Wat is er aan de hand met KBC?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Wat is er aan de hand met KBC?
Ge kunt toch een soort van toegangsbeleid hanteren , maar daar moet ge toch wat mee oppassen;D
Mensen op hun smoel al dan niet weigeren op basis van totale willekeur? Vervolgens krijg je dan een klacht van unia aan je been. Je kan ze wel tegenhouden als je het baseerd op hun schoenen of kledingstijl. Als je nu een dans avond voor alleen maar Down syndroom mensen organiseert mag dat dan? Langharig werkschuwtuig mag je dat weigeren?
Basic fit mag toch ook ladies clubs open houden? Werken met een lidkaart om zo het gespuis buiten te houden kan lukken.
En wat met die kletten die 1 colake drinken en nen ganse avond blijven zitten? Dat zou nie pakken in mijn cafe, die werk ik buiten al dan niet via een list.
Een mooi voorbeeld is den Bizon
"“Burgemeester en schepenen komen hier niet meer binnen”: populaire cafébaas ‘Bizon’ schildert gevel zwart bij wijze van stil protest"
Mensen op hun smoel al dan niet weigeren op basis van totale willekeur? Vervolgens krijg je dan een klacht van unia aan je been. Je kan ze wel tegenhouden als je het baseerd op hun schoenen of kledingstijl. Als je nu een dans avond voor alleen maar Down syndroom mensen organiseert mag dat dan? Langharig werkschuwtuig mag je dat weigeren?
Basic fit mag toch ook ladies clubs open houden? Werken met een lidkaart om zo het gespuis buiten te houden kan lukken.
En wat met die kletten die 1 colake drinken en nen ganse avond blijven zitten? Dat zou nie pakken in mijn cafe, die werk ik buiten al dan niet via een list.
Een mooi voorbeeld is den Bizon
"“Burgemeester en schepenen komen hier niet meer binnen”: populaire cafébaas ‘Bizon’ schildert gevel zwart bij wijze van stil protest"
Zonder het hele verhaal van het dispuut te kennen zijn we weer lekker aan het oordelen.
Nee .. naar goede aloude gewoonte zijn we afgeweken van het onderwerp.
Het ging over kbc.
Nu gaat het over de horeca.
Het ging over kbc.
Nu gaat het over de horeca.
Welk oordeel wordt er hier geveld? Geen enkel toch?
Mocht het gaan over De Bizon zijn dispuut

Het verhaal is zoals meestal wel eenvoudig terug te vinden in de lokale pers, met je favoriete zoekmachine. of moet je er ook enkele urls bijhebben?
Het ging erover dat ze (de politiekers dus) parking kwamen afpakken voor zijn deur om er een fietspad aan te leggen. En dit zonder hem of de buurt eerst geinformeerd te hebben.
KBC is toch maar matig interesant he haelewyn

Je kan dat ook niet zien los van die ganse hetze over zgn. "deplatforming" die de laatste jaren ontstaan is in rechtse online echokamers, waar die man duidelijk toe behoort. Ik begrijp wat ze daarmee bedoelen en ben het er over eens dat dat conceptueel een legitiem probleem is, maar ik zie het in de praktijk momenteel nog niet. Je moet dat verhaal lezen in samenhang met al waar hij heel de tijd over loopt te tweeten als online hystericus. In dat soort online milieus (de linkse overigens ook, gewoon met andere obsessies) is "slachtoffer" worden van waar men heel de tijd over ligt te fantaseren een soort overgangsritueel naar de volwassenheid, een manier om serieus genomen te worden. Mensen liggen de ganse tijd te tweeten over hoe ze door de elites gaan gedeplatformeerd worden, dus op een gegeven moment hoort dat ook echt te gebeuren (hoort hun bankrekening opgezegd te worden door de bank) willen ze zich niet belachelijk overkomen voor hun online peanut gallery. En dan gedragen ze zich op een manier dat ze krijgen wat ze willen.
Moest de KBC een staat zijn dan was Putin de baas...of Trump.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Men wil overal veiliger fietspaden
Men voert het uit is het weer niet goed.
En de parking die is afgepakt openbaar of privéterrein.
Zal heel zeker over openbaar domein gaan, dus cafébaas is geen eigenaar.
En sommigen weten nooit dat er iets gaat veranderen in hun buurt.
Waarvoor zouden die commissies en gemeente raden toch dienen voor info of voor burgertjes te pesten.
Het is wel zo dat je veel kans hebt om een psychopaat te zijn als je CEO bent.
En als CEO van een bank dan ben je gewoon helemaal krank. Je zou voor minder met al die ambetante klanten. Hij (Meneer Thijs) heeft nog veel geduld gehad met diee Erik.
En bij wie ligt er een bank in de bovenste schuif? Die moet echt knetter zijn.

En bij wie ligt er een bank in de bovenste schuif? Die moet echt knetter zijn.
En bij ING is m'n in hetzelfde bedje ziek:
https://archive.is/4cC2H
https://archive.is/4cC2H
Daarom snapten Hilde en Frank er niets van toen Joeri een aangetekende brief kreeg van ING, om hem te informeren dat ze ‘de bankrelatie’ zullen beëindigen op 12 maart 2024. “Eerst dachten we dat het om phishing ging. Maar dan is mijn man met de brief naar een ING-loket gegaan en daar bevestigden ze dat de brief echt was.”
Meer informatie dan dat kregen ze niet van de loketbediende. “Hij vertelde dat de bank, volgens artikel 59 in hun reglement, geen motivering moet geven om het contract te verbreken. We hadden dus geen idee waarom ING dit deed.”