Besparen algemeen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Besparen algemeen
Ik heb het al een paar keer gezegd, maar krijg dan de 'Awel, dan blijft ge maar thuis!' opmerking... wat mij eigenlijk wel ok leek, maar mijn lief wil dat ik meega.
Het kan mij ni schelen om iemand een cadeau van 175 euro te kopen, waar hij een paar jaar plezier aan heeft. Maar voor 175 euro brol. Ik ben daar echt ambetant van. Om dan te kunnen lachen 'Aaaah, ze heeft ne saucisse gekregen! Hilarisch. Aaaaah, een zakske glitters! Heerlijk!'
Achterlijke traditie.
Bij mijn vorige schoonfamilie moest ge nen naam trekken. En dan iets kopen uit het lijstje dat die persoon zelf had opgesteld. Was wel een beter systeem.
Het kan mij ni schelen om iemand een cadeau van 175 euro te kopen, waar hij een paar jaar plezier aan heeft. Maar voor 175 euro brol. Ik ben daar echt ambetant van. Om dan te kunnen lachen 'Aaaah, ze heeft ne saucisse gekregen! Hilarisch. Aaaaah, een zakske glitters! Heerlijk!'
Achterlijke traditie.
Bij mijn vorige schoonfamilie moest ge nen naam trekken. En dan iets kopen uit het lijstje dat die persoon zelf had opgesteld. Was wel een beter systeem.
Inderdaad een achterlijke traditie waar enkel de commercie mee goed is. Blij dat ik van al die zever af ben.
Hoe zouden ze dat doen bij de hoger opgeleiden...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Die geven elkaar een appartementje voor Kerst.
Of ze nemen een zakenvlucht en gaan naar de hoeren.
1 minuut tijd cadeaubonnen van den Aldi.
Het leven kan toch simpel zijn.
Ik krijg (en geef) liever niets dan een cadeaubon van aldi.
Dat komt me iets te veel over als "bon voor 16 blikjes Karsquell Pils".
Dat komt me iets te veel over als "bon voor 16 blikjes Karsquell Pils".
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ik moet just niks is mijn motto. Ik doe enkel dingen waar ik zin heb.
Sinds vandaag is je De Standaard-account een Mediahuis-account. Dit betekent dat je voortaan met één e-mailadres en wachtwoord kan inloggen bij alle nieuwsmerken van Mediahuis: De Standaard, het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, Het Belang van Limburg en De Gentenaar.
LOL. Als ik een cadeaubon van ALDI kreeg, ik zou me afvragen of ze er iets mee willen zeggen. Moet je dan doen alsof je er blij mee bent?
Is toch raar dat niemand in den aldi winkelt maar als je er bent het stamp vol loopt .
En het de best draaiende winkelketen is van Belgie .
Trouwens verkopen ze evenveel merk producten in de Aldi dan in de Colruyt en dergelijke .
En dat hun producten steenvast als beste naar voor komen in de tests .
Topic besparen maar toch zit het vol met snobs .
Als je kijkt naar de Aldi's van de wereld zijn dit de best preterende aandelen die je kon kopen de laatste tientallen jaren .
Niemand winkelt er maar in elk huis vind je Disney glazen en tassen
Hoeveel heb jij er
Zelfde met de Action. Niemand gaat er maar als je er bent loopt het vol. Ik ben er gisteren nog geweest. Turbo oplader voor mijn gsm gekocht, splitter kabel usb-aux, gsm houder voor in mijn auto, mest voor mijn planten en nog wat verjaardagskaarten. Ik was gediend met 17 euro.
Mijn bluetooth koptelefoon met noise cancelling die ik er twee jaar geleden gekocht heb voor 20 euro werkt nog perfect. Mijn zoon heeft er eentje van JBL van dik 100 euro. Ik hoor geen verschil in kwaliteit.
Leve de Action.
Mijn bluetooth koptelefoon met noise cancelling die ik er twee jaar geleden gekocht heb voor 20 euro werkt nog perfect. Mijn zoon heeft er eentje van JBL van dik 100 euro. Ik hoor geen verschil in kwaliteit.
Leve de Action.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
hij/zij kan daar toch zin in hebben indien partner lief vraagt om de vuilzak buiten te zetten?
Waarom zou je geen zin hebben om je vuilniszak buiten te zetten?
Waarom zou je geen zin hebben om je vuilniszak buiten te zetten?