nieuwe federale regering
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Vivaldicircus aflevering elfendertig:
Belastingsverhogingen tot daar aan toe, we zijn dat ondertussen gewoon. En dat de liberalen dat allemaal slikken voor de postjes ook.
Maar dat je dan als liberaal dit met de nodige trots tweet tart toch wel elke verbeelding
Belastingsverhogingen tot daar aan toe, we zijn dat ondertussen gewoon. En dat de liberalen dat allemaal slikken voor de postjes ook.
Maar dat je dan als liberaal dit met de nodige trots tweet tart toch wel elke verbeelding
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Inderdaad schandalig dat de parlementairen van Nva en het Blok grotendeels afwezig waren. Mr Egbert heeft hier zeker een punt. Zo lang de mensen nog geld over hebben om te verkwisten aan allerlei eindejaarsrommel als vuurwerk en dergelijke valt het nog wel mee met de belastingsdruk in dit mooie welvarende land.
Je bent - per ongeluk of niet - ook nog de communisten vergeten: PVDA/PTB: 6/14 aanwezigenBrembos schreef: ↑29 december 2023, 11:01 Inderdaad schandalig dat de parlementairen van Nva en het Blok grotendeels afwezig waren. Mr Egbert heeft hier zeker een punt. Zo lang de mensen nog geld over hebben om te verkwisten aan allerlei eindejaarsrommel als vuurwerk en dergelijke valt het nog wel mee met de belastingsdruk in dit mooie welvarende land.
Bank sloot rekening van Joeri (32) zelf af, en hij is niet de enige: “Plots kon ik niet meer aan mijn geld”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231229_92081086
Hilde en Frank keken raar op toen ING hen met een brief informeerde dat ze de klantrelatie met hun zoon Joeri zouden verbreken. Aanvankelijk zonder een duidelijke reden, maar uiteindelijk bleek het te maken te hebben met de antiwitwaswet die banken moeten naleven. “Het leek of onze Joeri verdacht werd van allerlei criminele feiten.”
Als je heden ten dage werkt en spaart (vnl. dit laatste) dan wordt je aanzien als fraudeur en witwasser.
Maar de echte fraudeurs en witwassers die doen gewoon verder en laat de overheid met rust (ook misschien omdat ze er zelf bijzijn?).
Wat is er van die onderzoeksjournalistiek van o.a. de maagdeneilanden gekomen? NUL KOMMA NUL.
Maar de werkende mens blijft men met allerlei misplaatste belastingen verder pesten.
Vandaar, volgend jaar in juni, een proteststem naar VB of partij Blanco.
Hilde en Frank keken raar op toen ING hen met een brief informeerde dat ze de klantrelatie met hun zoon Joeri zouden verbreken. Aanvankelijk zonder een duidelijke reden, maar uiteindelijk bleek het te maken te hebben met de antiwitwaswet die banken moeten naleven. “Het leek of onze Joeri verdacht werd van allerlei criminele feiten.”
Als je heden ten dage werkt en spaart (vnl. dit laatste) dan wordt je aanzien als fraudeur en witwasser.
Maar de echte fraudeurs en witwassers die doen gewoon verder en laat de overheid met rust (ook misschien omdat ze er zelf bijzijn?).
Wat is er van die onderzoeksjournalistiek van o.a. de maagdeneilanden gekomen? NUL KOMMA NUL.
Maar de werkende mens blijft men met allerlei misplaatste belastingen verder pesten.
Die onderzoeksjournalisten hebben inderdaad stevige zaken blootgelegd, waar weinig gevolg aan werd gegeven door de politiek.E10ne schreef: ↑29 december 2023, 12:57 Bank sloot rekening van Joeri (32) zelf af, en hij is niet de enige: “Plots kon ik niet meer aan mijn geld”
Maar wat denk jij dat het VB hieraan zou doen ?
Ik kan me niet herinneren dat zij de afgelopen jaren fiscale fraude wilden bestrijden.
Hebben ze er wetsvoorstellen voor ingediend de afgelopen jaren ?
Laatst gewijzigd door KV op 29 december 2023, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote=E10ne post_id=601988 time=1703851041
[/quote]
Het Vlaamsch Blok lost inderdaad al uw problemen op : wateroverlast , hittegolven , te hoge belastingen , de pensioenen , stikstof , de oorlog in Oekraine , de klimaatcrisis… Met het Blok aan de macht is dat allemaal verleden tijd. Ontevreden ? Stem dan liever op Blanco,
[/quote]
Het Vlaamsch Blok lost inderdaad al uw problemen op : wateroverlast , hittegolven , te hoge belastingen , de pensioenen , stikstof , de oorlog in Oekraine , de klimaatcrisis… Met het Blok aan de macht is dat allemaal verleden tijd. Ontevreden ? Stem dan liever op Blanco,
[/quote]
Alsof de Vivaldipartijen al die problemen oplost
We hebben zelf een liberale premier die niks doet aan de hoge belastingen maar ze nog eens extra verhoogt
”Kamerleden moeten uit vakantie terugkeren om 160 miljoen euro aan extra belastingen te stemmen”
- Vincent2018
- Full Member
Etentje met politiedirecteur in opdracht van Chinees https://www.hln.be/binnenland/etentje-m ... haring_web
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Vincent2018 op 29 december 2023, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
[/quote]
Ik heb het gewoon gezien met de traditionele partijen die denken zich alles, maar dan ook alles, te mogen permitteren.
Misschien is de keuze voor VB niet zo goed volgens sommigen hier, maar slechter kan het niet!
Wat heeft vivaldi opgelost (zeker geen hittegolven, wateroverlast, oorlog, ...) of beter gemaakt de afgelopen legislatuur???
Beter, meer dan 80% van het volk wil ze liever kwijt dan rijk.
Dus, wie niet waagt niet wint of je kan geen eieren eten zonder de schelp te breken.
Weet nog te weinig van Blanco, maar lijkt me ook wel iets al die lege zetels in het parlement + grote besparing, die lege zetels màoeten niet betaald worden met belastinggeld.
PVDA/PTB zijn tenminste geen graaiers,ikm-peeters schreef: ↑29 december 2023, 11:58Je bent - per ongeluk of niet - ook nog de communisten vergeten: PVDA/PTB: 6/14 aanwezigenBrembos schreef: ↑29 december 2023, 11:01 Inderdaad schandalig dat de parlementairen van Nva en het Blok grotendeels afwezig waren. Mr Egbert heeft hier zeker een punt. Zo lang de mensen nog geld over hebben om te verkwisten aan allerlei eindejaarsrommel als vuurwerk en dergelijke valt het nog wel mee met de belastingsdruk in dit mooie welvarende land.
denk voorlopig de enige partij met propere
handen....(werken aan arbeidersloon.).
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik herinner me toch nog helder hoe stil het VB was toen PvdA de saga van de bovenwettelijke pensioenen aan de kaak stelde dit voorjaar.
PvdA ijvert al langer voor allerhande parlementaire vergoedingen eens te herzien tot een realisme van verloning waar we allen voor werken.
Ik weet niet welke maatregelen VB zou invoeren om de koopkracht van de mensen op peil te houden (buiten alle migranten buiten houden).
- Vincent2018
- Full Member
recente stemming...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Welnee, de koning denkt helemaal niets. Die zegt gewoon wat zijn adviseur hem heeft ingefluisterd, m.a.w. de mening van de adviseur en van welke politieke partij.