sindsdien (gewoon voor de grap).
Leuk voor de mensen die aandelen kopen gewoon omdat ze zijn teruggevallen .
Bon, voor 128€ koop je alle aandelen, je moet vast wel een paar schulden erbij nemen
Nee, maar market cap is natuurlijk theoretisch, je kan nooit alle aandelen kopen voor 128€
Maar ik vind het wel een grappig aandeel, een jaar of 2-3 geleden waren er op dit forum mensen met dit aandeel in hun portefeuille.
Maar ik vind het wel een grappig aandeel, een jaar of 2-3 geleden waren er op dit forum mensen met dit aandeel in hun portefeuille.
Idem met Crescent (het vroegere Option). Voorlopig gaat het enkel decrescendo met het aandeel. Ooit de grote trots en voorbeeld van het Leuvense bedrijfsleven.
-
- Verbannen Gebruiker
Sinterklaas brengt morgen een fantastisch cadeau.
We krijgen morgen een nieuwe ATH voor IWDA
We krijgen morgen een nieuwe ATH voor IWDA