Klimaathysterie
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Klimaathysterie
Ik las net dat elke fanaticus gederadicaliseerd kan worden. Jij dus ook. Maar dan moet je inderdaad een en andervortex schreef: ↑16 december 2023, 15:35Ik moet nogal veel héhuisjetuintjefiets schreef: ↑16 december 2023, 14:55 Je moet niet alleen cijfers vermijden in de toekomst. Je moet ook moeilijke woorden vermijden.
Leren rekenen (zonne-energie is goedkoper dan met kolen, en niet honderden keren duurder).
Enkel woordenschat gebruiken die je begrijpt (de-globalisering is het tegengestelde van globalisering).
De uitdaging is niet min. Maar ik geloof in je
Weet je welke afwijking mensen hebben die dwangmatig en repetitief steeds hetzelfde blijven herhalen?huisjetuintjefiets schreef: ↑16 december 2023, 15:45 Leren rekenen (zonne-energie is goedkoper dan met kolen, en niet honderden keren duurder).
huisjetuintjefiets schreef: ↑16 december 2023, 14:55 Je moet niet alleen cijfers vermijden in de toekomst. Je moet ook moeilijke woorden vermijden.
Je hoeft dat echt geen 10 keer te herhalen.
We hadden je punt naar vortex toe na de 9 vorige vermeldingen ook al begrepen.
Palilalievortex schreef: ↑16 december 2023, 16:04Weet je welke afwijking mensen hebben die dwangmatig en repetitief steeds hetzelfde blijven herhalen?huisjetuintjefiets schreef: ↑16 december 2023, 15:45 Leren rekenen (zonne-energie is goedkoper dan met kolen, en niet honderden keren duurder).
-
- Verbannen Gebruiker
Het zit hier vol met palilalieten ...
Voorstanders zonne-energie
Voorstanders kernenergie
Voorstanders migranten
Tegenstanders migranten
Voorstanders Vlaams Belang
Tegenstanders Vlaemsch Blok (dat is hun naam, niet wat ik zeg)
Honderden keren komen ze hier hun mening verdedigen
En allemaal zinloos. Je kunt er toch niets aan veranderen.
Ik zet alleen feitelijke onwaarheden recht. Voor wie geinteresseerd is in feiten en cijfers en niet in slogans
Van valse bescheidenheid kan je in ieder geval niet beschuldigd worden …huisjetuintjefiets schreef: ↑17 december 2023, 10:35 Ik zet alleen feitelijke onwaarheden recht. Voor wie geinteresseerd is in feiten en cijfers en niet in slogans
-
- Verbannen Gebruiker
Ik baseer me steeds op feiten die door iedereen geverifieerd kunnen worden bij onafhankelijke bronnen.m-peeters schreef: ↑17 december 2023, 13:28Van valse bescheidenheid kan je in ieder geval niet beschuldigd worden …huisjetuintjefiets schreef: ↑17 december 2023, 10:35 Ik zet alleen feitelijke onwaarheden recht. Voor wie geinteresseerd is in feiten en cijfers en niet in slogans
Maar ik begrijp dat dit iets nieuws is voor jou. Feiten, cijfers, onafhankelijke bronnen ....
Iets nieuws. En vooral zeer vervelend. Bovenmatig vervelend. Uiterst irritant
Jouw reacties wanneer ik hier meld dat de Belgen de rijkste ter wereld zijn ... je zou blij moeten zijn ... maar je houdt er blijkbaar niet van, dat de Belgen de rijksten ter wereld zijn.
Correctie: ik was het onderstaande vergeten:
Geen idee wat ze betekenen, maar jij houdt ervan
huisjetuintjefiets schreef: ↑17 december 2023, 14:02 Ik baseer me steeds op feiten die door iedereen geverifieerd kunnen worden bij onafhankelijke bronnen.
Maar ik begrijp dat dit iets nieuws is voor jou. Feiten, cijfers, onafhankelijke bronnen ....
Jouw reacties wanneer ik hier meld dat de Belgen de rijkste ter wereld zijn ... je zou blij moeten zijn ... maar je houdt er blijkbaar niet van, dat de Belgen de rijksten ter wereld zijn.
Ik heb terzake alleen gezegd dat de Nationale Bank van België (NBB) op basis van dezelfde studie van UBS en Credit Suisse tot de conclusie komt dat België binnen de Eurozone op de 3e plaats komt. Met vermelding van bron en een link. En via de link kom je ook tot de cijfers en de onderbouwing van de conclusies van de NBB. Je moet alleen nog de moeite doen om het te lezen …
Doet vast en zeker pijn als je iemand iets verwijt en het komt als een boemerang terug in je gezicht …
m-peeters schreef: ↑8 december 2023, 20:04
Klopt niet, binnen de Eurozone alleen zijn er al 2 landen die het beter doen: Malta en Luxemburg. Zowel op basis van mediaan waardes als op basis van gemiddelde waarden.
https://www.nbb.be/nl/blog/ja-sire-de-b ... guur%201).
Ja, Sire, de Belgen zijn rijk, maar ze zijn niet de rijksten van de wereld
Enkele weken terug publiceerden Crédit Suisse en UBS het Global Wealth Report 2023. De resultaten ervan kwamen ruim aan bod in de Belgische pers omdat ze zouden uitwijzen dat de Belgen het rijkste volk ter wereld zijn. Een wereldwijde vergelijking is echter niet evident. De beschikbare cijfers geven aan dat de Belgische gezinnen inderdaad over een relatief groot vermogen beschikken, maar niet de rijksten van de wereld zijn.
We mogen onze goede positie binnen de Eurozone vooral danken aan het hoge percentage huiseigenaars en de hoge huisprijzen. Bovendien, de Belgen zijn misschien rijk, maar de overheid niet …
En als we al ergens wereldkampioen in zijn, dan zal het eerder op het vlak van fiscale druk zijn …
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb toen al op jouw bewering gereageerd.
Ik heb toen gezegd dat de hele wereld zich baseert op de conclusies van USB en Credit Suisse.
En dat enkel jij die toevallig een Belg bent, de voorkeur geeft aan de studie van de NBB.
Economie is globaal. Alleen maar een economische studie verkiezen omdat ze toevallig in jouw eigen land gemaakt is ...
De Belgen zijn de rijkste ter wereld. Er is geen studie die zegt dat de Belgen de beste economische rapporten ter wereld maken.
Maar de unitaristen gaan blij zijn dat je met hand en tand verdedigt wat Belgisch is
En dat je als Vlaming NBB, een instituut met een Waalse liberaal aan het hoofd, verdedigt ... Opmerkelijk. Liberalen liggen momenteel niet zo goed in Vlaanderen
Misschien is dat het beste bewijs dat ik niet vooringenomen benhuisjetuintjefiets schreef: ↑17 december 2023, 14:28Ik heb toen al op jouw bewering gereageerd.
Ik heb toen gezegd dat de hele wereld zich baseert op de conclusies van USB en Credit Suisse.
En dat enkel jij die toevallig een Belg bent, de voorkeur geeft aan de studie van de NBB.
Economie is globaal. Alleen maar een economische studie verkiezen omdat ze toevallig in jouw eigen land gemaakt is ...
De Belgen zijn de rijkste ter wereld. Er is geen studie die zegt dat de Belgen de beste economische rapporten ter wereld maken.
Maar de unitaristen gaan blij zijn dat je met hand en tand verdedigt wat Belgisch is
En dat je als Vlaming NBB, een instituut met een Waalse liberaal aan het hoofd, verdedigt ... Opmerkelijk. Liberalen liggen momenteel niet zo goed in Vlaanderen
De studie van de NBB is trouwens geen totaal andere studie. Integendeel, ze vertrekt vanuit de cijfers en conclusies van de studie van UBS en Credit Suisse en maakt er een aantal kanttekeningen bij (o.a. inzake vergelijkbaarheid van cijfers in een internationale context). Daarom dat ze zich beperkt tot de Eurozone.
Maar goed, daar gaat het niet om. Je beweerde dat ik geen bronnen vermeld, of feiten, of cijfers …
Die valse bewering heb ik in ieder geval ontkracht
Ik baseer me steeds op feiten die door iedereen geverifieerd kunnen worden bij onafhankelijke bronnen.
Maar ik begrijp dat dit iets nieuws is voor jou.
Feiten, cijfers, onafhankelijke bronnen ....
-
- Verbannen Gebruiker
Je vindt ook bronnen dat de vaccins tegen Covid een complot van Bill Gates zijn om chips in iedereen in te spuiten en controle over iedereen te verwerven.
Het feit dat je een bron vindt van een bewering, maakt het nog geen waarheid.
Maar blijf jij maar de trouwe, loyale Belg.
In elk geval, Belgen behoren tot de rijkste ter wereld. Of ze nu de rijkste, 3e rijkste, 5e rijkste, ... zijn. Who cares ...
Jij als Belg moet daar ongetwijfeld blij om zijn.
Maar dat je de NBB, compleet gepolitiseerd, en gedomineerd door een Waalse liberaal, een slippendrager van Bouchez, als een compleet betrouwbare bron beschouwt ...
Alles dat de NBB publiceert, heeft een verborgen agenda ... en dat is de verborgen agenda van Bouchez.
We zijn ook wereldkampioen wielrennen tijdrijden overigens.
En Anne Clark woont in Kieldrecht.