wie heeft de intresten al gestort ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: wie heeft de intresten al gestort ?
DB is atijd de 5de of de eerste daaropvolgende bankwerkdag.Orakel van Brakel schreef: ↑2 januari 2024, 12:18 Ik wacht enkel nog op DB.
BNP, ING, MD en KT is al ok.
Tja, altijd weer die minibanken. De grootbanken hebben allang jouw intresten opgestreken via "bonussen". (Mopje op het nieuwe jaar).
Stond er de 2e bij opening op.EarthNvstr1 schreef: ↑3 januari 2024, 13:53DB is atijd de 5de of de eerste daaropvolgende bankwerkdag.Orakel van Brakel schreef: ↑2 januari 2024, 12:18 Ik wacht enkel nog op DB.
BNP, ING, MD en KT is al ok.
Valutadatum zal wel op 1 januari gezet worden maar je hebt wel gelijk als je de intrest op een andere spaarrekening zou willen zetten. Je verliest tijd.
Wat Beobank en VDK nu doet is niet proper, want gisteren en vandaag zijn werkdagen. Tegenwoordig is het halve jaar "bankholiday".
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hm, net even gaan kijken, niets te zien bij mij. (Deutsche Bank)JOKER247 schreef: ↑3 januari 2024, 17:55Stond er de 2e bij opening op.EarthNvstr1 schreef: ↑3 januari 2024, 13:53
DB is atijd de 5de of de eerste daaropvolgende bankwerkdag.
Klopt inderdaad. Want met het lage % die VDK maar aanbiedt, plaats je het beter zo snel mogelijk naar een andere spaarrekening.DCM78 schreef: ↑3 januari 2024, 18:19Valutadatum zal wel op 1 januari gezet worden maar je hebt wel gelijk als je de intrest op een andere spaarrekening zou willen zetten. Je verliest tijd.
Wat Beobank en VDK nu doet is niet proper, want gisteren en vandaag zijn werkdagen. Tegenwoordig is het halve jaar "bankholiday".
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Staat er nu op bij mij.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Top!
Hier ook. Bedankt om het te laten weten.
Waar is de rente nog niet gestort? Iemand een antwoord?
Nog geen rente ontvangen van Aion.
Verleden jaar was de basisrente uitbetaald op 1 januari.
Verleden jaar was de basisrente uitbetaald op 1 januari.
Aion bank
Heb al verschillende malen met de "klanten" dienst contact gehad, nu zopas te horen gekregen dat ze problemen ondervinden bij de rentes. Maar wat het probleem exact is kon men niet vertellen.
Best vreemd allemaal.
Zodra de intrest er op staat gaat de rekening op de schop.
Laatst gewijzigd door brujvh op 4 januari 2024, 11:24, 3 keer totaal gewijzigd.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Het verwondert mij dat er velen nog op hun intresten zitten te wachten.
Is dat dan niet verplicht dat banken die uitkeren op de eerste (werk)dag van het jaar of vergis ik mij?
Hoe dan ook: zolang de valutadatum maar op 1 januari is!
Is dat dan niet verplicht dat banken die uitkeren op de eerste (werk)dag van het jaar of vergis ik mij?
Hoe dan ook: zolang de valutadatum maar op 1 januari is!