Keytrade Keyplan
TIP
Re: Keytrade Keyplan
Doe dan toch ten minste de moeite om op keytrade.be te kijken. Je gaat tarieven toch niet (alleen) checken op een derden website?MeOnline schreef: ↑11 december 2023, 14:57 https://beleggersrekeningen.be/fonds-be ... ijf%20jaar.
Onderaan staat dat het 9,95euro per fonds kost, indien verkocht voor 5j.
https://www.keytradebank.be/nl/hulp/wat ... or-keyplan
"er zijn geen kosten te betalen: geen instapkosten, geen kosten verbonden aan de periodieke stortingen, geen bewaarlonen (particulieren betalen geen bewaarlonen, rechtspersonen betalen wel bewaarlonen voor rechtspersonen: check onze tarieven) en geen uitstapkosten."
Had je ook een telefoontje bespaard.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
LOL
EarthNvstr1 schreef: ↑10 december 2023, 11:33Ja, dat kan.
Weet wel dat als je een bepaald fonds niet meer opneemt dan kan je later dat fonds niet meer terug selecteren als het niet meer in de lijst van 40 zit.
Je kan ook het plan laten zoals het is en een nieuw plan starten.
Keytrade rekent geen kosten.
Je betaalt wel taxen bij verkoop van een fonds.
Zoals je het zelf wil.
Zie https://www.keytradebank.be/nl/onze-blo ... doe-ik-dat
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Positieve ervaring met de klantendienst. In de late namiddag van 31 juli zette ik (via e-mail) de procedure in gang om mijn Keyplan af te sluiten. Hoewel het geen slecht product is, heb ik ervoor gekozen om mijn portefeuille te versimpelen en enkel nog maar in (efficiëntere) ETF's belegd te zijn.
Deze ochtend, 2 augustus, werd mijn Keyplan al in de verkoop gezet. Gezien de soms negatieve berichten rond de klantendienst van Keytrade, had ik verwacht dat dit langer ging duren.
Deze ochtend, 2 augustus, werd mijn Keyplan al in de verkoop gezet. Gezien de soms negatieve berichten rond de klantendienst van Keytrade, had ik verwacht dat dit langer ging duren.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Zoals ik gisteren nog in een ander Keytrade topic schreef, persoonlijk al dag en jaar uiterst tevreden over hun klantendienst en service.pmu schreef: ↑2 augustus 2024, 08:58 Positieve ervaring met de klantendienst. In de late namiddag van 31 juli zette ik (via e-mail) de procedure in gang om mijn Keyplan af te sluiten. Hoewel het geen slecht product is, heb ik ervoor gekozen om mijn portefeuille te versimpelen en enkel nog maar in (efficiëntere) ETF's belegd te zijn.
Onlangs ook weer mogen ervaren bij het overzetten van een effectenrekening bij een andere bank naar hun. Snel uitgevoerd en de kosten betaald bij de andere instelling direct vergoed.
Probleem met klachten is dat men deze veel liever formuleert dan als men gewoon tevreden is ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Nog een laatste update: vandaag, 9 augustus, was het geld van mijn voormalig Keyplan beschikbaar. In totaal heeft het dus 6-7 werkdagen geduurd vanaf het moment ik een e-mail naar Keytrade gestuurd heb, tot mijn Keyplan volledig vereffend was. Zelf waarschuwen ze voor "een doorlooptijd van minstens twee weken", maar dat is dus wat te pessimistisch.pmu schreef: ↑2 augustus 2024, 08:58 Positieve ervaring met de klantendienst. In de late namiddag van 31 juli zette ik (via e-mail) de procedure in gang om mijn Keyplan af te sluiten. Hoewel het geen slecht product is, heb ik ervoor gekozen om mijn portefeuille te versimpelen en enkel nog maar in (efficiëntere) ETF's belegd te zijn.
Minpuntje: ik heb nooit antwoord ontvangen op mijn e-mail. Misschien komt die nog.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Er zijn fondsen waar je niet elke dag kan in- en uitstappen, maar bv. slechts wekelijks.pmu schreef: ↑9 augustus 2024, 10:11 Nog een laatste update: vandaag, 9 augustus, was het geld van mijn voormalig Keyplan beschikbaar. In totaal heeft het dus 6-7 werkdagen geduurd vanaf het moment ik een e-mail naar Keytrade gestuurd heb, tot mijn Keyplan volledig vereffend was. Zelf waarschuwen ze voor "een doorlooptijd van minstens twee weken", maar dat is dus wat te pessimistisch.
Als je zo'n fonds hebt, kan het dus daardoor bv. ook wat langer duren.