Kostprijs spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Kostprijs spaarrekening
Er staan hierover uitleg op spaargids en onderaan staat er bij: "TIP: een betalende zichtrekening is niet verplicht. U kan perfect een spaarrekening openen zonder zichtrekening. Laat u niet onder druk zetten door uw bank."
Maar specifiek voor ING waar mijn ouders op botsen . Spaarrekening, met zichtrekening met kosten die ze niet gebruiken. Volgens kantoorhouder kan zichtrekening afgesloten worden maar dan krijg je homebanking kaart. Toch begrijp ik het niet: hoe kan je dan ooit geld terughalen. Dat zal dan puur cash zijn vermoed ik.
En tevens vergeten te vragen. De tempospaarrekening kan dan ook niet behouden worden want er moet doorlopende opdracht zijn. Of kan je overschrijving doen vanuit andere bank?
Voor mensen die geen verrichtingen doen met die zichtrekening maar nodig kunnen hebben voor opvraging geld zou er toch een kosteloze basistekening moeten bestaan.
Of kan je de betaalkaart inleveren en de lionzichtrekening kosteloos aanhouden? Ik heb wat gevoel dat agenten hun eigen bank niet meer begrijpen soms en zelf geen overzicht meer hebben.
Maar specifiek voor ING waar mijn ouders op botsen . Spaarrekening, met zichtrekening met kosten die ze niet gebruiken. Volgens kantoorhouder kan zichtrekening afgesloten worden maar dan krijg je homebanking kaart. Toch begrijp ik het niet: hoe kan je dan ooit geld terughalen. Dat zal dan puur cash zijn vermoed ik.
En tevens vergeten te vragen. De tempospaarrekening kan dan ook niet behouden worden want er moet doorlopende opdracht zijn. Of kan je overschrijving doen vanuit andere bank?
Voor mensen die geen verrichtingen doen met die zichtrekening maar nodig kunnen hebben voor opvraging geld zou er toch een kosteloze basistekening moeten bestaan.
Of kan je de betaalkaart inleveren en de lionzichtrekening kosteloos aanhouden? Ik heb wat gevoel dat agenten hun eigen bank niet meer begrijpen soms en zelf geen overzicht meer hebben.
Re: Kostprijs spaarrekening
Dag,
Indien je bvb bij ING een termijnrekening hebt zonder zichtrekening kan je gewoon geld overschrijven naar een tegenrekening van jou bij een andere bank. Dat gedoe met een tegenrekening heb je ook soms bij internet banken.
Indien je dus niet veel bewegingen hebt lukt dit goed.
Grts
Gunther
Indien je bvb bij ING een termijnrekening hebt zonder zichtrekening kan je gewoon geld overschrijven naar een tegenrekening van jou bij een andere bank. Dat gedoe met een tegenrekening heb je ook soms bij internet banken.
Indien je dus niet veel bewegingen hebt lukt dit goed.
Grts
Gunther
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is heel simpel, kan het niet wat klant wil.
Vertel zet alle rekeningen, maar stop en stort op deze rekening bij andere bank.
Gewoonlijk kan het dan plots wel, maar trek dan jullie conclusie.
Vertel zet alle rekeningen, maar stop en stort op deze rekening bij andere bank.
Gewoonlijk kan het dan plots wel, maar trek dan jullie conclusie.
Maak je geen illusies, banken liggen niet wakker van spaarders onder miljoen euro.
Als je maandelijks gespaard hebt, is de getrouwheidspremie een blok aan het been. Elke maand geld weghalen en een jaar op de tanden bijten zeker?
Of zelfstandige kantoorhouders uw mening delen?