nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Ik hoop ook op een lekker schandaaltje, mag best wat opgeklopt zijn, ten laste van de graaifiguren of overdreven opportunisme van nva en / of vld, kort voor de verkiezingen.
Daar zou ik ontzettend veel lol aan beleven.
Ik heb ook niet gekeken. Maandag is mijn tv loze dag aangezien ik dan maximaal bespaar op electriciteit. Was mevrouw Kauwekiwi de geheime gast ?
Dat is wel een heel extreme reden om niet te kijken.
Ik kijk in het algemeen zelden tv, maar dat is omdat ik de programma's zo slecht vind.
Brembossie toch. GSM/tablet/laptop opladen op zondag, dan kan je maandag zonder verbruik kijken via VRT MAX. Eventueel via 4G of 5G, dan kan je de modem ook uittrekken
Ik heb wel gekeken en kan je vertellen dat het 1 langgerekte publiciteitsstunt was. Ik ben er overigens zeker van dat de Croo een zeer goeie persoonlijke score zal behalen bij de verliezingen, geheel tegen de trend van zijn partij in.
Dat zijn besparingsformules zoals onze regering er ook heeft.
"We besparen 125 miljoen op het krantencontract en dus moeten we dringend op zoek naar een andere manier om die 135M te spenderen".
Zou best wel kunnen dat de presentator mr Goens verbonden is met Open Vld. Werd mevrouw Kauwekiwi ook niet door hem gevolgd bij haar wederoptreden op de Vlaamse gemeenteraad ? De nieuwe genderneutrale verkeersborden die binnenkort worden ingevoerd zijn overigens ,dankzij onze regering en de Ecolo heer minister , een grote stap vooruit voor onze verkeersveiligheid.
Meer dan één topchinees bij het Vlaams Belang:
https://www.hln.be/binnenland/ook-twee- ... ~a5f88157/
https://www.hln.be/binnenland/ook-twee- ... ~a5f88157/
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Net als je denkt dat het dieptepunt bereikt is …
DE GROTE PEILING. Geen zetel meer voor Somers, De Block, De Gucht en vele anderen: zo vertaalt dramatische uitslag Open Vld zich in parlement
Als de resultaten van de Grote Peiling in juni bewaarheid worden, dan eindigt Open Vld met nog maar 5 van de 150 Kamerzetels, terwijl ze er vandaag nog 13 heeft
DE GROTE PEILING. Geen zetel meer voor Somers, De Block, De Gucht en vele anderen: zo vertaalt dramatische uitslag Open Vld zich in parlement
Als de resultaten van de Grote Peiling in juni bewaarheid worden, dan eindigt Open Vld met nog maar 5 van de 150 Kamerzetels, terwijl ze er vandaag nog 13 heeft
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laat ons hopen op een ommekeer zodat de heren Somers , De Gucht en mevr De Block alsnog verkozen worden ipv. De Chinese spionnen…
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Goeie woordspeling in de gazet:m-peeters schreef: ↑16 december 2023, 09:15 Net als je denkt dat het dieptepunt bereikt is …
Als je 25 jaar onafgebroken in de regering zit en je eindigt met het land met de hoogste belastingen ter wereld moet je niet schrikken dat de liberale kiezer je de rug toekeert.
Dus rode was nog niet zo'n slechtgekozen adjectief.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Kapotgeregeerd noemen we dat.
Die barslechte peiling voor Open VLD is maar terecht ook zeker ?
Eerst Gwendolyn Rutten aan de kant schuiven omdat ze een centrumlinkse regering wou vormen en daarna doodleuk ZELF een centrumlinkse regering vormen. Hoe schaamteloos kan je zijn ?
De Croo denkt dat hij een uitstekende eerste minister is. Ja, tarara, in een parellel universum zeker.
Die barslechte peiling voor Open VLD is maar terecht ook zeker ?
Eerst Gwendolyn Rutten aan de kant schuiven omdat ze een centrumlinkse regering wou vormen en daarna doodleuk ZELF een centrumlinkse regering vormen. Hoe schaamteloos kan je zijn ?
De Croo denkt dat hij een uitstekende eerste minister is. Ja, tarara, in een parellel universum zeker.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
NB @Brembos: gelieve de naam van de politica in kwestie niet te verhaspelen, het is mevrouw Sihame El Kaouasubsidie.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.