Hypothecaire lening afgelopen
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
Hypothecaire lening afgelopen
Begin dit jaar heb ik de laatste afbetaling gedaan van mijn hypoythecaire lening.
Dit wil dat ook zeggen dat ik voor dit jaar fiscaal niet veel in kan brengen in mijn aangifte.
Zou LTS interessant zijn voor mij? Ik ben 48 jaar, alleenstaand en heb geen kinderen. Heb ook direct geen begunstigde waar ik iets wens aan na te laten (bloedverwant tot de tweede graad).
Zijn er alternatieven?
Dit wil dat ook zeggen dat ik voor dit jaar fiscaal niet veel in kan brengen in mijn aangifte.
Zou LTS interessant zijn voor mij? Ik ben 48 jaar, alleenstaand en heb geen kinderen. Heb ook direct geen begunstigde waar ik iets wens aan na te laten (bloedverwant tot de tweede graad).
Zijn er alternatieven?
Re: Hypothecaire lening afgelopen
Hangt van je doelstelling af. Belastingvermindering of kapitaalopbouw? Voor beide zijn er alternatieven. Bekijk rubriek belastingverminderingen in je aangifte eens en in de toelichting op https://financien.belgium.be/nl/particu ... oelichting. Lees ook alle post over LTS en pensioensparen i.v.m. kapitaalopbouw door.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Idd, nog vergeten vermelden: ik doe reeds aan pensioensparen voor het maximumbedrag (990€)
Ik zit in dezelfde situatie, vanaf 2024 ga ik terug storten in mijn LTS contract waarin ik al jaren niets meer gestort heb doordat er een lening was.
Bekijk ook de rubrieken IX, X en XI in de voorbereiding en de toelichting bij de belastingaangifte.