Kerstwensen
Kerstwensen
Bij deze wens ik iedereen op spaargids.be, links, rechts of (zeldzaam) in het midden, groen of juist niet, spaarzaam of verkwistend, degenen waar ik het niet mee eens ben, of juist wel, kortom allemaal, een fijne kerst en vast een gezond en gelukkig 2024.
En misschien vinden we buiten het vele (of minder) eten en drinken ook nog even een momentje om ons te bezinnen op waar het in het leven eigenlijk om draait.
En misschien vinden we buiten het vele (of minder) eten en drinken ook nog even een momentje om ons te bezinnen op waar het in het leven eigenlijk om draait.
Re: Kerstwensen
Wederzijds aan allen en hoe cliché ook, zeker een gezond 2024. Want al wie ziek is of ziek is geweest weet dat gezondheid niet te koop is. Dan kijk je misschien anders naar nieuwjaar dan pakweg 10 jaar geleden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waar gaat het dan nog om, volgens jou? Vrede? Goedkope energie voor energie? Zeg eens.JOKER247 schreef: ↑24 december 2023, 16:38 Bij deze wens ik iedereen op spaargids.be, links, rechts of (zeldzaam) in het midden, groen of juist niet, spaarzaam of verkwistend, degenen waar ik het niet mee eens ben, of juist wel, kortom allemaal, een fijne kerst en vast een gezond en gelukkig 2024.
Laat maar, als ik je dat nog uit moet leggen... Bepaal het zelf maar.Sammy2 schreef: ↑31 december 2023, 01:26Waar gaat het dan nog om, volgens jou? Vrede? Goedkope energie voor energie? Zeg eens.JOKER247 schreef: ↑24 december 2023, 16:38 Bij deze wens ik iedereen op spaargids.be, links, rechts of (zeldzaam) in het midden, groen of juist niet, spaarzaam of verkwistend, degenen waar ik het niet mee eens ben, of juist wel, kortom allemaal, een fijne kerst en vast een gezond en gelukkig 2024.
-
- Full Member
- Contacteer:
En hoe een goed bedoeld bericht alweer wordt verpest
Ook een zalige kerst gewenst aan alle mensen van goede wil ... aan alle anderen kijk eens in de spiegel ...
Ook een zalige kerst gewenst aan alle mensen van goede wil ... aan alle anderen kijk eens in de spiegel ...
Beste wensen aan iedereen. Wat die wensen dan inhouden, vullen jullie voor jezelf maar in. Afhankelijk van één ieders situatie zullen die ook wel heel verschillend zijn maar laat ons hopen dat minstens één van deze ook werkelijkheid wordtAbatoetnie schreef: ↑31 december 2023, 10:21 En hoe een goed bedoeld bericht alweer wordt verpest
Inderdaad, opvallend hoe sommigen er blijkbaar een sport van maken (of er genoegen in vinden) om telkenmale weer een nietszeggende discussie te willen opstarten. Heel moeilijk om hier een post te vinden die niet off topic gaat of die (tot herhalens toe zelfs) helemaal niets bijbrengt buiten de vaststelling dat er inderdaad mensen zijn die graag anderen op de stang jagen