MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Vandaag problemen om via Orange SMS-code te krijgen om in te loggen bij Medirect, NIBC,...
Een paar weken geleden ook reeds problemen met 4G-nerwerk van Orange: meer dan 12u (vridagavond tot zaterdagochtend) geen internet.
Compensatie (gedeeltelijke terugbetaling) werd me persoonlijk toegezegd via bericht. Maar wait and see hierover: nog eventjes afwachten of dat in rekening zal gebracht worden van volgende factuur.
Een paar weken geleden ook reeds problemen met 4G-nerwerk van Orange: meer dan 12u (vridagavond tot zaterdagochtend) geen internet.
Compensatie (gedeeltelijke terugbetaling) werd me persoonlijk toegezegd via bericht. Maar wait and see hierover: nog eventjes afwachten of dat in rekening zal gebracht worden van volgende factuur.
Ik geraak ingelogd, layout is veranderd. maar ik vind nergens de knop om gel over te schrijven tussen de rekeningen :-s
Edit: gevonden. Maar ik vind het toch wat omslachtig :-)
Edit: gevonden. Maar ik vind het toch wat omslachtig :-)
Zojuist heb ik 2 X geprobeerd om in te loggen bij MeDirect:
-1ste keer via mijn gewone (intussen al verouderde) browser en ik geraakte zelfs niet tot voorbij mijn wachtwoord; terwijl dat een paar dagen geleden wél nog lukte.
-2de keer via Chrome en dat is direct gelukt (met SMS-code op mijn BASE GSM).
-1ste keer via mijn gewone (intussen al verouderde) browser en ik geraakte zelfs niet tot voorbij mijn wachtwoord; terwijl dat een paar dagen geleden wél nog lukte.
-2de keer via Chrome en dat is direct gelukt (met SMS-code op mijn BASE GSM).
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Ik zit ook met problemen vandaag. Eerste maal via nieuwe interface, geraak niet ingelogd, al krijg ik wel de sms code toegezonden.
Vanavond nog eens proberen.
Vanavond nog eens proberen.
Iemand anders ook problemen met Medirect inloggen of verrichtingen doen?
Vanaf gisteravond tot nu verschijnt er hier op de laptop na de procedure voor het inloggen alleen 'me' in een kadertje met een lijn onder.
De app werkt wel.
De app werkt wel.
Bij mij geen probleem. Inloggen en toegang tot mijn rekeningen.
-
- Newbie
- Contacteer:
inloggen op website lukt wel bij mij...