nieuwe federale regering
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Pff als ik een elektrische wagen koop zal het eerder een Taycan zijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik heb er al genoeg gehad en de laatste, de cabrio heb ik net in december verkocht, maar gelukkig heb ik de Jaguar cabrio al klaar staan voor als het mooie weer er weer aan komt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Jaguar cabrio is mooi hoor, 300 PK, tweezit, achterwielaandrijving ... Netjes !
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik misschien een citroen AmiCharlesvdw schreef: ↑5 januari 2024, 21:57 Pff als ik een elektrische wagen koop zal het eerder een Taycan zijn.
Als ik een elektrische wagen cadeau zou krijgen, dan trok ik meteen de stekker er uit. Ik wil geen brandblaren en ook niet voor paal staan als er geen paal staat tijdens een langere reis.haelewyn schreef: ↑5 januari 2024, 22:14Ik misschien een citroen AmiCharlesvdw schreef: ↑5 januari 2024, 21:57 Pff als ik een elektrische wagen koop zal het eerder een Taycan zijn.
Oldtimer liefhebber?haelewyn schreef: ↑5 januari 2024, 22:14Ik misschien een citroen AmiCharlesvdw schreef: ↑5 januari 2024, 21:57 Pff als ik een elektrische wagen koop zal het eerder een Taycan zijn.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Yep ik verdien er zelfs leuk mee als ik ze weg doe na een aantal jaren.
Zelfs 1 gehad die 40% hoger weg ging na een jaar.
De full omnium betaal ik maar 10% van de premie en de rijtax is 38 euro p.j.
Goedloper en leuker kun je niet rijden.
Ik vind nieuwe auto's veel lelijker dan oldtimers. Nieuwe auto's zijn eenheidsworst, of je nu een SUV hebt van Audi, Volvo, de eerste de beste Chinees of een Japanner, het ziet er allemaal hetzelfde uit. Ik ken iemand die kocht een elektrische BMW7 voor 140.000 nieuw. Hij was er mee op vakantie naar het zuiden gegaan en..... je begrijpt het al, geen laadpaal te vinden, dan wel een uren lange file. Na een jaar was hij het zat. En wat kreeg hij er nog voor? 70.000 euro! Het is waanzin wat je het eerste jaar afschrijft. Al die nieuwe auto's zijn vrijwel allemaal auto's van de zaak. Particulier koopt vrijwel niemand er meer een.
Een vriend van mij leaset voor zijn vrouw een Lynk&Co voor 550 euro per maand op maandbasis alles incl. vervangwagen inbegrepen. Hij leaset een Volvo op 5 jaarbasis voor 1368 euro. Zelfde auto, zelfde model en uit dezelfde fabriek. Snap jij het nog? Ja, want Volvo is een goed merk en veilig.
de voorHUIDgang ( Conner Rousseau) van de achteruitgang
de afschafregering
de afschafregering
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.