nieuwe federale regering
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
De sterkste benen moeten de zwaarste lasten trekken.CarpeNoctem schreef: ↑11 december 2023, 12:50 Maak een zin met: duivel, zak & nooit vol ...
...
En dit lijkt me toch om apennoten te gaan? Het aantal mensen dat meer dan 17 km naar het werk fietst moet het gat in de begroting dicht rijden?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ja, ik weet het wel. Maar laat mij toch mijn ergernissen
De West-Vlamingen zullen wat gehechter zijn aan hun vwattuur zeker?
PS van mij is het maar 9 km enkel, en dat levert mij toch ook een goeie €100/maand op
EarthNvstr1 schreef: ↑11 december 2023, 17:59De sterkste benen moeten de zwaarste lasten trekken.CarpeNoctem schreef: ↑11 december 2023, 12:50 Maak een zin met: duivel, zak & nooit vol ...
...
En dit lijkt me toch om apennoten te gaan? Het aantal mensen dat meer dan 17 km naar het werk fietst moet het gat in de begroting dicht rijden?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zou ik het proberen met mijn 100 km enkel?.CarpeNoctem schreef: ↑11 december 2023, 18:24
De West-Vlamingen zullen wat gehechter zijn aan hun vwattuur zeker?
PS van mij is het maar 9 km enkel, en dat levert mij toch ook een goeie €100/maand op
Met 200 km/dag zocht ik ander werk…
Die historie die ze hier kwijt geraakt zijn, ik dacht dat ze die aan het herstellen waren. Maar dat gaat niet gebeuren he. Ik ga de berichten die ik hier toen gezet heb hier opnieuw zetten; ik weet nog wel ongeveer waar dat over ging.
Wat is er mis met easy life ?
-
- Full Member
- Contacteer:
Wat heeft dat te maken met "easy life" ?
Maak niet eens van alles een ja - nee verhaal ... als er een reactie komt van iemand op je "vijand"-lijst ben je telkens gepikeerd om een omgekeerde stelling in te nemen (zelfs al zou je misschien vinden dat hij gelijk heeft).
Wees eerlijk en zeg : iemand die 100 km. van zijn werk woont zou er misschien goed aan doen om iets dichterbij te zoeken, als je vindt dat die persoon "gemotiveerd" is dan zal hij ook wel "gemotiveerd" overkomen bij werkgevers dichter bij huis, niet ?
Is dat nu zo moeilijk ?
Straks de heer eerste minister De Croo te gast in het huis op Vrt 1 . Kijken dus.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zie mijn voorgaande reactie. En nog een persoonlijke opmerking : hold your horses. Je moet niet zo pikant reageren louter en alleen omdat ik het ben die zijn mening over iets geef.Abatoetnie schreef: ↑11 december 2023, 20:13Wat heeft dat te maken met "easy life" ?
Maak niet eens van alles een ja - nee verhaal ... als er een reactie komt van iemand op je "vijand"-lijst ben je telkens gepikeerd om een omgekeerde stelling in te nemen (zelfs al zou je misschien vinden dat hij gelijk heeft).
Wees eerlijk en zeg : iemand die 100 km. van zijn werk woont zou er misschien goed aan doen om iets dichterbij te zoeken, als je vindt dat die persoon "gemotiveerd" is dan zal hij ook wel "gemotiveerd" overkomen bij werkgevers dichter bij huis, niet ?
Is dat nu zo moeilijk ?
Dagelijks 200 km afleggen om je job uit te oefenen is een blijk van heel veel motivatie. Wat niet wil zeggen dat iemand die dichter bij huis werkt per definitie niet gemotiveerd is. Maar als de afstand tot het werk de doorslaggevende factor is om te veranderen van werk - zoals blijkt uit de reactie van Brembos. - dan vind ik inderdaad dat je andere andere prioriteiten hebt, zoals “easy life”.
Maar je mag daar gerust een andere mening op nahouden. Ik geef alleen maar mijn eigen mening.
Ook vooruit vist nog oude krokodil op,Willy Claes....m-peeters schreef: ↑11 december 2023, 15:16 Bij Groen zetten ze volop in op vernieuwing en verjonging ....
Groen gooit Almaci en Vogels in de strijd
Vernieuwing is hét modewoord in veel politieke campagnes. Maar in de grootste kieskring trekken twee oud-voorzitters de kar van de groene Kamerlijst. Geen toeval, zo blijkt, want samen met de huidig ‘leading lady’ Nadia Naji vormen de drie dames een hecht verbond. Almaci wil na een jaar terug uit de schaduw treden, en ook Vogels wordt met een bewust plan het veld ingestuurd.
Of is het "vergrijzing"
Ben je daar zeker van? Willy “Agusta” Claeys moet intussen toch al een jaar of 100 zijn …Gg70 schreef: ↑11 december 2023, 20:52Ook vooruit vist nog oude krokodil op,Willy Claes....m-peeters schreef: ↑11 december 2023, 15:16 Bij Groen zetten ze volop in op vernieuwing en verjonging ....
Groen gooit Almaci en Vogels in de strijd
Vernieuwing is hét modewoord in veel politieke campagnes. Maar in de grootste kieskring trekken twee oud-voorzitters de kar van de groene Kamerlijst. Geen toeval, zo blijkt, want samen met de huidig ‘leading lady’ Nadia Naji vormen de drie dames een hecht verbond. Almaci wil na een jaar terug uit de schaduw treden, en ook Vogels wordt met een bewust plan het veld ingestuurd.
Of is het "vergrijzing"
Het geeft wel een nieuwe betekenis aan het begrip “vernieuwing”.
U verwart met de wet Claeys waarvan ik nog heb mogen genieten. Het gaat over mr Willy Claes , 85j , en voormalig Nato secretaris-generaal. Nog altijd een zeer intelligente man.