Termijnrekening Europabank
TIP
Termijnrekening Europabank
Weet iemand hoelang de 4% bruto rente op 3 en 4 jaar nog geld van Europabank? Ik had op dit forum gelezen dat het op 15dec gedaan zou zijn maar dit is niet het geval.
Re: Termijnrekening Europabank
Sterk gezakt vandaag (nog niet aangepast in vergelijkinsmodule). Naar 3,4 bruto. Was te verwachten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vorige vrijdag nog aan 4% gestort en vandaag plots naar 3,4%.
Ik ook, was wel een race tegen de klok om dit nog in orde te krijgen.
Heb een gedeelte op 3 jaar en een gedeelte op 4 jaar genomen 50/50
Ik heb wel de intresten laten kapitaliseren, heb hier wel twijfels over of dit een goed idee was.
Neen, dat is niet zo. Er wordt maar gekapilaliseerd aan 1,2% je moet eens goed de papieren bekijken.
Klopt. Daarom dat ik koos voor jaarlijkse uitkering.
Je hebt gelijk.
Ik ben er ook niet veel verder op ingegaan omdat het toch over minimale interesten gaat en je anders ook weer elk jaar de interesten moet gaan verplaatsen.
Ik heb vrijdag ook nog een geopend en wou vandaag nog een openen, maar voor vandaag lukte het niet meer. Die van vrijdag staat wel met uitbetaling op 2 januari 2027 (en niet 29 december) maar netjes 4% bruto nog. Zonder kapitalisatie want die is inderdaad minder.
Idem hier (maar dan met 2/1/'28). Snap niet hoe dat komt, ik vermoed dat verwerkingstijd ofzo zijn rol speelt.
-
- Newbie
- Contacteer:
Valutadatum termijnrekeningen bij Europabank is volgende werkdag (na storting) volgens mij, dus storting vrijdag 29/12 geeft valuta 02/01.
-
- Full Member
- Contacteer:
Zouden de rentevoeten van de termijnrekeningen dit jaar nog terug gaan stijgen?
Hoe raar het ook klinkt, vandaag is de rente weer iets omhoog gegaan voor het eerst sinds oktober, ook in de US.Matroos1958 schreef: ↑2 januari 2024, 19:51 Zouden de rentevoeten van de termijnrekeningen dit jaar nog terug gaan stijgen?
-
- Full Member
- Contacteer:
Zouden de rentes nog gaan stijgen in de nabije toekomst?
-
- Full Member
- Contacteer:
is het een goed idee om nu een termijnrekening te openen bij Europabank op termijn van 3 of 4 jaar? of beter wachten?