nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Die 55’ was de goedkoopste die ze nog in aanbieding hadden.
Ik denk dat Brembos met die grote tv een klein cinemaatje inricht met gekregen oude cafestoelen en dat hij daar voor de buren vettige filmpjes afdraait van xvideos (gratis), inkom vraagt en cara pils verkoopt met een winstmarge van 200 procent.pukkie007 schreef: ↑6 januari 2024, 19:21 Ah, een 55 inch TV! Je weet toch hoever je daar vanaf moet zitten om je ogen niet te overbelasten ? Is uw living daar wel groot genoeg voor, of heb je hem achter je bed hangen?
Bij die afmeting van TV krijg ik spontaan een bepaald beeld voor mijn ogen: rommelige tuin, vieze glasgordijnen, garage vol rommel, vuile auto voor de deur, ... Slecht kantje, etiketten plakken.
Met de opbrengst koopt hij al eens een extraatje.
Gekookte hesp in plaats van confituur misschien ?
Grapje hoor Brembos. Je mag er zeker zijn !
Ik overweeg om eenmalig een gekke uitgave te doen en mij een nieuwe Tesla model Y voor € 34.990 aan te schaffen.
Een Dacia Duster hybride is niet zo veel goedkoper.
https://www.tesla.com/nl_BE/inventory/n ... 0&range=50
Marc, doordat wij minder werken,zijn er ook minder werklozen,dus minder uitkeringen
Dat is 3x je jaarbudget en wat denk je daarmee te bereiken?!Brembos schreef: ↑6 januari 2024, 20:08 Ik overweeg om eenmalig een gekke uitgave te doen en mij een nieuwe Tesla model Y voor € 34.990 aan te schaffen.
Voor het milieu hoef je het niet te doen.
Het zal aan mij liggen maar dit versta ik dus niet? 34000 euro voor een stuk metaal dat (meestal in de weg) op straat staat weg te roesten en 95 procent (in mijn geval waarschijnlijk 98 procent) van de tijd staat te niksen. Toegegeven, het OV werkt van geen kanten, dat was vroeger ook al zo. Vader De Croo heeft de genadeslag gegeven in de jaren '80 met het afschaffen van de nachttreinen (want s' nachts werkt er toch niemand ). Geef mij dan maar een deelauto... spijtig genoeg zijn er te weinig om het systeem overal te doen werken.
Why owning an average car costs $650 000+
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
En die elektrische auto's kun je sowieso na 4 jaar weggooien. Een nieuwe accu installeren kost hetzelfde als een compleet nieuwe auto.Spaarplan schreef: ↑6 januari 2024, 23:21Het zal aan mij liggen maar dit versta ik dus niet? 34000 euro voor een stuk metaal dat (meestal in de weg) op straat staat weg te roesten en 95 procent (in mijn geval waarschijnlijk 98 procent) van de tijd staat te niksen. Toegegeven, het OV werkt van geen kanten, dat was vroeger ook al zo. Vader De Croo heeft de genadeslag gegeven in de jaren '80 met het afschaffen van de nachttreinen (want s' nachts werkt er toch niemand ). Geef mij dan maar een deelauto... spijtig genoeg zijn er te weinig om het systeem overal te doen werken.
En dan ook nog het feit dat de accucapaciteit (dus ook de range) 20% per jaar afneemt.
Goed voor het milieu hoor al dat schroot, het afvoeren van die oude accu's en het delven naar grondstoffen voor nieuwe accu's.
Brembos je zit ons uit te dagen, net als onze Turkse accountant.
Je wil niet meer dan 13.000 uitgeven dit jaar.
Verder overweeg je een nieuwe Tesla Y te kopen voor 35.000 terwijl de prijs is vanaf 45.000.Afschrijving 1e jaar dus al 9.000.
Ik trap er niet in.
Je wil niet meer dan 13.000 uitgeven dit jaar.
Verder overweeg je een nieuwe Tesla Y te kopen voor 35.000 terwijl de prijs is vanaf 45.000.Afschrijving 1e jaar dus al 9.000.
Ik trap er niet in.
Ik heb zelf niets tegen elektrische auto's, ik zou ze wel niet kopen want ze zijn veel te duur... net zoals alle vervuilende auto's op fossiele brandstoffen.JOKER247 schreef: ↑6 januari 2024, 23:28En die elektrische auto's kun je sowieso na 4 jaar weggooien. Een nieuwe accu installeren kost hetzelfde als een compleet nieuwe auto.Spaarplan schreef: ↑6 januari 2024, 23:21
Het zal aan mij liggen maar dit versta ik dus niet? 34000 euro voor een stuk metaal dat (meestal in de weg) op straat staat weg te roesten en 95 procent (in mijn geval waarschijnlijk 98 procent) van de tijd staat te niksen. Toegegeven, het OV werkt van geen kanten, dat was vroeger ook al zo. Vader De Croo heeft de genadeslag gegeven in de jaren '80 met het afschaffen van de nachttreinen (want s' nachts werkt er toch niemand ). Geef mij dan maar een deelauto... spijtig genoeg zijn er te weinig om het systeem overal te doen werken.
En dan ook nog het feit dat de accucapaciteit (dus ook de range) 20% per jaar afneemt.
Goed voor het milieu hoor al dat schroot, het afvoeren van die oude accu's en het delven naar grondstoffen voor nieuwe accu's.
Als ik moet kiezen, dan toch liever elektrische auto's op de weg en in de weg op straat...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Ik zie ze liever niet, want in hun totale cyclus vervuilen ze meer en hun brandstof wordt nog steeds opgewekt in gascentrales en in veel landen nog met (bruin)kool centrales.Spaarplan schreef: ↑6 januari 2024, 23:58Ik heb zelf niets tegen elektrische auto's, ik zou ze wel niet kopen want ze zijn veel te duur... net zoals alle vervuilende auto's op fossiele brandstoffen.JOKER247 schreef: ↑6 januari 2024, 23:28
En die elektrische auto's kun je sowieso na 4 jaar weggooien. Een nieuwe accu installeren kost hetzelfde als een compleet nieuwe auto.
Als ik moet kiezen, dan toch liever elektrische auto's op de weg en in de weg op straat...
Prijs vanaf 45.000 voor een model y ? Kijk dan op Tesla.com !
Prijs voor een witte Model y uit voorraad € 39.990 ,- , na aftrek van de Vlaamse premie € 34.990,- . Lijkt me een redelijke prijs voor een ruime 300 pk wagen , een tweedehands is momenteel duurder. Ik wacht nog even op een vergelijkbare promotie op de Model 3. Dit betreft een eenmalige uitzonderlijke uitgave die ik , net zoals de overheid met Oosterweel doet , niet in mijn begroting opneem. Voor de rest houd ik mijn budgetaire discipline uiteraard strikt aan.
Prijs voor een witte Model y uit voorraad € 39.990 ,- , na aftrek van de Vlaamse premie € 34.990,- . Lijkt me een redelijke prijs voor een ruime 300 pk wagen , een tweedehands is momenteel duurder. Ik wacht nog even op een vergelijkbare promotie op de Model 3. Dit betreft een eenmalige uitzonderlijke uitgave die ik , net zoals de overheid met Oosterweel doet , niet in mijn begroting opneem. Voor de rest houd ik mijn budgetaire discipline uiteraard strikt aan.
als de leveringskosten 11 euro zijn kan je fluiten naar je premie
Denk aan het capaciteitstarief!Brembos schreef: ↑7 januari 2024, 02:55 Prijs vanaf 45.000 voor een model y ? Kijk dan op Tesla.com !