MeDirect is een totaal misleidende bank. Erg mee oppassen.
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: MeDirect is een totaal misleidende bank. Erg mee oppassen.
Een bank is er niet voor uw of mijn mooie ogen, die willen alleen zo veel mogelijk geld aantrekken tegen een zo minimaal mogelijke vergoeding om zo maximaal mogelijk winst te kunnen maken. Simple as that! Helaas moet de klant het dus wel rieken en moet je alles ZELF controleren want een bank is in al hun (marketing)praatjes gewoon niet te vertrouwen. Laat het hopelijk een wijze (maar helaas dure) les zijn voor de toekomst.
Ik heb wel degelijk goed gelezen hoor.BDet schreef: ↑3 januari 2024, 14:33
En ja, dat is dus totaal misleidend van MEDirect om de oorspronkelijke spaarfformule niet te doen stijgen maar en stoemelings een paar nieuwe formules bij te creëren. De klant kan zoiets absoluut niet rieken.
Conclusie: u bent te kwader trouw en bent in de diepste winterslaap.
Maar slaap gerust verder, kan je nadien nog een instelling komen zwart maken.
Hopelijk als er communicatie is, ga je het nu opvolgen.
Vandaag voor het eerst ingelogd op Medirect in 2024.
De intrestvoeten zijn per rekening wel vrij makkelijk te raadplegen in bovenliggende tabblad, maar je moet het weten te staan.
Maar zijn er nog mensen die vinden dat hun rekeninguittreksels niet super duidelijk zijn, als die er al zijn (voor de intresten kan ik ze niet vinden). Misschien ligt het aan mijn instellingen? Koos ik ooit voor jaarlijkse uittreksels?
Hun bankomgeving is hoe dan ook ietwat chaotisch waardoor de klant moeilijk het bos de bomen ziet. Maar dat is persoonlijk aanvoelen. Qua internetomgeving hoeft een bank niet te druk te zijn.
Kunnen jullie niet meer rekenen (ja, ik weet het, het onderwijs wordt steeds slechter)? Dan kun je toch zo zelf uitrekenen of het klopt.
Wat een drukte allemaal om het nakijken van die rente.
Wat een drukte allemaal om het nakijken van die rente.
Heb die vraag ook gesteld ... aan Medirect.
Ze hebben aan de ombudsdienst geschreven dat ze meer dan 3 maand hiervoor nodig hadden.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer: