Vraag gekregen van Bolero ivm afkomst fondsen
TIP
Re: Vraag gekregen van Bolero ivm afkomst fondsen
Wel tof hoe ze met klanten omgaan bij KBC/Bolero.
Als de 0% coupon obligaties komen te vervallen, haal ik mijn geld daar weg.
Nog nooit meegemaakt bij andere banken (Argenta, KeyTrade, MeDirect, Santander, Europabank).
- Vincent2018
- Full Member
KBC en Bolero zijn de grootste zeveraars die er bestaan en laten niet na hun eigen clienteel een loer te draaien wanneer ze dat kunnen... ( ook veel miserie gehad met nalatenschappen met die rotbank )
Bij Degiro, IB , Deutsche Bank... waren ze wel tevreden met wat oudere rekeningoverzichten en nooit niets meer gehoord. KBC wil gewoon alles weten en fungeert als klikspaan voor de fiscus. Heb al die onzin nog nooit meegemaakt met een andere bank, wel een standaard vragenlijst, ect... loonfches en aanslagbiljetten gaan toch wat te ver ! Ben het trouwens direct afgetrapt bij die dikke-nekken die trouwens bij tal van constructies,fraude-schandalen , wapens en oorlog,... zijn betrokken ( Offshore Leaks , Knack schreef dat KBC met ING voor 10 miljard euro transacties had uitgevoerd )
Bij Degiro, IB , Deutsche Bank... waren ze wel tevreden met wat oudere rekeningoverzichten en nooit niets meer gehoord. KBC wil gewoon alles weten en fungeert als klikspaan voor de fiscus. Heb al die onzin nog nooit meegemaakt met een andere bank, wel een standaard vragenlijst, ect... loonfches en aanslagbiljetten gaan toch wat te ver ! Ben het trouwens direct afgetrapt bij die dikke-nekken die trouwens bij tal van constructies,fraude-schandalen , wapens en oorlog,... zijn betrokken ( Offshore Leaks , Knack schreef dat KBC met ING voor 10 miljard euro transacties had uitgevoerd )
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Had beter ook via DeGiro gewoon gegaan, in plaats van die kanker bank KBC.Vincent2018 schreef: ↑13 november 2023, 18:15 KBC en Bolero zijn de grootste zeveraars die er bestaan en laten niet na hun eigen clienteel een loer te draaien wanneer ze dat kunnen... ( ook veel miserie gehad met nalatenschappen met die rotbank )
Weten nu dus exact mijn loon van 2019 tot nu. + de verkoopprijs van onze woning in 2021.
Ik zou zeggen dat mijn gespreid vermogen om en bij de 10 miljoen euro is, en dat ze mij zeker niet moeten contacteren om beleggingen bij hun te doen.. Zal hun een zuur gezicht opleveren...
Als mensen iets posten het al eens geloven kan nooit kwaad.
Dit in verleden hier op forum al meermaals aangekaart.
Maar ja kende daar allemaal niks van volgens sommige betweters die altijd maar commentaar leveren.
Centen die in het cap-register bij de betreffende instelling niet te vinden zijn kan ook een oorzaak zijn.
Iets zegt me er klopt iets niet aan uw verhaal.
Banken kunnen het CAP register niet zo maar raadplegen, enkel fiscus kan dat.
Alles is ook zichtbaar in het CAP register bij mij.