Besparen algemeen
Re: Besparen algemeen
In Noorwegen , waar er reeds meer electrische dan brandstofwagens verkocht worden , staan er inderdaad massa’s wagens met lege batterij aan de kant die het verkeer belemmeren.Bijna zoveel als wagens met lege brandstoftank .
Laatst gewijzigd door Brembos op 27 maart 2023, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
250000 euro.
Zal wel een extra batterij meenemen mocht het al nodig zijn...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Daar zijn ze mee gestopt.
Ze werken nu aan versie 2, en die zou op 25-30k komen.
Ze werken nu aan versie 2, en die zou op 25-30k komen.
Daar moet het toch mee lukken?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
In het kader van het consuminderen hebben wij met onze familie besloten om niet meer mee te doen aan de collectieve eindejaarsgekte en te stoppen met het kopen van allerlei cadeautjes. Gedaan dus met dat stresserende gedoe en goed voor de portemonnee.
Cadeaus zijn leuk voor kinderen maar niet meer voor volwassenen. Als die iets graag hebben kunnen ze het zelf kopen. Wij zijn er ook al lang mee gestopt.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Is dit Feminisme? Of Feministisch? Wat wil deze cartoon ons bijbrengen?
Bedankt voor het consuminderen … dat laat mij toe om te consumeerderen. Ik zal de feestdagen met mijn gezin dan ook vieren vanop een tropische locatie, inclusief alle cadeautjes die de reis heen en terug mogen meemaken
Wij vieren de feestdagen niet , dat zijn gewone dagen zoals elke andere. Ik hou nu eenmaal niet van dat opgeklopte commerciele gedoe. Een dag doorbrengen in een drukke Antwerpse winkelstraat is een nachtmerrie voor mij.
Liever "Offerfeest" vieren? Groot gelijk
Ik hou ook niet van de drukte. Nog erger is een dag doorbrengen op de Brusselse kerstmarkt … sorry … Winterpretmarkt.
Gelukkig is het waar ik vertoef tijdens de feestdagen helemaal niet zo druk
Offerfeest ? Wat is dat ? Ik vier helemaal niets. Op 31/12 met een goed boek vroeg in bed en hopen dat ze tond middernacht niet te veel lawaai maken. Waarom een dag vieren omdat het toevallig de laatste van een jaar is ?